• امروز : سه شنبه - ۱۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 7 May - 2024
کل 27546امروز 0
1

‌🔸خبرگزاری‌های داخلی خبر می‌ده …

  • کد خبر : 143800
  • 29 شهریور 1402 - 21:00
‌🔸خبرگزاری‌های داخلی خبر می‌ده …

    ‌🔸خبرگزاری‌های داخلی خبر می‌دهند که نمایندگان مجلس شورای اسلامی در نشست علنی روز چهارشنبه با «اجرای آزمایشی ۳ ساله» لایحه عفاف و حجاب با ۱۵۲ رأی موافق، ۳۴ رأی مخالف و ۷ رأی ممتنع موافقت کردند. با تصویب این لایحه در مجلس، اکنون گزارش کمیسیون قضائی و حقوقی دربارهٔ لایحه عفاف و حجاب […]

 

‌🔸خبرگزاری‌های داخلی خبر می‌ده … 705287001695231002

 

‌🔸خبرگزاری‌های داخلی خبر می‌دهند که نمایندگان مجلس شورای اسلامی در نشست علنی روز چهارشنبه با «اجرای آزمایشی ۳ ساله» لایحه عفاف و حجاب با ۱۵۲ رأی موافق، ۳۴ رأی مخالف و ۷ رأی ممتنع موافقت کردند.
با تصویب این لایحه در مجلس، اکنون گزارش کمیسیون قضائی و حقوقی دربارهٔ لایحه عفاف و حجاب به شورای نگهبان ارسال خواهد شد و در صورت تصویب به مدت سه سال «به صورت آزمایشی» در کشور اجرا خواهد شد.
@VahidHeadli

🔸سه روز پس از جاری شدن سیل در شهر آستارا و دیگر نقاط استان گیلان، از شدت بارش باران در این مناطق کاسته شده است اما بر اثر آنچه از آن با عنوان «بارش بی‌سابقه در یک قرن اخیر» یاد می‌شود، خسارت‌های بسیاری از جمله با تخریب راه‌های ارتباطی و رانش زمین به این مناطق وارد شده است.
@VahidOOnLi

🔸همزمان با حضور ابراهیم رئیسی در نیویورک و سخنرانی او در سازمان ملل یک سناتور جمهوری‌خواه او را «قصاب تهران» نامید.
خانم جونی ارنست، با انتقاد از حضور رئیسی و هیئت همراهش در خاک آمریکا گفت: «قصاب تهران، در حال حاضر با ویزای تایید شده در خاک ایالات متحده است و در حالی‌ که در فهرست افراد تحریمی آمریکا قرار دارد، به نیویورک سفر کرده و در سازمان ملل به تبلیغات خود می‌پردازد.»
@VahidHeadli
درخواست «کمیته یهودیان آمریکا» از سازمان ملل متحد برای محکوم‌کردن جمهوری اسلامی
@VahidHeadli

🔸هرانا، به نقل از یک منبع مطلع نزدیک به خانواده پیرزاده اعلام کرد که خالد پیرزاده ساعت چهار بامداد روز سه‌شنبه در فرودگاه شهر اهواز بازداشت شده اما از دلایل بازداشت، محل نگهداری و اتهامات مطروحه علیه او اطلاعی حاصل نشده است.
@VahidHeadli

🔸درباره مسابقه دیروز پرسپولیس و النصر عربستان: پس از شکایت فدراسیون فوتبال هندوستان از پست ”توهین‌آمیز” در اینستاگرام پرسپولیس، کنفدراسیون آسیا این تیم را به بازی بدون تماشاگر در اولین رقابت خانگی محکوم کرد. [این پست @VahidHeadli]
در این مسابقه، سکوهای تخریب شده ورزشگاه آزادی را با پارچه‌های قرمز پوشانده بودند. علاوه بر سکوها، چمن ورزشگاه هم شرایط مساعدی ندارد و اعتراض بازیکنان النصر را در پی داشت.
خبرگزاری مهر با اشاره به زردی چمن نوشته: «مسئولان ورزشگاه از دریاچه آزادی به زمین آب داده‌اند که باعث آفت‌‌زدگی، رشد علف‌های هرز و قارچ در زمین شده».
در چنین زمینی، ترابی فقط پنج دقیقه بازی کرد و بدون هیچ برخودی با پیچیدگی پا دچار مصدومیت شد تا با برانکارد زمین را ترک کند
درخواست پیراهن رونالدو از سوی زاهدی و پاسخ رد ستاره پرتغالی، در شبکه‌های اجتماعی انتقاد گسترده هواداران پرسپولیس را از مهاجم تیم‌شان در پی داشت که از نمایش او نیز در فصل جاری ناراضی‌اند.
@VahidHeadli

🔸جوزپ بورل، مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا، در بیانیه‌ای اعلام کرد که در دیدار با حسین امیرعبداللهیان، وزیر خارجه ایران، «بازداشت خودسرانه» شهروندان اروپایی توسط جمهوری اسلامی را محکوم کرده است.
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا و وزیر خارجه ایران در حاشیه هفتاد و هشتمین نشست مجمع عمومی سازمان ملل در نیویورک دیدار کردند.
جوزپ بورل در این بیانیه تاکید کرده است که در دیدار با حسین امیرعبداللهیان٬ فوری‌ترين موضوعات مرتبط با روابط دوجانبه اتحاديه اروپا و ايران و تحولات اخير در مورد توافق هسته‌ای موسوم به برجام را مطرح كرد.
@VahidHeadli

🔸کاترین کولونا، وزیر خارجه فرانسه، در دیدار با رافائل گروسی، مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی، بر لزوم همکاری تهران با این نهاد جهانی تاکید کرد.
خانم کولونا همچنین از تلاش‌های آژانس در ارتباط با ایران و اوکراین قدردانی کرد.
@VahidHeadli

🔸ولودیمیر زلنسکی، رئیس‌جمهوری اوکراین، در حاشیه مجمع عمومی سازمان ملل متحد در نیویورک، با بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر اسرائیل دیدار و گفت‌وگو کرد که مسائل مرتبط با ایران یکی از محورهای این مذاکرات بود.
ولودیمیر زلنسکی توضیح داد که «من او [نتانیاهو] را از حملات روسیه به شهرها، بنادر و زیرساخت‌های حیاتی ما با استفاده از پهپادهای ایرانی مطلع کردم.»
آقای زلنسکی افزود که «ما در مورد افزایش همکاری نظامی بین روسیه و ایران نگرانی‌های مشترک داریم.»
@VahidHeadli

🔸جدایی‌طلبان ارمنی منطقه قره‌باغ اعلام کردند که در چاچوب یک توافق آتش‌بس، سلاح خود را زمین گذاشته و درباره الحاق دوباره این منطقه مورد مناقشه به جمهوری آذربایجان، با باکو مذاکره می‌کنند.
ریاست قره‌باغ روز چهارشنبه با انتشار بیانیه‌ای نوشت که توافقی در مورد خروج واحدها و نیروهای نظامی باقی‌مانده از نیروهای مسلح ارمنستان و انحلال و خلع سلاح کامل تشکیلات مسلح ارتش قره‌باغ به دست آمده است.
@VahidHeadli

📡 @VahidOnli

لینک کوتاه : https://mamlekate.net/?p=143800

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.