• امروز : دوشنبه - ۱۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 6 May - 2024
کل 27546امروز 0
0

‌‌🔸مقام‌های سنگاپور روز جمعه، …

  • کد خبر : 139516
  • 06 مرداد 1402 - 17:00
‌‌🔸مقام‌های سنگاپور روز جمعه،  …

    ‌‌🔸مقام‌های سنگاپور روز جمعه، ششم مردادماه، اعلام کردند که یک زن ۴۵ ساله اهل این کشور را در پرونده‌ای مرتبط با قاچاق مواد مخدر اعدام کرده‌اند. این اولین اعدام یک زن در سنگاپور در حدود ۲۰ سال گذشته است. او متهم به قاچاق حدود ۳۰ گرم هروئین بود که بیش از دو برابر […]

 

‌‌🔸مقام‌های سنگاپور روز جمعه،  … 502401001690551021

 

‌‌🔸مقام‌های سنگاپور روز جمعه، ششم مردادماه، اعلام کردند که یک زن ۴۵ ساله اهل این کشور را در پرونده‌ای مرتبط با قاچاق مواد مخدر اعدام کرده‌اند. این اولین اعدام یک زن در سنگاپور در حدود ۲۰ سال گذشته است.
او متهم به قاچاق حدود ۳۰ گرم هروئین بود که بیش از دو برابر مقداری است که در سنگاپور مجازات اعدام برای آن صادر می‌شود.
@VahidHeadl

🔸دادستانی عمومی کویت اعلام کرد، پنج زندانی از جمله مردی که به اتهام دست داشتن در بمب‌گذاری انتحاری داعش در مسجد شیعیان در سال ۲۰۱۵ مجرم شناخته شده بود، روز پنجشنبه ۵ مرداد در کویت به دار آویخته شدند.
در بمب‌گذاری انتحاری داعش که سال ۲۰۱۵ در جریان نماز جمعه در یکی از قدیمی‌ترین مساجد شیعیان کویت اتفاق افتاد، ۲۶ تن جان خود را از دست دادند.
@VahidHeadl

🔸رسانه‌های دولتی کره شمالی گزارش دادند که این کشور در یک رژه نظامی با حضور کیم جونگ اون، پهپادهای جدید خود را به نمایش گذاشت.
به نوشته روزنامه بریتانیایی گاردین، رژه‌ای که روز پنج‌شنبه با حضور مقامات ارشد چین و روسیه در پیونگ یانگ به مناسبت هفتادمین سالگرد آتش‌بس در جنگ کره برگزار شد، نمایش «اتحاد با چین و روسیه» بود.
لی هنگ جونگ، مقام بلندپایه حزب کمونیست چین و سرگئی شویگو، وزیر دفاع روسیه، در کنار کیم جونگ اون شاهد پرواز پهپادهای تجسسی و تهاجمی بودند.
برخی از ناظران گفته‌اند که دو مدل نمایش داده شده از پهپادهای کره شمالی به پهپادهای آمریکایی گلوبال‌هاک و ریپرز شبیه بودند.
به گونه‌ای که ممکن است تشخیص آن‌ها امکان‌پذیر نباشد.
برخی منابع چینی گفته‌اند که فناوری این کشور به کره شمالی در ساخت پهپادهای شبیه به پهپادهای آمریکایی کمک کرده است.
@VahidHeadl

🔸وبسایت اکسیوس به نقل از دو منبع آگاه گزارش داد، جیک سالیوان، مشاور امنیت ملی کاخ سفید، روز پنجشنبه ۵ مرداد برای ملاقات با محمد بن سلمان، ولیعهد عربستان و تشویق او به عادی‌سازی روابط با اسرائیل، وارد عربستان سعودی شده است.
@VahidHeadl

🔸ارتش اوکراین می‌گوید که در یکی از خطوط مقدم جبهه در جنوب شرقی این کشور به موفقیت‌هایی دست یافته است.
ارتش اوکراین گفته روستای استارمایوروسکه که در ۱۵۰ کیلومتری شرق شهر زاپوریژیا قرار دارد تحت آتش شدید توپخانه و حملات هوایی آزاد شده است.
@VahidHeadl

🔸دادستان فدرال آمریکا کیفرخواستی دیگر علیه دونالد ترامپ، رئیس‌ جمهور پیشین، به ظن نگهداری شخصی اسناد امنیت ملی و اخلال در تلاش دولت برای دسترسی به آن‌ها صادر کرد.
به گزارش روزنامه گاردین، در بندهای جدید اتهامی در کیفرخواست علیه آقای ترامپ، او و یکی دیگر از کارمندانش متهم شده‌اند که برای از بین بردن فیلم‌های مرتبط با این ظن تلاش کرده‌اند.
@VahidHeadl

🔸نتفلیکس که یک پلتفرم تولید سریال و فیلم و مستند برای نمایش خانگی است، پس از انتشار آگهی کار برای استخدام متخصص هوش مصنوعی با واکنش مملو از عصبانیت بازیگران و نویسندگان برجسته هالیوود روبرو شده است.
این آگهی کاری برای پیوستن به تیم یادگیری خودکار این شرکت است، که براساس یک الگوریتم به بینندگان کمک می‌کند برنامه‌های جدیدی را برای تماشا انتخاب کنند.
نتفلیکس گفته که دستمزد فرد استخدام شده تا ۹۰۰ هزار دلار در سال خواهد بود، که همین امر موجب خشم زیادی در صنعت سینما و تلویزیون شده است.
اتحادیه‌های هالیوود به دلیل نگرانی در مورد اینکه چگونه هوش مصنوعی بر صنعت سرگرمی و پرداخت دستمزدها تأثیر می‌گذارد در حال حاضر دست به اعتصاب زده‌اند.
@VahidHeadl

🔸اوپنهایمر، فیلم جدید و پر سر و صدای کریستوفر نولان درباره «پدر بمب اتم» با استقبال چشمگیری در سرتاسر جهان روبرو شده است. در هند هم این فیلم پرفروش شده اما عده‌ای به صحنه‌ای در فیلم اعتراض کرده‌اند که در آن رابرت اوپنهایمر بعد از سکس، بخشی از «بهاگاواد گیتا»، یکی از مقدس‌ترین متون آیین هندو را می‌خواند. او خواندن زبان سانسکریت را آموخته بود و این کتاب یکی از محبوب‌ترین کتاب‌هایش بود.
@VahidHeadl

📡 @VahidOnl

لینک کوتاه : https://mamlekate.net/?p=139516

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.