• امروز : دوشنبه - ۱۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 6 May - 2024
کل 27546امروز 0
1

‌🔸سازمان هواشناسی برای مناطق ج …

  • کد خبر : 139513
  • 06 مرداد 1402 - 17:00
‌🔸سازمان هواشناسی برای مناطق ج …

    ‌🔸سازمان هواشناسی برای مناطق جنوب و جنوب شرق کشور هشدار نارنجی صادر کرد و از احتمال طغیان رودخانه‌های فصلی و سیلابی شدن مسیل‌ها خبر داد. همزمان اعلام شد که سه دختر نوجوان در سیلاب منطقه‌ای در هرمزگان کشته شدند. @VahidHeadli 🔸آمارهای رسمی حاکی از آن است که ۱۶ سد در ایران کمتر از […]

 

‌🔸سازمان هواشناسی برای مناطق ج … 222032001690551021

 

‌🔸سازمان هواشناسی برای مناطق جنوب و جنوب شرق کشور هشدار نارنجی صادر کرد و از احتمال طغیان رودخانه‌های فصلی و سیلابی شدن مسیل‌ها خبر داد.
همزمان اعلام شد که سه دختر نوجوان در سیلاب منطقه‌ای در هرمزگان کشته شدند.
@VahidHeadli

🔸آمارهای رسمی حاکی از آن است که ۱۶ سد در ایران کمتر از ۵۰ درصد آب دارند، «موجودی مخزن» سدهای استان گلستان «صفر» اعلام شده و سد رودبال در استان فارس نیز فقط «دو میلیون مترمکعب» آب دارد.
@VahidHeadli

🔸سندیکای کارگران نیشکر هفت تپه و سندیکای کارگران شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه روز پنجشنبه پنجم مرداد، صدور حکم ۴ سال زندان برای ریحانه انصاری‌نژاد، کارگر بازنشسته و فعال کارگری، را «پرونده‌سازی و نخ‌نما» دانستند و آن را محکوم کردند.
@VahidHeadli

🔸انتشار خبر استخدام گسترده «جوانان حزب‌اللهی» در وزارت ارشاد به واکنش‌ گسترده در میان کاربران شبکه‌های اجتماعی دامن زده و برخی آن را در کنار خبرهای جنجالی دیگر چون ورود نیروهای حشدالشعبی به دانشگاه‌های ایران و انتشار فیلمی از مدیر ارشاد گیلان قرار داده‌اند.
محمدمهدی اسماعیلی، وزیر ارشاد جمهوری اسلامی، به تازگی گفته است: «۴۰۰ نیروی جوان حزب‌اللهی بعد از دو سال کار جدی تا پایان تابستان وارد این وزارتخانه می‌شوند تا تغییر در بدنه به وجود آید.»
خبر «تغییر» مورد نظر وزیر دولت ابراهیم رئیسی در حالی منتشر می‌شود که وزارت ارشاد در دهه‌های گذشته محدودیت‌های گسترده‌ای را بر انتشار فیلم، کتاب و دیگر آثار هنری و فرهنگی اعمال کرده است.
تاکید بر «حزب‌اللهی» بودن کارمندان ارشاد در شرایطی است که هنوز از انتشار فیلم رابطه جنسی رضا ثقتی یکی از «مدیران انقلابی» وزارت ارشاد که بسیار جنجال‌برانگیز شد دو هفته نیز نمی‌گذرد.
@VahidHeadli

🔸مولوی عبدالحمید رهبر سنی‌های ایران در یک سخنرانی همزمان با مناسبت مذهبی عاشورا، در اظهاراتی کنایه‌آمیز گفت که «یزید» به دنبال «بقای حکومت خود بود».
عبدالحمید اسماعیل‌زهی امام جمعه اهل سنت زاهدان روز جمعه ششم مرداد در سخنرانی هفتگی خود در مراسم نماز جمعه این شهر به ماجرای تاریخی «عاشورا» اشاره کرد و گفت: «یزید همه جنایت‌ها را برای بقای حکومت خود کرد… برای بقای حکومت نباید مردم کشته شوند.»
او که پیشتر بارها به کشتار معترضان به دست نیروهای امنیتی جمهوری اسلامی اعتراض کرده، این بار بدون اشاره مستقیم به جمهوری اسلامی گفت: «حکومت ارزش ندارد که به خاطرش انسان‌ها کشته شوند.»
@VahidHeadli

🔸محمدمهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، در اظهاراتی آهنگ جدید و اعتراضی غلام کویتی‌پور به نام «رئیس» را «آهنگ غیر مجاز» خواند و گفت که «آهنگ جدید کویتی‌پور بدون مجوز بوده و مسئولیت آن با منتشر کننده این آهنگ است.»
غلام کویتی‌پور، نوحه‌خوان مشهور دوران جنگ ایران و عراق که زاده خرمشهر است، آهنگ اعتراضی «رئیس» را به تازگی در فضای مجازی منتشر کرد که با استقبال مردم و کاربران شبکه‌های اجتماعی همراه بوده است.
@VahidHeadli

🔸مارکو روبیو، سناتور جمهوری‌خواه و آلکس پدیلا، سناتور دموکرات، طرح «قانون مهسا» برای تحریم مقام‌های ارشد جمهوری اسلامی به دلیل نقض حقوق بشر را به مجلس سنا ارائه کردند.
طرح این دو سناتور مشابه و مکمل طرحی است که در اردیبهشت سال جاری در کمیته روابط خارجی مجلس نمایندگان آمریکا به تصویب رسید.
این طرح در صورت تبدیل شدن به قانون علی خامنه‌ای، رهبر جمهوری اسلامی، و ابراهیم رییسی، رئیس جمهوری ایران٬ را به خاطر نقض حقوق بشر مورد تحریم قرار می‌دهد.
سناتور روبیو در بیانیه‌ای در خصوص این طرح، نقض حقوق بشر در ایران توسط مقامات جمهوری اسلامی را «وحشیانه» خواند.
@VahidHeadli

🔸سپاه پاسداران در چهارمحال و بختیاری با صدور اطلاعیه‌ای از دستگیری «یک جریان انحرافی» خبر داده که بگفته این سازمان قصد داشته در ایام محرم «اقدامات تبلیغی و هتاکی به مقدسات» انجام دهند.
@VahidHeadli

🔸سازمان اطلاعات نظامی ارتش اسرائیل در چهار نامه هشدارآمیز به نخست‌ وزیر این کشور نوشته است که شکاف ایجاد شده در جامعه در نتیجه تغییرات قضایی، به بازدارندگی در برابر ایران، حزب‌الله و «سایر دشمنان» آسیب زده است.
@VahidHeadli

📡 @VahidOnli

لینک کوتاه : https://mamlekate.net/?p=139513

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.