• امروز : سه شنبه - ۱۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 7 May - 2024
کل 27546امروز 0
0

یک نماینده مجلس در یک بحث زنده …

  • کد خبر : 128223
  • 19 بهمن 1401 - 18:00
یک نماینده مجلس در یک بحث زنده …

یک نماینده مجلس در یک بحث زنده تلویزیونی با حضور رئیس سازمان خصوصی‌سازی که به ترک استودیو وسط برنامه منجر شد، اعلام کرد طرح موسوم به «مولدسازی» قرار نبود به اطلاع مردم برسد و «فشار رسانه‌ای و فضای مجازی سبب شد که مصوبه و سپس آیین‌نامه آن منتشر شود». به‌گزارش ایلنا، احمد علیرضابیگی نماینده تبریز […]

یک نماینده مجلس در یک بحث زنده تلویزیونی با حضور رئیس سازمان خصوصی‌سازی که به ترک استودیو وسط برنامه منجر شد، اعلام کرد طرح موسوم به «مولدسازی» قرار نبود به اطلاع مردم برسد و «فشار رسانه‌ای و فضای مجازی سبب شد که مصوبه و سپس آیین‌نامه آن منتشر شود».

به‌گزارش ایلنا، احمد علیرضابیگی نماینده تبریز در مجلس، در مناظره‌ای که شامگاه سه‌شنبه ۱۸ بهمن از تلویزیون جمهوری اسلامی پخش می‌شد گفت از آذر ۹۹ تا آبان ۱۴۰۱ که این مصوبه تاییدیه رهبر جمهوری اسلامی را گرفت و «از آبان ۱۴۰۱ تا دی ۱۴۰۱ طی دو ماهی که آیین‌نامه تنظیم شد، همه چیز در اندرونی و در محرمانگی سپری شد».

به‌گفته این نماینده مجلس، این وضعیت «ایجاد سؤال و نگرانی کرده که کار به این بزرگی و با این وسعت در مورد ده‌ها هزار میلیارد ثروت کشور در اختیار یک گروه هفت‌نفره‌ای قرار می‌گیرد که بنا ندارند بگویند می‌خواهند چه کنند».

در این برنامه حسین قربانزاده، رئیس سازمان خصوصی‌سازی، هم به‌عنوان طرف مناظره حضور داشت که در پاسخ به سؤالات آقای علیرضا بیگی «پاسخ‌ها را حواله می‌کرد به این‌که رهبری باید بیاید این‌جا جواب بدهد».
@VahidHeadline

ویدیوی ۴۶ دقیقه‌ای: @dolatebahar

📡 @

لینک کوتاه : https://mamlekate.net/?p=128223

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.