• امروز : دوشنبه - ۱۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 6 May - 2024
کل 27546امروز 0
1

‌?در پی انتشار خبرها از وخامت …

  • کد خبر : 54030
  • 22 آبان 1401 - 23:00
‌?در پی انتشار خبرها از وخامت  …

    ‌?در پی انتشار خبرها از وخامت حال حسین رونقی، حسن رونقی، برادر حسین رونقی از انتقال او به بیمارستان دی در تهران خبر داد. این در حالی است که صبح یکشنبه گفته شد که به دلیل وخامت حال حسین رونقی او به درمانگاه اوین منتقل شده است. حسن رونقی در توییت خود از […]

 

‌?در پی انتشار خبرها از وخامت  … 863997001668367801

 

‌?در پی انتشار خبرها از وخامت حال حسین رونقی، حسن رونقی، برادر حسین رونقی از انتقال او به بیمارستان دی در تهران خبر داد.
این در حالی است که صبح یکشنبه گفته شد که به دلیل وخامت حال حسین رونقی او به درمانگاه اوین منتقل شده است.
حسن رونقی در توییت خود از اینکه بلایی به سر برادرش بیاورند ابراز نگرانی کرده است.
@VahidHadlin

?به نوشته کانال تلگرامی شوراهای صنفی دانشجویان کشور نیروهای حراست به تحصن دانشجویان دانشکده فنی دانشگاه تهران حمله کردند و شماری از دانشجویان متحصن را مورد ضرب و شتم قرار دادند.
@VahidHadlin

?از تهران گزارش شده که کیانوش سنجری،‌ خبرنگار و فعال مدنی پس از مراجعه به دادسرای اوین بازداشت شده است.
@VahidHadlin

مرکز رسانه قوه قضاییه از صدور حکم اعدام برای یک معترض خیابانی در تهران و همچنین احکام پنج تا ۱۰ سال زندان برای پنج معترض دیگر خبر داد.
این احکام پس از درخواست نمایندگان مجلس شورای اسلامی برای اعدام معترضان صادر و اعلام شده است.
براساس احکام صادره روز یکشنبه، فردی که «یک مرکز دولتی را به آتش کشیده بود»، به اتهام «اخلال در نظم و آسایش عمومی، اجتماع و تبانی برای ارتکاب جرم بر ضد امنیت ملی، محاربه و افساد فی‌الارض – محاربه از طریق به آتش کشیدن (تحریق و تخریب عمدی)» به مجازات اعدام محکوم شده است.
@VahidHadlin

?تحصن گروهی از ایرانیان در مقابل کنگره آمریکا در واشنگتن پس از گذشت ۱۲ شبانه‌روز دیشب به پایان رسید.
حسین ترکاشوند، فعال مدنی و از شرکت کنندگان در این تحصن در توییتی نوشت: «تحصن مقابل کنگره آمریکا پس از ۱۲ شبانه‌روز به پایان رسید تا گام بعدی پیگیری حقوق مردم ایران را براساس پتانسیل عظیم مردمی در آمریکا کلید بزنیم. از خون مردم ایران نخواهیم گذشت!»
@VahidHadlin

?مقام‌های قضایی ایران از صدور بیش از ۷۵۰ کیفرخواست برای معترض بازداشتی در سه استان ایران خبر داده‌اند.
عبدالمهدی موسوی، رئیس کل دادگستری استان مرکزی روز یکشنبه اعلام کرد ۲۷۶ نفر از معترضان دستگیرشده این استان «مجرم تشخیص داده شدند».
او به خبرگزاری ایرنا گفت پرونده این افراد تشکیل شده «اما اینکه این افراد به محکومیت می‌رسند یا خیر، باید منتظر باشیم تا در محاکم کیفری بدوی و تجدید نظر تصمیم‌گیری شود.»
همچنین اسدالله جعفری رئیس کل دادگستری استان اصفهان رئیس کل دادگستری استان اصفهان گفت که تاکنون «۳۱۶ فقره از پرونده‌های مربوط به معترضان» منتهی به صدور کیفرخواست شده و برای صدور رأی به دادگاه‌ها ارسال شده است.
کمی قبل از آن نیز، مجتبی قهرمانی، رئیس کل دادگستری هرمزگان، از صدور کیفرخواست برای ۱۶۴ نفر از معترضان بازداشت‌شده در این استان خبر داد که اکنون در یک بند زندان بندرعباس در بازداشت هستند.
@VahidHadlin

?پس از گذشت بیش از ۴۰ روز از کشتار در زاهدان توسط نیروهای امنیتی جمهوری اسلامی، گزارش رسیده که هیاتی از سوی رهبر جمهوری اسلامی برای «ابلاغ سلام او» راهی مرکز استان سیستان‌وبلوچستان شده است.
رسانه‌های جمهوری اسلامی ایران خبر دادند که هیات یاد شده به ریاست محمد جواد حاج علی ‌اکبری، رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه و یکی از خطیبان موقت نماز جمعه تهران، شامگاه شنبه ۲۱ آبان وارد زاهدان شد.
@VahidHadlin

?آندره‌آ استراماچونی، سرمربی سابق استقلال با انتشار یک استوری در اینستاگرام از رد پیشنهاد صدا و سیمای جمهوری اسلامی برای حضور در برنامه‌ جام جهانی خبر داد و نوشت: صدا و سیما نه تنها صدای ایرانیان نیست بلکه در حال سرکوب صدای مردم است و به همین دلیل پیشنهاد صدا و سیما را نپذیرفتم.
@VahidOOnLin

?اسحاق هرتزوگ، رئیس‌جمهوری اسرائیل، رسما بنیامین نتانیاهو، رهبر حزب لیکود، را مامور تشکیل دولت جدید کرد.
به گزارش شبکه اسرائیلی «کان»، آقای نتانیاهو بلافاصله در سخنانی بر لزوم تقابل با جمهوری اسلامی ایران به عنوان یکی از خطراتی که خنثی کردن آن مورد اجماع مردم این کشور است، تاکید کرد.
@VahidHadlin

?به گفته رئیس جمهور اوکراین، نیروهای روسی پیش از فرار، زیرساخت‌های حیاتی در شهر خرسون در جنوب اوکراین را تخریب کرد‌ه‌اند.
@VahidHadlin

?موسسه تحقیقاتی ادیسون و رسانه‌های آمریکا اعلام کردند با پیروزی دموکرات‌ها در انتخابات سنای این کشور در ایالت نوادا، این حزب توانست حد نصاب ۵۰ کرسی در این مجلس را به دست آورده و کنترل آن را حفظ کند.
با این حال رقابت نزدیک دو حزب جمهوری‌خواه و دموکرات برای کنترل مجلس نمایندگان با توجه به شمارش آرا ادامه دارد. رسانه‌ها پیش‌بینی می‌کنند احتمالا جمهوری‌خواهان با اختلاف کمی در انتخابات این مجلس به پیروزی برسند.
@VahidHadlin

? @VahidOnlin

لینک کوتاه : https://mamlekate.net/?p=54030

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.