• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
0

‌ 🔸در پی تظاهرات ضد حکومتی در …

  • کد خبر : 136182
  • 20 خرداد 1402 - 16:30
‌ 🔸در پی تظاهرات ضد حکومتی در  …

    ‌ 🔸در پی تظاهرات ضد حکومتی در سی و ششمین «جمعه اعتراضی» زاهدان، نیروهای امنیتی جمهوری اسلامی عصر و شامگاه نوزدهم خرداد ماه باردیگر در چند منطقه مرکز استان سیستان و بلوچستان، اقدام به بازداشت‌ گسترده شماری از نوجوانان، جوانان و همچنین تعدادی از نیروهای انتظامات مسجد مکی، محل برگزاری نماز جمعه اهل […]

 

‌ 🔸در پی تظاهرات ضد حکومتی در  … 988818001686402002

 

‌ 🔸در پی تظاهرات ضد حکومتی در سی و ششمین «جمعه اعتراضی» زاهدان، نیروهای امنیتی جمهوری اسلامی عصر و شامگاه نوزدهم خرداد ماه باردیگر در چند منطقه مرکز استان سیستان و بلوچستان، اقدام به بازداشت‌ گسترده شماری از نوجوانان، جوانان و همچنین تعدادی از نیروهای انتظامات مسجد مکی، محل برگزاری نماز جمعه اهل سنت، کردند.
@VahidHeadli

🔸سرپرست اورژانس استان تهران خبر داد که یک پسر جوان، کارشناس اورژانس را در حین ماموریت، با این سوال که «چرا آمبولانس بدون پلاک است؟» و «اینجا برای چه کاری آمده‌اید؟»، کتک زده است.
او افزود: «به دلایل گوناگون مانند عمر بالای آمبولانس‌ها تا به امروز پلاک‌گذاری به تاخیر افتاده است.»
@VahidOOnLi

🔸خبرگزاری ایلنا از مصدومیت شماری از «فعالان مجازی و اهالی رسانه‌های اصلاح‌طلب» در شهرستان گچساران در استان کهگیلویه و بویراحمد توسط فرد یا افراد «نامعلوم» خبر داد.
بر اساس این گزارش، این افراد که تعداد آنها ۱۱ نفر اعلام شده، با شلیک اسلحه ساچمه‌ای مصدوم شده‌اند.
زمان این حمله اندکی پس از ساعت ۹ شب پنج‌شنبه، ۱۸ خرداد، و مکان آن در خارج از یک قهوه‌خانه یا کافی‌شاپ گزارش شده است.
زعیم موسوی و میلاد محمدی در بیمارستان شهید رجایی دوگنبدان، عباس الهی در بیمارستان شرکت نفت و میثم سینا هم سرپایی در همان ساعات اولیه در بیمارستان شهید رجایی معالجه و مرخص شده، اما «همچنان ساچمه در شانه دارد».
@VahidHeadli

🔸مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران گفت بر اثر ریزش سنگ روی خودروی پراید در منطقه هریجان محور کندوان، دو نفر جان باختند و دو نفر نیز مصدوم شدند. دو کشته یک کودک سه ساله و یک زن حدود ۳۰ ساله اعلام شده‌اند.
@VahidOOnLi

🔸رسانه‌ها در ایران از آغاز اجرای طرحی با عنوان «کارمزد تراکنش خرید کارتی» از روز ۲۱ خرداد خبر دادند که بر اساس آن، «ذی‌نفعان» تک‌تک تراکنش‌ها در دستگاه‌های کارت‌خوان سراسر ایران شامل بانک صادرکننده کارت، بانک پذیرنده یعنی حساب پشت کارتخوان و پذیرنده تراکنش یعنی فروشگاه کارمزد پرداخت می‌کنند.
این طرح به عنوان بخشی از آنچه شورای پول و اعتبار ایران «اصلاح نظام کارمزد» خوانده و بانک مرکزی ایران روز ۱۷ اردیبهشت ماه امسال ابلاغ کرده، اجرا می‌شود و بر اساس آن دارنده کارت یا خریدار از این کارمزد معاف است.
@VahidHeadli

🔸وب سایت آمریکایی اکسیوس به نقل از سه منبع مطلع نوشت، مقامات ایران و آمریکا ماه گذشته میلادی در عمان مذاکراتی غیرمستقیم داشتند و عمانی‌ها پیام‌ها را بین اتاق‌های جداگانه‌ ایران و آمریکا منتقل می‌کردند.
اکسیوس می‌گوید، «مذاکرات» از فاصله نزدیک بین ایران و آمریکا که تاکنون گزارش نشده، نشان دهنده اولین تعامل غیرمستقیم بین ایالات متحده و ایران به این شکل در چند ماه گذشته است. چنین مذاکراتی در بحبوحه نگرانی‌های فزاینده در کاخ سفید در مورد پیشرفت‌های هسته‌ای ایران انجام شد.
@VahidHeadli

🔸حاجا لحبیب وزیر خارجه بلژیک که به سلطان‌نشین عمان سفر کرده در مصاحبه‌ای تاکید کرد که دولت بروکسل به تلاش برای آزاد کردن دکتر احمدرضا جلالی از حبس و اعدام در ایران ادامه خواهد داد.
خانم لحبیب در مسقط در مصاحبه با یک شبکه تلویزیونی بلژیک گفت درخواست کشورش برای آزادی آقای جلالی «سال‌ها» مطرح بوده و اکنون کوشش برای این هدف در سطح جوزپ بورل، رئیس سیاست خارجی اتحادیه اروپا، در جریان است.
@VahidHeadli

🔸تیم ملی والیبال ایران در ناگویا با برتری ۳-۱ مقابل چین، اولین پیروزی خود را در لیگ ملت‌های ۲۰۲۳ به دست آورد.
ایران که دو باخت پشت هم مقابل ژاپن و لهستان متحمل شده بود، در دور سوم از هفته اول این رقابت‌ها توانست دارنده سه جام قهرمانی آسیا و سه نشان طلا از بازی‌های آسیایی را شکست دهد.
@VahidHeadli

🔸دادستانی فدرال ایالات متحده روز جمعه، ۱۹ خرداد، متن کیفرخواست علیه دونالد ترامپ را منتشر کرد. کیفرخواست حاوی ۳۷ اتهام علیه رئیس جمهور سابق آمریکا است.
رئیس جمهوری پیشین آمریکا متهم است که با نگهداری اسناد محرمانه، اسرار امنیتی کشور را در معرض خطر قرار داده است.
این اتهامات در ارتباط با پرونده نگهداری صدها سند محرمانه از جمله فایل‌های مربوط به اسرار اتمی و طرح‌های نظامی آمریکا است که آقای ترامپ پس از ترک کاخ سفید در سال ۲۰۲۱ با خود برده بود.
طبق این کیفرخواست، دونالد ترامپ با وکلای خود برای «دروغ گفتن به بازرسان» صحبت کرده است.
او همچنین اسناد محرمانه را در یک دستشویی نگهداری کرده و برخی دیگر را به ویلای خود در مارا لاگو در ایالت فلوریدا منتقل کرده بود.
در این کیفرخواست ۴۹ صفحه‌ای علیه رئیس جمهور پیشین آمریکا آمده است، دونالد ترامپ به یکی از وکلای خود گفته که «بهتر نیست فقط به آنها بگوییم که اینجا چیزی نداریم؟»
@VahidHeadli

📡 @VahidOnli

لینک کوتاه : https://mamlekate.net/?p=136182

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.