• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
1

🔻آغاز عملیات احداث دو نیروگاه …

  • کد خبر : 136032
  • 18 خرداد 1402 - 12:00
🔻آغاز عملیات احداث دو نیروگاه  …

    🔻آغاز عملیات احداث دو نیروگاه اتمی در بوشهر استاندار بوشهر شامگاه چهارشنبه هفدهم خرداد، از آغاز عملیات احداث دو #نیروگاه_اتمی در این استان با ظرفیت ۳۶۰۰ مگاوات خبر داد. سخنان استاندار بوشهر در شرایطی ابراز شده است که بهروز کمالوندی، سخنگوی سازمان انرژی اتمی ایران، در اسفند سال ۹۲ به خبرگزاری دولتی ایرنا […]

 

🔻آغاز عملیات احداث دو نیروگاه  … 861975001686213002

 

🔻آغاز عملیات احداث دو نیروگاه اتمی در بوشهر

استاندار بوشهر شامگاه چهارشنبه هفدهم خرداد، از آغاز عملیات احداث دو #نیروگاه_اتمی در این استان با ظرفیت ۳۶۰۰ مگاوات خبر داد.

سخنان استاندار بوشهر در شرایطی ابراز شده است که بهروز کمالوندی، سخنگوی سازمان انرژی اتمی ایران، در اسفند سال ۹۲ به خبرگزاری دولتی ایرنا گفته بود: ایران و #روسیه برای ساخت حداقل دو نیروگاه اتمی دیگر به توافق اولیه دست یافتند.

این توافق در شرایطی انجام شد که عسگر جلالیان، عضو کمیته بررسی وضعیت نیروگاه اتمی بوشهر، در مرداد سال ۹۰ با اعلام تاخیر در راه اندازی این نیروگاه گفته بود: «روس‌ها همچنان به بدقولی خود ادامه می‌دهند.»

وی با تأکید بر این که ایران بهای سنگینی برای راه‌اندازی نیروگاه اتمی بوشهر پرداخت کرده است، گفت: تا امروز «حدود سه برابر یک نیروگاه اتمی برای نیروگاه بوشهر هزینه کرده‌ایم و روند این هزینه‌کرد‌ن‌ها و پول دادن‌ به روس‌ها همچنان ادامه دارد.»

VOAfarsi
@

لینک کوتاه : https://mamlekate.net/?p=136032

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.