• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
1

‌🔸هزاران کاربر اینترنت در عراق …

  • کد خبر : 135787
  • 14 خرداد 1402 - 1:00
‌🔸هزاران کاربر اینترنت در عراق …

    ‌🔸هزاران کاربر اینترنت در عراق در روزهای اخیر با انتقاد از آمریکا، آن کشور را مسئول قطع شدن‌های طولانی برق در عراق دانستند. تصمیم ایران برای کاهش صادرات گاز طبیعی و برق به عراق پس از این اتخاذ شد که بغداد بدهی خود در زمینه انرژی را به تهران نپرداخت. وزارت برق عراق […]

 

‌🔸هزاران کاربر اینترنت در عراق … 724343001685827807

 

‌🔸هزاران کاربر اینترنت در عراق در روزهای اخیر با انتقاد از آمریکا، آن کشور را مسئول قطع شدن‌های طولانی برق در عراق دانستند.
تصمیم ایران برای کاهش صادرات گاز طبیعی و برق به عراق پس از این اتخاذ شد که بغداد بدهی خود در زمینه انرژی را به تهران نپرداخت.
وزارت برق عراق گفته است پرداخت بدهی‌ها به دلیل تحریم‌های اخیر آمریکا علیه ۱۴ بانک عراقی با مشکل مواجه شده است.
@VahidHeadli

🔸روز جمعه جزئیات جدیدی درباره ماموران اطلاعاتی اسرائیل و ایتالیا که کشتی تفریحی حامل آنها در روزهای گذشته در سواحل ایتالیا واژگون شد، منتشر شد.
به گزارش روزنامه ایتالیایی «لا ریپابلیکا»، مقامات اطلاعاتی اسرائیلی و ایتالیایی جانباخته در این حادثه، مشغول عملیاتی برای جلوگیری از دسترسی «عناصر متخاصم» و مشخصا جمهوری اسلامی ایران به سلاح‌های کشتارجمعی بودند.
به گزارش نیویورک تایمز، عامل موساد که در این حادثه کشته شد، مسئول روابط با سرویس‌های اطلاعاتی خارجی بود.
@VahidHeadli

🔸رئیس‌ جمهور اوکراین در یک گفت‌وگوی رسانه‌ای که روز شنبه، ۱۳ خرداد منتشر شد، گفت کشورش آماده آغاز ضدحمله‌ای است که از مدت‌ها پیش انتظار آن می‌رفت.
ولودیمیر زلنسکی ضمن تاکید بر این که هدف از این ضدحمله بازپس‌گیری سرزمین‌های اشغال‌شده توسط روسیه است به وال‌استریت جورنال گفت: «ما قویا معتقدیم که موفق خواهیم شد.»
او افزود صادقانه بیان می‌کند که نمی‌داند «دستیابی به هدف چقدر طول بکشد» اما افزود برای این کار راه‌های کاملا متفاوتی را درپیش خواهیم گرفت اما آماده عملی کردن آن هستیم.
@VahidHeadli

🔸مراسم تحلیف رجب طیب اردوغان در مقام رئیس جمهور ترکیه روز شنبه ۱۳ خرداد برگزار شد و او برای سومین دوره ریاست جمهوری سوگند یاد کرد.
پیش از آغاز مراسم تحلیف در کاخ ریاست جمهوری، آقای اردوغان در مجلس ترکیه سوگند یاد کرد که از «موجودیت و استقلال حکومت» محافظت خواهد کرد و به «قانون اساسی، حاکمیت قانون، دموکراسی، اصول و اصلاحات آتاتورک و اصول جمهوری سکولار» وفادار خواهد ماند.
با آغاز سومین دوره ریاست جمهوری رجب طیب اردوغان، مدت زمان حضور او در مسند قدرت در ترکیه وارد سومین دهه شد. او پیش از ریاست جمهوری، سه دوره هم نخست وزیر ترکیه بود.
@VahidHeadli

🔸رسانه‌های آلمان نوشتند ارتش این کشور در دو سال گذشته به ۱۳۱ سرباز همجنس‌گرا که تا سال ۲۰۰۰ میلادی و به دلیل مقررات سابق، مورد تبعیض سیستماتیک قرار گرفتند، ۳۸۰ هزار یورو غرامت پرداخت کرده است. به هر سرباز همجنس‌گرا که مورد تبعیض قرار گرفته، حدود ۳ هزار یورو خسارت پرداخت خواهد شد.
@VahidOOnLi

🔸پس از شکست مذاکرات آتش‌بس در سودان با میانجیگری آمریکا و عربستان سعودی و اعمال تحریم‌‌های آمریکا علیه نیروهای درگیر در سودان، درگیری‌ میان نیروهای متخاصم دوباره بالا گرفته است و خارطوم پایتخت سودان شاهد چند انفجار بود.
@VahidHeadli

🔸هانیبال قذافی که از هفت سال پیش در لبنان زندانی است،‌ به گفته یکی از وکلایش از روز شنبه ۱۳ خرداد دست به اعتصاب غذا زد.
این وکیل می‌گوید که فرزند معمر قذافی، دیکتاتور سابق لیبی، در اعتراض به بازداشت طولانی‌مدت خود در لبنان که بدون برگزاری محاکمه ادامه یافته، اعتصاب غذا را آغاز کرده است.
@VahidHeadli

🔸وزیر دفاع ایالات متحده روز شنبه اعلام کرد گفت‌وگوی میان واشنگتن و پکن «برای جلوگیری از هر خطای محاسباتی که شاید به درگیری منجر شود، حیاتی است.»
لوید آستین که در اجلاس امنیتی آسیا در سنگاپور سخن می‌گفت، از عدم تمایل چین نسبت به مدیریت بحران میان ارتش‌های دو کشور ابراز نگرانی شدید کرد.
@VahidHeadli

🔸تیم زنان بارسلونا با شکست دادن ولفسبورگ، برای دومین بار قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شد.
@VahidOOnLi
منچسترسیتی با دبل گوندوغان در ومبلی لندن، منچستریونایتد را در فینال جام حذفی انگلستان شکست داد تا دومین قهرمانی این فصل را با شکست دادن شاگردان تن‌هاخ کسب کند.
پپ گواردیولا با این دوگانه، برای اینترمیلان خط و نشان کشید. فینال لیگ قهرمانان اروپا ۲۰ خرداد در استانبول برگزار می‌شود.
@VahidOOnLi

📡 @VahidOnli

لینک کوتاه : https://mamlekate.net/?p=135787

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.