• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
کل 27469امروز 0
0

‌🔸 علی‌نقی رحمتی، جوان معترض م …

  • کد خبر : 135683
  • 12 خرداد 1402 - 1:30
‌🔸 علی‌نقی رحمتی، جوان معترض م …

    ‌🔸 علی‌نقی رحمتی، جوان معترض متولد سال ۱۳۷۹و از آسیب‌دیدگان خیزش سراسری علیه جمهوری اسلامی، به دنبال اصابت گلوله به پای چپش، در نهایت مجبور به قطع کردن آن شده است. بنا بر این اطلاعات، علی‌نقی رحمتی همراه برادر بزرگ‌ترش، میثم رحمتی، به دنبال انتشار فراخوان سراسری در تاریخ ۱۴ آذر در اعتراضات […]

 

‌🔸 علی‌نقی رحمتی، جوان معترض م … 911570001685656802

 

‌🔸 علی‌نقی رحمتی، جوان معترض متولد سال ۱۳۷۹و از آسیب‌دیدگان خیزش سراسری علیه جمهوری اسلامی، به دنبال اصابت گلوله به پای چپش، در نهایت مجبور به قطع کردن آن شده است.
بنا بر این اطلاعات، علی‌نقی رحمتی همراه برادر بزرگ‌ترش، میثم رحمتی، به دنبال انتشار فراخوان سراسری در تاریخ ۱۴ آذر در اعتراضات شهر قزوین شرکت کرد و برای نجات جان چند دختر که سرکوب‌گران به آن‌ها حمله‌ور شده بودند، هدف ضرب و جرح ماموران قرار گرفت.
@VahidOOnLine

🔸سپیده رشنو، زن جوان معترضی که پیش از آغاز اعتراض‌های اخیر، به دلیل مقاومت در برابر حجاب اجباری بازداشت شده بود، خبر داد که بعد از احضار مجدد، با وثیقه یک میلیارد تومانی آزاد شده، اما «ممنوع‌الخروج از تهران» است.
او با انتشار پستی در حساب کاربری خود در اینستاگرام نوشته تا زمان تشکیل دادگاه آزاد شده و اتهامش «تشویق مردم به فساد و فحشا و تبلیغ علیه نظام» ذکر شده است.
خانم رشنو می‌گوید در بازجویی‌های جدید به او گفته شده «چون صفحات افرادی را دنبال می‌کنم، پس با آن‌ها در ارتباطم» و اتهام دعوت به «فساد و فحشا» به دلیل انتشار «تنها یک عکس بدون روسری» به او وارد شده است.
@VahidHead

🔸قطر سومین قرارداد بلند مدت برای صادرات گاز از محل توسعه فاز جدید میدان مشترک «گنبد شمالی» با ایران (پارس جنوبی) را با بنگلادش امضا کرد.
سعد الکعبی، مدیرکل شرکت «قطرانرژی» روز پنج‌شنبه ۱۱ خرداد در مراسم امضای این قرارداد ۱۵ ساله گفت، از سال ۲۰۲۶، سالانه ۱.۸ میلیون تن (تقریبا سالانه ۲.۵ میلیارد متر مکعب) گاز مایع تحویل شرکت «پتروبنگلا» خواهد شد.
این سومین قرارداد بلندمدت و بزرگ قطر برای صادرات گاز مایع (ال‌ان‌جی) از محل پروژه توسعه گنبد شمالی است.
قطر پارسال قرارداد ۲۷ ساله با شرکت چینی ساینوپک برای صادرات سالانه ۴ میلیون تن و قرارداد ۱۵ ساله برای صادرات ۲ میلیون تن ال‌ان‌جی به آلمان امضا کرده بود.
قطر هم‌اکنون سالانه ۷۷ میلیون تن صادرات ال‌ان‌جی از گاز تولیدی از این میدان مشترک با ایران دارد و با جلب سرمایه‌ و تکنولوژی شرکت‌های غربی در نظر دارد تا سال ۲۰۲۷ با سرمایه‌گذاری ۲۹ میلیارد دلاری، صادرات ال‌ان‌جی را به ۱۲۶ میلیون تن برساند.
@VahidHead

🔸روزنامه واشینگتن‌پست در يک گزارش اختصاصی با استناد به گزارش‌­های امنيتی و محرمانه دولت آمريکا نوشت در بخشی از يک استراتژی گسترده و مورد حمايت روسيه که هدف آن وادار کردن آمريکا به خروج از سوريه است، ايران قصد دارد حملات به نيروهای آمريکايی مستقر در سوريه را تشديد کند.
این گزارش‌ها اخيرا در پلتفرم پيام‌رسان «ديسکورد» افشا شده‌اند و واشینگتن‌پست به سخنان مقام‌­های اطلاعاتی فعلی و سابق آمريکا نیز استناد کرده است.
اسناد محرمانه‌­ای که واشینگتن‌پست به آنها دست يافته نشان می‌دهد که ايران و گروه‌­های مورد حمايت آن در حال آموزش نيروهای بيشتری برای استفاده از بمب‌­های کنار جاده­ای قوی‌تر هستند که می‌تواند بدنه خودروهای زرهی را بشکافد و مشخصا برای هدف گرفتن خودروهای آمريکايی و کشتن سربازان اين کشور توليد می‌شوند.
شبه­‌نظاميان وابسته به ايران در حملات قبلی خود به پايگاه‌­های آمريکا در سوريه از پهپاد و راکت استفاده کرده‌اند. در اين حملات تاکنون شش نظامی مجروح و يک کارمند وزارت دفاع آمريکا کشته شده ­است.
@VahidHead

🔸نخست وزیر اسرائیل روز پنجشنبه با اشاره به اخبار و گزارش‌های منتشر شده درباره توافق احتمالی با جمهوری اسلامی و آزاد‌سازی گروگان‌ها گفت: «من یک پیام آشکار برای جمهوری اسلامی و جامعه بین‌المللی دارم: اسرائیل هرکاری لازم باشد برای جلوگیری از دستیابی ایران به سلاح هسته‌ای انجام خواهد داد.»
@VahidHead

🔸محمدعلی زلفی‌گل، وزیر علوم، تحقیقات و فن‌آوری جمهوری اسلامی، از عملیاتی شدن طرح ارائه اینترنت طبقاتی به استادان و اعضای هیات علمی دانشگاه‌ها خبر داد و گفت فرایندهای این طرح به‌ زودی ابلاغ می‌شود.
این طرح طبقاتی که با نام «اینترنت باز» معرفی شده، قرار است با هدف استفاده از پلتفرم‌ها و سایت‌هایی «با محتوای علمی، آموزشی، پژوهشی و فن‌آوری» در دسترس استادان دانشگاه‌ها قرار بگیرد.
@VahidOOnLine

🔸دولت آمریکا تحریم‌هایی را علیه رئیس اطلاعات خارجی سازمان اطلاعات سپاه و دیگر اعضا و وابستگان سپاه پاسداران و همچنین بازوهای عملیات خارجی آن اعمال کرد.
این افراد از سوی واشینگتن به مشارکت در توطئه‌های تروریستی در خارج از ایران علیه مقام‌های پیشین دولت آمریکا، اتباع دوتابعیتی آمریکایی-ایرانی و همچنین مخالفان ایرانی جمهوری اسلامی متهم شده‌اند.
وزارت خزانه‌داری آمریکا با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد این افراد در «طرح‌ریزی عملیات مرگبار» خارجی علیه غیرنظامیان، از جمله روزنامه‌نگاران نقش داشته‌اند.

📡 @VahidOn

لینک کوتاه : https://mamlekate.net/?p=135683

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.