• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
کل 27538امروز 0
1

‌🔸در ادامه برخوردهای انضباطی و …

  • کد خبر : 135502
  • 08 خرداد 1402 - 18:30
‌🔸در ادامه برخوردهای انضباطی و …

    ‌🔸در ادامه برخوردهای انضباطی و امنیتی با دانشجویان معترض، دست‌کم ۴۰ دانشجوی دختر دانشگاه هنر به این دانشگاه ممنوع‌الورود شدند و ۲۰ دانشجوی ساکن خوابگاه متاهلان دانشگاه تهران نیز حکم تعلیق از تحصیل برای یک ترم دریافت کردند. @VahidHeadli 🔸با حکم قاضی ایمان افشاری، زینب همرنگ، ۵۰ ساله، بابت اتهام اجتماع و تبانی […]

 

‌🔸در ادامه برخوردهای انضباطی و … 636645001685372410

 

‌🔸در ادامه برخوردهای انضباطی و امنیتی با دانشجویان معترض، دست‌کم ۴۰ دانشجوی دختر دانشگاه هنر به این دانشگاه ممنوع‌الورود شدند و ۲۰ دانشجوی ساکن خوابگاه متاهلان دانشگاه تهران نیز حکم تعلیق از تحصیل برای یک ترم دریافت کردند.
@VahidHeadli

🔸با حکم قاضی ایمان افشاری، زینب همرنگ، ۵۰ ساله، بابت اتهام اجتماع و تبانی به پنج سال حبس، سودابه فخارزاده، ۶۵ ساله، بابت اتهام اجتماع و تبانی به پنج سال حبس و شیوا اسماعیلی، ۵۸ ساله، برای اتهاماتی ازجمله اجتماع و تبانی به ۱۰ سال حبس محکوم شده است.
این سه زن زندانی سیاسی محبوس در زندان اوین از حق داشتن وکیل محروم بوده‌اند.
@VahidOOnLi

🔸دبیر پویش ملی نجات بافت تاریخی شیراز از آغاز روند تخریب ۱۵ خانه دیگر در بافت تاریخی شیراز خبر داد و گفت که ماموران به تعداد دیگری از خانه‌های این منطقه که هنوز تخلیه نشده‌اند نیز ورود کرده و ساکنان آنان را تهدید کرده‌اند.
روزنامه شرق شامگاه یکشنبه هفتم خرداد ماه گزارش داد که پس از مدتی وقفه در تخریب خانه‌های بافت تاریخی شیراز به دلیل واکنش‌های گسترده در شبکه‌های اجتماعی، باردیگر روند تخریب بخشی از خانه‌های بافت تاریخی شیراز آغاز شده است.
@VahidHeadli

🔸رسانه‌های داخلی ایران خبر می‌دهند که سلطان عمان روز دوشنبه در دیدار با علی خامنه‌ای، از تمایل مصر برای از سرگیری روابط با جمهوری اسلامی خبر داده و رهبر جمهوری اسلامی از این موضوع استقبال کرده است.
هیثم بن طارق آل سعید، سلطان عمان، روز دوشنبه در تهران با علی خامنه‌ای دیدار کرد و بنابر گزارش‌ها، رهبر جمهوری اسلامی در مورد «تمایل مصر برای از سرگیری روابط با جمهوری اسلامی» گفته است که «ما از این موضع استقبال می‌کنیم و مشکلی در این زمینه نداریم.»
@VahidHeadli
سلطان عمان پیش از سفر به ایران به مصر رفته و گزارش شده بود که قصد میانجی‌گری میان تهران و قاهره را دارد.
@VahidHeadli

🔸شهاب میرلوحی، وکیل الهه محمدی گفته اولین جلسه دادگاه این روزنامه‌نگار «مثبت» بوده است. او توضیح بیشتری در این باره نداد. جلسه بعدی دادگاه هنوز اعلام نشده است.
ساعتی پیش از شروع دادگاه، روزنامه هم‌میهن در توییتی نوشته که گزارش خاکسپاری از ژینا (مهسا) امینی به سفارش این روزنامه تهیه شده بود که امروز به‌خاطر آن در دادگاهی غیرعلنی محاکمه می‌شود.
@VahidHeadli

🔸ولودیمیر زلنسکی، رئیس‌جمهوری اوکراین، لایحه‌ای را ارائه کرده است که بر اساس آن اوکراین به مدت ۵۰ سال تحریم‌هایی را علیه ایران اعمال می‌کند.
کی‌یف می‌گوید این لایحه واکنشی به ارسال تسلیحات از ایران به روسیه برای حمله به اوکراین است.
@VahidHeadli

🔸رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی از دریافت گواهی لازم برای مهاجرت کاری توسط حدود ۱۰ هزار متخصص و فوق تخصص دیگر ایرانی طی دو سال گذشته خبر داد و گفت که کشورهای عربی به مقصد اصلی مهاجرت پزشکان ایرانی تبدیل شده است.
@VahidHeadli

🔸مادر مریم آروین، وکیل دادگستری که در فاصله کوتاهی پس از آزادی از زندان جان خود را از دست داد، اعلام کرد علت مرگ دخترش وقایع رخ داده در جریان بازداشت و «وصل سرم» در زندان بوده است.
طیبه نظری روز دوشنبه هشتم خرداد در اینستاگرام maryam.arvin1372 نوشت به دخترش که به دلیل دفاع از موکل بازداشت شده بود، «به بهانه آرام‌بخش و مسکن و تقویتی» در زندان «سرم وصل کرده» و او را «نابود» کرده‌اند.
@VahidHeadli

🔸در پی اعلام پیروزی رجب طیب اردوغان در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری ترکیه، شمار زیادی از سران کشورهای مختلف انتخاب دوباره او را تبریک گفتند.
@VahidHeadli
خبرگزاری آناتولی: آرای رجب طیب اردوغان ۲۷,۸۳۴,۶۹۲ و شمار آرای کمال قلیچ‌داراغلو، ۲۵,۵۰۴,۵۵۲ بوده است.
@VahidHeadli
هم‌زمان با اعلام پیروزی رجب طیب اردوغان در انتخابات ریاست جمهوری ترکیه، رهبر بزرگ‌ترین حزب در میان احزاب حاضر در پارلمان اروپا، خواستار پایان یافتن روند بررسی پیوستن ترکیه به اتحادیه اروپا شد.
@VahidHeadli

📡 @VahidOnli

لینک کوتاه : https://mamlekate.net/?p=135502

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.