• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
کل 27469امروز 0
0

‌🔸در پی وقوع سیل در شهرستان‌ها …

  • کد خبر : 135423
  • 07 خرداد 1402 - 21:00
‌🔸در پی وقوع سیل در شهرستان‌ها …

    ‌🔸در پی وقوع سیل در شهرستان‌های فاروج و شیروان استان خراسان شمالی طی شامگاه شنبه دست‌کم چهار تن جان باختند و خسارات گسترده‌ای به منازل مردم و زیرساخت‌های این منطقه وارد شد. @VahidHeadline 🔸در پی وقوع درگیری مرزی میان نظامیان ایرانی و طالبان، ‌جانشین فرمانده کل انتظامی و ‌فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری […]

 

‌🔸در پی وقوع سیل در شهرستان‌ها … 774280001685295002

 

‌🔸در پی وقوع سیل در شهرستان‌های فاروج و شیروان استان خراسان شمالی طی شامگاه شنبه دست‌کم چهار تن جان باختند و خسارات گسترده‌ای به منازل مردم و زیرساخت‌های این منطقه وارد شد.
@VahidHeadline

🔸در پی وقوع درگیری مرزی میان نظامیان ایرانی و طالبان، ‌جانشین فرمانده کل انتظامی و ‌فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران روز یکشنبه وارد منطقه سیستان شدند.
@VahidHeadline
مقام‌های جمهوری اسلامی ایران و طالبان گفتند که درگیری‌ میان نیروهای مرزبانی دو طرف در محدوده پاسگاه مرزی ساسولی واقع در منطقه مرزی زابل بعد از دست‌کم «شش ساعت» پایان یافته است.
همزمان معاون امنیتی و انتظامی استاندار سیستان و بلوچستان از توافق دو طرف برای گفت‌وگو درباره «روشن شدن علت» این درگیری خبر داد که در آن به گفته طرفین در جریان آن دو مرزبان ایرانی و یک نیروی طالبان کشته شدند.
@VahidHeadline

🔸سلطان عمان و هیئت همراه او عصر روز یکشنبه، هفتم خرداد، برای سفری دو روزه به ایران با استقبال معاون اول رئیس‌جمهوری اسلامی وارد فرودگاه مهرآباد تهران شد.
این سفر دو روزه پس از مبادله جنجالی زندانیان سیاسی میان ایران و بلژیک صورت می‌گیرد.
@VahidHeadline

🔸دو روز پس از آزادی اسدالله اسدی، دیپلمات محکوم به تروریسم، معاون امور بین‌الملل و حقوق بشر وزارت دادگستری جمهوری اسلامی اعلام کرد که تلاش‌هایی نیز برای آزادی حمید نوری، از متهمان اعدام‌های تابستان ۱۳۶۷ در جریان است.
عسکر جلالیان افزود: «ما با سوئد سند لازم الاجرا نداریم، اما مذاکرات با کشور سوئد در زمینه موافقتنامه‌های مذکور در حال انجام است.»
@VahidHeadline

🔸محمد هاشمی، پسرخاله مجید کاظمی از معترضانی که اخیرا اعدام شد در توییتی گفته که پس از اعدام مجید، حقوق بازنشستگی پدرش را قطع و خواهرش را هم از کار اخراج کردند.
@VahidHeadline

🔸محمدصالح هاشمی گلپایگانی، دبیر ستاد امر به معروف که در ماه‌های گذشته اظهارنظرهایی جنجالی درباره حجاب اجباری داشته، برکنار شد.
محمدصالح هاشمی گلپایگانی که از خرداد ۱۴۰۰ به عنوان دبیر ستاد امر به معروف منصوب شده بود، در ماه‌های گذشته طرح‌ها و پیشنهادهای پرحاشیه‌ای را برای مقابله با آن‌چه «بدحجابی» می‌خواند، ارائه کرد. اظهارنظرهای او حتی با واکنش گسترده مقامات و رسانه‌های حکومتی همراه شده بود.
@VahidHeadline

🔸در حالی که در بازی اخیر تیم‌های استقلال و پرسپولیس در ورزشگاه آزادی تهران، تصاویری منتشر شد که وضعیت ناامن سکوها را نشان می‌داد، مدیر این ورزشگاه می‌گوید برای بازی پیش روی این دو تیم در فینال جام حذفی، تنها نیمی از ظرفیت این ورزشگاه قابل استفاده نیست.
در جریان بازی برگشت استقلال و پرسپولیس ویدیویی منتشر شد که نشان می‌داد بخشی از سکوهای طبقه اول ورزشگاه در جریان همین بازی زیر پای تماشاگران ریزش کرد.
@VahidHeadline

🔸به دنبال انتشار خبر پلمب شدن کارخانه داروگر توسط مدیریت این شرکت، مسئول کانون شوراهای اسلامی کار غرب تهران به خبرگزاری ایلنا گفت که داروگر به «کما» رفته و این اقدام باعث بیکاری کارگران باقی‌مانده این شرکت خواهد شد.
شرکت داروگر در سال ۱۳۰۷ در شهر اصفهان توسط غلامرضا داروگر تأسیس شد و یکی از باسابقه‌ترین تولیدکنندگان محصولات بهداشتی در ایران است و بعد از انقلاب ۵۷ به نهادهای حکومتی واگذار شد.
@VahidHeadline

🔸در هفته پایانی لیگ برتر پرتغال، مهدی طارمی با ثبت بیست و دومین گل فصل، عنوان آقای گلی این رقابت‌ها را نصیب خود کرد.
مهاجم تیم ملی ایران با کارنامه‌ای درخشان طی چهار فصل حضور در پرتغال، همه ساله جزو سه گلزن برتر این این لیگ معتبر بوده.
@VahidHeadline

🔸نیروی هوایی و مقامات ارشد اوکراین اعلام کردند که پایتخت این کشور بامداد یک‌شنبه، هفتم خرداد، آماج «سنگین‌ترین حملات پهپادی روسیه از آغاز جنگ تاکنون» قرار گرفته است.
اوکراین پهپادهای تهاجمی در حملات این روز را از نوع «شاهد» و محصول جمهوری اسلامی ایران نامید.
@VahidHeadline

🔸رای‌دهندگان امروز در دور دوم انتخابات ریاست‌جمهوری شرکت کردند تا تصمیم بگیرند که رجب طیب اردوغان پس از بیست سال در قدرت بماند یا نه. رای‌گیری که از ساعت ۸:۰۰ صبح به وقت محلی در ترکیه آغاز شده بود اکنون پایان یافته است و شمارش آرا شروع شده است.
@VahidHeadline

🔸اولین هواپیمای مسافربری تولید چین از شانگهای به سوی پکن، پایتخت، پرواز کرد. تلویزیون دولتی چین تصاویر حرکت این هواپیما بر فراز شانگهای را پخش کرد.
شرکت هوانوردی تجاری چین امیدوار است با تولید این هواپیماها سلطه و انحصار ایرباس و بوئینگ در بازار را بشکند.
@VahidHeadline

📡 @VahidOnline

لینک کوتاه : https://mamlekate.net/?p=135423

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.