• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
1

بر اساس اطلاعات اختصاصی رسیده …

  • کد خبر : 135426
  • 07 خرداد 1402 - 21:00
بر اساس اطلاعات اختصاصی رسیده  …

    بر اساس اطلاعات اختصاصی رسیده به ایران اینترنشنال، طرح افزایش قیمت بنزین در ایران وارد فاز اجرایی شده است و به زودی بنزین سه نرخی وارد چرخه اقتصاد ایران خواهد شد. همزمان همه دستگاه‌ها برای اجرای طرح جدید بنزین در آماده‌باش هستند. یک مقام مسئول در گفت‌وگو با ایران اینترنشنال از برنامه دولت […]

 

بر اساس اطلاعات اختصاصی رسیده  … 059268001685295004

 

بر اساس اطلاعات اختصاصی رسیده به ایران اینترنشنال، طرح افزایش قیمت بنزین در ایران وارد فاز اجرایی شده است و به زودی بنزین سه نرخی وارد چرخه اقتصاد ایران خواهد شد. همزمان همه دستگاه‌ها برای اجرای طرح جدید بنزین در آماده‌باش هستند.

یک مقام مسئول در گفت‌وگو با ایران اینترنشنال از برنامه دولت برای اجرایی کردن مرحله به مرحله افزایش قیمت بنزین خبر داد و گفت که آماده‌باش امنیتی به جایگاه‌داران داده شده است.

به گفته این منبع مطلع قرار است بهای سوم بنزین بین ۸۰ تا ۹۰ درصد قیمت فوب خلیج فارس قیمت‌گذاری شود.

این منبع آگاه به ایران اینترنشنال گفت که تمامی جایگاه‌های کشور از نظر نرم‌افزاری بروزرسانی شده‌اند و بانک‌های عامل اقدامات لازم برای انجام تراکنش‌ها را انجام داده‌اند.

او مدت زمان عملیات آماده‌سازی جایگاه‌ها و هماهنگی با بانک‌ها را بیش از یک سال اعلام کرد و گفت که امروز شبکه سوختگیری کشور به صورت کامل آماده اجرای طرح دولت است.

این منبع مطلع همچنین از تشکیل جلسه امنیتی پیرامون اجرای طرح جدید بنزینی با حضور فرماندهان قرارگاه ثارالله، نماینده وزارت اطلاعات، فرمانده نیروی انتظامی و تنی چند از مقامات اجرایی در زمستان سال ۱۴۰۱ خبر داد و گفت: «تدابیر شدید امنیتی برای اعتراضات احتمالی ناشی از اجرای طرح دیده شده است.»

@VahidOOnLine

📡 @

لینک کوتاه : https://mamlekate.net/?p=135426

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.