• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
کل 27469امروز 0
1

پیام زلنسکی به مردم ایران و ای …

  • کد خبر : 135327
  • 05 خرداد 1402 - 17:30
پیام زلنسکی به مردم ایران و ای …

    پیام زلنسکی به مردم ایران و این پرسش که «همدستی با تروریسم روسیه به چه دردتان می‌خورد؟» واکنش‌های زیادی در شبکه‌های اجتماعی داشته است. مخاطبان بی‌بی‌سی هم در پیام‌های صوتی و متنی خود به این سخنان واکنش نشان داده‌اند. گروه بزرگی می‌گویند «مردم ایران خود قربانی حکومت جمهوری اسلامی هستند، بسیاری محتاج نان […]

 

 

پیام زلنسکی به مردم ایران و این پرسش که «همدستی با تروریسم روسیه به چه دردتان می‌خورد؟» واکنش‌های زیادی در شبکه‌های اجتماعی داشته است.

مخاطبان بی‌بی‌سی هم در پیام‌های صوتی و متنی خود به این سخنان واکنش نشان داده‌اند.

گروه بزرگی می‌گویند «مردم ایران خود قربانی حکومت جمهوری اسلامی هستند، بسیاری محتاج نان شب هستند و حکومت به خواست آن‌ها اهمیتی نمی‌دهد.»

برخی هم می گویند مردم باید مخالفت خود را با سیاست‌های حکومت در مورد جنگ اوکراین بیشتر نشان دهند.

آقای زلنسکی در پیام خود به مردم ایران گفت: «روی صحبت من با همه است: هم جامعه، هم روحانیون ایران، هم تک‌تک خانواده‌های ایرانی، هم کسانی که می‌توانند بر تصمیم‌های دولت در ایران تأثیر بگذارند. یک پرسش ساده دارم: هم‌دستی با تروریسم روسیه به چه دردتان می‌خورد؟ چرا شما در کنار یک دولت اهریمنی هستید؟»

دولت اوکراین می‌گوید که پهپادهای ایرانی «شاهد» نقش مهمی در حملات روسیه به شهرها و زیرساخت‌های اوکراین دارند. با این وجود وزارت خارجه ایران اصرار دارد که ایران در جنگ اوکراین بی‌طرف است.

وزارت خارجه ایران تایید کرده است که تعدادی پهپاد به روسیه فروخته است اما گفته این پهپادها را برای کمک به روسیه در جنگ اوکراین به این کشور ارسال نکرده است.
@VahidHeadline

📡 @

لینک کوتاه : https://mamlekate.net/?p=135327

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.