• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
کل 27538امروز 9
1

‌🔸کمیسر عالی حقوق بشر سازمان م …

  • کد خبر : 135255
  • 04 خرداد 1402 - 0:30
‌🔸کمیسر عالی حقوق بشر سازمان م …

    ‌🔸کمیسر عالی حقوق بشر سازمان ملل متحد در گزارش تازه خود از وضعیت حقوق بشر در ایران می‌گوید بعد از فروکش کردن اعتراضات مردمی اخیر ایران، تبعیض علیه زنان در کشور شدت گرفته است. @VahidHeadline 🔸مرکز اسلامی انگلیس در لندن که وابسته به دفتر علی خامنه‌ای رهبر جمهوری اسلامی است، از تعطیلی فعالیت‌های […]

 

‌🔸کمیسر عالی حقوق بشر سازمان م … 948474001684962002

 

‌🔸کمیسر عالی حقوق بشر سازمان ملل متحد در گزارش تازه خود از وضعیت حقوق بشر در ایران می‌گوید بعد از فروکش کردن اعتراضات مردمی اخیر ایران، تبعیض علیه زنان در کشور شدت گرفته است.
@VahidHeadline

🔸مرکز اسلامی انگلیس در لندن که وابسته به دفتر علی خامنه‌ای رهبر جمهوری اسلامی است، از تعطیلی فعالیت‌های خود «تا اطلاع بعدی» خبر داد.
بر اساس گزارش‌های منتشر شده در شبکه‌های اجتماعی، مسئولان مرکز اسلامی انگلیس روز چهارشنبه با نصب نوشته‌ای بر در ورودی این مرکز، دلیل این تعطیلی را «شرایط خاص» اعلام کرده‌اند.
@VahidHeadline

🔸۲۴ تشکل مستقل زنان در سراسر جهان با انتشار بیانیه مشترکی ضمن محکوم کردن اعدام سه معترض پرونده «خانه اصفهان»، اعلام کردند که با برپایی «آکسیون‌های اعتراضی» و جلب حمایت از مجامع بین‌المللی حقوق بشر و تشکل‌های بین‌المللی زنان، به مقابله با «این قتل‌های حکومتی» برمی‌خیزند.
انجمن زنان ایرانی دالاس، انجمن زنان ایرانی-آلمانی کلن، انجمن زنان پرتو، انجمن زنان مونترال، انجمن زنان ایرانی ایتالیا، انجمن با هم برای سلامتی زنان، انجمن استقلال و برابری پایدار زنان، ائتلاف بین‌المللی علیه خشونت در ایران، ايكرو-سازمان حقوق زنان، دایره زنان ایرانی برای همکاری جهانی، زنان برای آزادی و برابری پایدار، سازمان رهایی زن،کمپین توقف قتل‌های ناموسی، کمیته زنان ضد سنگسار پاریس، کمیته زنان و مبارزه با تبعیض-جمهوری خواهان ایران، گروه اتحاد زنان چپ، گروه آیوین از شمال کالیفرنیا، گروه زنان در شمال کالیفرنیا، گروه مطالعات زنان ارونج کانتی، گروه نه به حجاب، زنان کنشگر ایرانی در تبعید-برلین، نهاد دگرباشان ماناو، فمینیسم روزمره و همایش زنان ایرانی-هانوفر امضاکنندگان این بیانیه هستند.
@VahidHeadline

🔸سه خواننده موسیقی پاپ اظهارات وزیر ارشاد جمهوری اسلامی که خبر منع فعالیت برخی خوانندگان پاپ را «جوسازی» خوانده بود، رد کردند.
امیر مقاره، امید حاجیلی و رضا صادقی روز چهارشنبه سوم خرداد به طور جداگانه به تکذیب محمدمهدی اسماعیلی درباره ممنوعیت فعالیت‌شان واکنش نشان دادند.
@VahidHeadline

🔸خبرگزاری ایلنا اظهارات یک مقام آگاه را که نامش فاش نشده، منتشر کرده که او دولت محمود احمدی‌نژاد و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را در پرونده گم شدن فرش‌های نفیس کاخ سعدآباد متهم کرده است.
این مقام آگاه که به نظر می‌رسد از اعضای دولت پیشین حسن روحانی باشد گزارش داد که بر اساس نخستین گزارش درباره مفقود شدن فرش‌های نفیس مجموعه کاخ سعدآباد که در سال ۱۳۹۹به نهاد ریاست جمهوری ارسال شد، «سابقه امر به دوره قبل از آغاز کار دولت یازدهم» می‌رسد.
@VahidOOnLine

🔸شادی صدر، فعال حقوق بشر ساکن بریتانیا و از مدیران سازمان «عدالت برای ایران»، جایزه ویژه ایران را در مراسم اهدای جایزه «سیاست و ارتباطات» از آنالنا بربوک، وزیر خارجه آلمان دریافت کرد. بربوک از تلاش این حقوقدان ایرانی برای مستندسازی نقض حقوق بشر از سوی جمهوری اسلامی قدردانی کرد.
@VahidOOnLine

🔸تیم فوتبال استقلال تهران توانست با نتیجه قاطع ۴ بر صفر نساجی مازندران – قهرمان سال گذشته این مسابقات – را شکست دهد و یک پای فینال شود.
مسابقه پرسپولیس و هوادار فردا در ورزشگاه پاس تهران و بدون حضور تماشاگر برگزار خواهد شد و در صورت پیروزی قرمزپوشان، ورزشگاه آزادی تهران میزبان صدویکمین داربی پرسپولیس و استقلال خواهد بود.
@VahidHeadline

🔸بیش از ۱۳۰ قانونگذار آمریکایی و اروپایی در نامه‌ای سرگشاده خطاب به سازمان ملل متحد، رئیس‌جمهور آمریکا و رئیس کمیسیون اروپا خواستار برکناری سلطان الجابر از ریاست کنفرانس بین‌المللی تغییرات آب‌وهوایی سازمان ملل شدند؛ دلیل این درخواست پست آقای الجابر عنوان شده که ریاست اجرایی شرکت دولتی نفت امارات،‌ ادنوک، را بر عهده دارد.
@VahidHeadline

🔸يوگنی پريگوژين، رئيس گروه شبه‌نظامی «واگنر»، در مصاحبه‌ای که روز سه­‌شنبه دوم خرداد انجام داد، گفت: بيش از ۲۰ هزار نيروی اين شرکت و حدود ۲۰ درصد از ۵۰ هزار زندانی و مجرمانی که برای جنگ در اوکراين اجير کرده­‌ است در نبرد طولانی شهر باخموت در شرق اوکراين کشته شده‌اند.
اين تعداد بسيار بيشتر از شش هزار نفری است که وزارت دفاع روسيه تاکنون به عنوان رقم تلفات آن کشور در جنگ اوکراين اعلام کرده‌­است.
@VahidAfLine

🔸طارق رمضان، اسلام‌شناس سوئیسی در دادگاهی در سوئیس از اتهامات تجاوز با اعمال خشونت تبرئه شد.
آقای رمضان، نوه حسن البنا، بنیانگذار اخوان‌المسلمین مصر است.
@VahidHeadline

🔸رئیس‌جمهور چین در دیدار با نخست‌وزیر روسیه در پکن بر تحکیم منافع مشترک تاکید کرد.
میخاییل میشوستین بالاترین مقام سیاسی روسیه است که از آغاز جنگ اوکراین به چین سفر کرده است و امیدوار به جلب حمایت بیشتر پکن است.
@VahidHeadline

📡 @VahidOnline

لینک کوتاه : https://mamlekate.net/?p=135255

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.