• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
0

‌🔸محمد هاشمی،‌ پسر خاله مجید ک …

  • کد خبر : 135259
  • 04 خرداد 1402 - 17:00
‌🔸محمد هاشمی،‌ پسر خاله مجید ک …

    ‌🔸محمد هاشمی،‌ پسر خاله مجید کاظمی، از متهمان پرونده خانه اصفهان که هفته پیش اعدام شد می‌گوید که «با وجود تمام فشارهایی که به خانواده‌ی مجید کاظمی آورده‌اند تا امروز، پنجشنبه، مراسم هفتم را برگزار نکنند اما آنها همچنان بر سر مزار مجید حاضر خواهند شد.» @VahidHeadline 🔸اشکان سلیمانی، شهروند معترض ساکن رشت، […]

 

‌🔸محمد هاشمی،‌ پسر خاله مجید ک … 515996001685021402

 

‌🔸محمد هاشمی،‌ پسر خاله مجید کاظمی، از متهمان پرونده خانه اصفهان که هفته پیش اعدام شد می‌گوید که «با وجود تمام فشارهایی که به خانواده‌ی مجید کاظمی آورده‌اند تا امروز، پنجشنبه، مراسم هفتم را برگزار نکنند اما آنها همچنان بر سر مزار مجید حاضر خواهند شد.»
@VahidHeadline

🔸اشکان سلیمانی، شهروند معترض ساکن رشت، روز ۲۲ فروردین در این شهر بازداشت و به بازداشتگاه سازمان اطلاعات سپاه منتقل شده است. او آبان سال ۱۴۰۱ نیز بازداشت و زندانی شده بود و گفته می‌شود اکنون در معرض اتهامات سنگینی قرار گرفته است.
@VahidOOnLine

🔸مرکز آمار ایران امروز در گزارشی اعلام کرد که در اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ نرخ تورم سالانه برای خانوار‌های ایران با رشد ۱.۵ درصدی به ۴۹٫۱ درصد رسیده است.
همچنین در این گزارش گفته شده تورم نقطه به نقطه اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ در مقایسه با اردیبهشت‌ماه سال گذشته، ٠٫٩ واحد درصد کاهش یافته و به ۵۴.۶ درصد رسید.
@VahidHeadline

🔸ایرنا گزارش داد‌ که جدیدترین محصول موشکی سازمان صنایع هوافضای وزارت دفاع با نام «خیبر» که از خانواده موشک‌های بالیستیک «خرمشهر» است، با حضور محمدرضا آشتیانی وزیر دفاع رونمایی شده است.
به نوشته ایرنا، این موشک با برد دو هزار کیلومتر و سرجنگی ۱۵۰۰ کیلوگرمی، از سوخت مایع استفاده می‌کند و «سامانه هدایت و کنترل در فاز میانی پرواز» دارد و هدایت آن «خارج از جو زمین» انجام می‌شود.
@VahidHeadline

🔸بهروز بهزادی، مدیرمسئول روزنامه اعتماد، در پی شکایت سپاه، توسط دادگاه مطبوعات به شش ماه حبس و پرداخت ۱۵ میلیون تومان جزای نقدی محکوم شد.
@VahidHeadline

🔸روزنامه کیهان در واکنش به مطالبه افکار عمومی و خانواده الهه محمدی و نیلوفر حامدی مبنی بر «برگزاری علنی» دادگاه این دو روزنامه‌نگار، در مطلبی نوشت که «اینها به دنبال بهانه‌ای جدید برای غوغاسالاری هستند» و رسانه‌های «مدعی اصلاحات» به نوعی «دست پیش گرفته‌اند تا پس نیفتند.»
@VahidHeadline

🔸به گزارش وبسایت خبری اکسیوس، قرار است درمر، وزیر امور استراتژیک اسرائیل و تزاچی هانگبی، مشاور امنیت ملی آن کشور، هفته آینده برای گفتگو با مقامات آمریکایی به واشنگتن سفر کنند.
این نشریه به نقل از منابع اسرائیلی که دز آنها نام نبرده، گفته است دلیل این سفر افزایش نگرانی در مورد پیشرفت در برنامه هسته‌ای ایران و همچنین تصمیم ایالات متحده به افزایش فشار برای توافق صلح بین اسرائیل و عربستان سعودی است.
@VahidHeadline

🔸روزنامه یدیعوت آحرونوت «فاش» کرد که دریافت جنگنده‌های اف ۳۵، معاملات تسلیحاتی جدید با آمریکا و موافقت واشینگتن با برنامه‌ غنی‌سازی اورانیوم در عربستان، از جمله پیش‌شرط‌های مهم حکومت ریاض برای گام برداشتن در مسیر عادی‌سازی رابطه با اسرائیل است.
@VahidHeadline

🔸یک گروه حقوق بشری سوریه در گزارشی که به کمیسر عالی سازمان ملل متحد در امور پناهندگان ارائه کرده، نوشته است رشته قوانینی که حکومت بشار اسد در سال‌های جنگ داخلی سوریه تصویب کرده، میلیون‌ها پناهجوی سوری را در صورت بازگشت به کشور، با معضل بازپس‌گیری خانه و ملک خود روبه‌رو می‌کند.
@VahidHeadline

🔸خبرگزاری رویترز از بازداشت رئیس یک نهاد علمی و دو کارشناس فناوری موشک‌های مافوق صوت روسیه به اتهام «جاسوسی برای چین» خبر داد.
@VahidHeadline

🔸کشورهای غربی و مایکروسافت هشدار دادند که یک گروه هکرهای وابسته به دولت چین طیف وسیعی از زیرساخت‌های حیاتی آمریکا را «مورد حمله» قرار داده است.
آمریکا، استرالیا، کانادا، نیوزیلند و بریتانیا در یک هشدار مشترک امنیت سایبری همچنین گفته‌اند، این گروه هکری به نام «ولت تایفون» ممکن است فعالیت‌های مشابهی در سایر کشورها انجام داده باشد.
رویترز می‌گوید، هنوز ابعاد این حملات سایبری مشخص نشده است، اما آژانس امنیت ملی آمریکا اعلام کرد برای شناسایی زیرساخت‌هایی که مورد حمله قرار گرفته‌اند با کشورهای متحد از جمله کانادا، نیوزیلند، استرالیا و بریتانیا در حال همکاری است.
@VahidHeadline

🔸جو و جیل بایدن، رئیس جمهوری و بانوی اول ایالات متحده به مناسبت درگذشت تینا ترنر، خواننده آمریکایی و از چهره‌های تأثیرگذار موسیقی جهان بیانیه‌ای صادر کردند.
در این بیانیه آمده است: «تینا ترنر، قبل از اینکه ملکه راک اند رول شود، دختر یک کشاورز در تنسی بود. در دوران کودکی، قبل از تبدیل شدن به یکی از موفق‌ترین هنرمندان موسیقی در تمام دوران، در گروه کر کلیسا می‌خواند.»
او با ۱۲ جایزه گرمی، تنها زنی بود که در موسیقی پاپ، راک و آر‌ اند بی برنده درخشید که نشانه ای از تطبیق‌پذیری، خلاقیت و جذابیت بی‌نظیر او بود.»
@VahidHeadline

📡 @VahidOnline

لینک کوتاه : https://mamlekate.net/?p=135259

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.