• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
1

‌🔸بازنشستگان مخابرات روز دوشنب …

  • کد خبر : 135177
  • 02 خرداد 1402 - 14:00
‌🔸بازنشستگان مخابرات روز دوشنب …

    ‌🔸بازنشستگان مخابرات روز دوشنبه اول خرداد در دست‌کم ۱۱ شهر ایران تجمع های اعتراضی برگزار کردند. این تجمع‌ها در اهواز، اراک، کرمانشاه، زاهدان، شهرکرد، بجنورد، ایلام، همدان، خرم‌آباد، اصفهان، و مشهد برگزار شدند. @VahidHeadli 🔸منابع خبری گزارش داده‌اند که محبوبه رضایی، فعال سیاسی مشروطه‌خواه، روز دوشنبه یکم خرداد یه دست مقامات امنیتی بازداشت […]

 

‌🔸بازنشستگان مخابرات روز دوشنب … 235710001684837804

 

‌🔸بازنشستگان مخابرات روز دوشنبه اول خرداد در دست‌کم ۱۱ شهر ایران تجمع های اعتراضی برگزار کردند.
این تجمع‌ها در اهواز، اراک، کرمانشاه، زاهدان، شهرکرد، بجنورد، ایلام، همدان، خرم‌آباد، اصفهان، و مشهد برگزار شدند.
@VahidHeadli

🔸منابع خبری گزارش داده‌اند که محبوبه رضایی، فعال سیاسی مشروطه‌خواه، روز دوشنبه یکم خرداد یه دست مقامات امنیتی بازداشت شده است. او ساعاتی قبل، از بازداشت مجدد بهروز ایزدی‌راد، زندانی سیاسی پیشین، خبر داده بود.
@VahidHeadli

🔸مصطفی نیلی وکیل کیوان صمیمی می‌گوید موکلش با «تودیع وثیقه از زندان اوین» آزاد شده است.
به گفته آقای نیلی، جلسه بعدی دادگاه کیوان صمیمی که موضوع آن شرکت در نشست «گفتگو برای نجات ایران» است، برای ۸ خرداد تعیین شده است.
صدرا بهشتی پسر علیرضا بهشتی هم از آزادی پدرش به «قید وثیقه» خبر داده است.
@VahidHeadli

🔸ارزیابی کارشناسان و تصاویر جدید ماهواره‌ای از حفاری‌های مرتبط با برنامه هسته‌ای ایران حاکی است تأسیسات هسته‌ایِ در دست احداث در دل رشته کوه‌های زاگرس در چنان عمقی واقع شده که «بعید است پیشرفته‌ترین بمب‌های آمریکایی نیز بتوانند به آن آسیب بزنند».
آسوشیتدپرس روز دوشنبه اول خرداد با استناد به ویدئوها و تصاویر ماهواره‌ای که شرکت آمریکایی «پلنت لبز پی‌بی‌سی» در اختیار این خبرگزاری قرار داده است گزارش داد حجم گودبرداری در نزدیکی تأسیسات هسته‌ای نطنز به میزان قابل توجهی افزایش یافته است.
بر اساس این گزارش، حفاری این تونل‌های زیرزمینی در دل رشته کوه‌های زاگرس در بخش مرکزی ایران از اواخر سال ۲۰۲۰ آغاز شده است.
کارشناسان به آسوشیتدپرس گفته‌اند که جدیدترین بمب‌های آمریکا از توان نفوذ به عمق ۶۰ متری زمین برخوردارند در حالی‌که حجم خاک‌برداری‌ها نشان می‌دهد ایران احتمالاً در عمق ۸۰ تا ۱۰۰ متری زمین به حفاری برای برنامه اتمی خود مشغول است.
@VahidHeadli

🔸خبرگزاری آسوشیتدپرس در گزارشی با اشاره به حذف تصاویر بمب جدید سنگرشکن آمریکا در صفحه فیس‌بوک یک پایگاه متعلق به نیروی هوایی آمریکا، نوشت که این تصاویر احتمالا جزئیاتی حساس درباره این بمب افشا می‌کرد. [تصویر پایین]
تصاویر بمب سنگرشکن ۱۲ تنی آمریکا موسوم به «جی‌بی‌یو-۵۷» یا «بمب نفوذگر مهمات انبوه» روز ۱۲ اردیبهشت در صفحه فیس‌بوک پایگاه هوایی «وایتمن» منتشر شد ولی کمتر از یک روز بعد حذف شد.
به گزارش روز دوشنبه اول خرداد آسوشیتدپرس، انتشار این تصاویر همزمان با «تشدید تنش دریایی بین ایران و آمریکا» و در شرایط پیشرفت تهران در زمینه ساخت تأسیسات هسته‌ای، صورت گرفته بود.
پایگاه «وایتمن»، واقع در ایالت میسوری، محلی است که هواپیماهای رادارگریز «بی-۲» آمریکا از آن‌جا به پرواز در می‌آیند.
@VahidHeadli

🔸یوآو گالانت، وزیر دفاع اسرائیل، درسخنانی در یک کنفرانس امنیتی که از تلویزیون اسرائیل به طور زنده پخش می‌شد، ایران را متهم کرد که از کشتی‌های غیرنظامی به عنوان «پایگاه شناور ترور» استفاده می‌کند.
وزیر دفاع اسرائیل در کنفرانس امنیتی هرتزلیا گفت جمهوری اسلامی با این کشتی‌ها نیرو و تسلیحات جابجا می‌کند و یکی از این کشتی‌ها اخیرا در خلیج عدن رصد شده است.
@VahidHeadli

🔸مدیرکل وزارت دفاع اسرائیل با اعلام «برنامه طولانی چندین ساله» این وزارتخانه که شامل سرمایه‌گذاری‌های گسترده در زمینه هوش مصنوعی است، گفت این برنامه ظرفیت بهبود بخشیدن به اطلاعات و هدف‌گیری ایران را دارد.
ایال زمیر اعلام کرد کشورش قصد دارد در زمینه هوش مصنوعی به ابرقدرت تبدیل شود و «یکی از چند عضو معدود باشگاه کشورهای برخوردار از سطح فوق‌العاده‌ای از این توانمندی باشد».
@VahidHeadli

🔸چند رسانه خبری روسیه از جمله خبرگزاری دولتی روسیه، به نقل از نیکول پاشینیان، نخست وزیر ارمنستان گزارش دادند که این کشور آماده است به طور مشروط و اگر باکو امنیت جمعیت قوم ارمنی خود را تضمین کند، منطقه قره‌باغ کوهستانی را به عنوان بخشی از جمهوری آذربایجان به رسمیت بشناسد.
قره‌باغ کوهستانی از سال‌های بعد از فروپاشی اتحاد جماهیر شوروی در سال ۱۹۹۹۱ بین این دو همسایه و همچنین به مدت بیش از یک قرن بین آذری‌‌ها و ارامنه یک منبع درگیری بوده است
@VahidHeadli

🔸اتحاديه اروپا شرکت متا، مالک فيس بوک، را به‌دليل نقض مقررات حفظ حريم شخصی کاربران که بخشی از قوانين عمومی حفاظت از داده­‌هاست ۱.۳ ميليارد دلار جريمه کرد و به اين شرکت دستور داد که تا ماه اکتبر انتقال اطلاعات شخصی کاربران اروپايی به آمريکا را متوقف کند.
اين جريمه ۱.۳ ميليارد دلاری (معادل ۱.۲ ميليارد يورو) سنگين­‌ترين جريمه شرکت­‌های فناوری ديجيتال از زمان اجرای قوانين عمومی حفاظت از داده­‌ها در اتحاديه اروپا در حدود پنج سال پيش است. قبل از اين، بزرگترين مورد، جريمه ۷۶۴ ميليون يورويی شرکت آمازون در سال ۲۰۲۱ بود.
@VahidHeadli

📡 @VahidOnli

لینک کوتاه : https://mamlekate.net/?p=135177

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.