نماد سایت خبرکده

‌🔸ستاد نوروزی هلال‌احمر در هشت …

‌🔸ستاد نوروزی هلال‌احمر در هشت … 553115001680382802 676x1024

 

 

‌🔸ستاد نوروزی هلال‌احمر در هشتمین اطلاعیه دوران نوروز از مردمی که در روزهای ۱۲ و ۱۳ برای تفریح و گردش به فضای باز می‌روند خواست با توجه به بارش‌های ناگهانی، مراقب برف و سرما در ارتفاعات، احتمال سیلابی شدن رودخانه‌ها و همچنین لغزندگی جاده‌ها به دلیل بارندگی‌های ناگهانی و رگباری باشند و از اتراق در کنار و در مسیر رودخانه‌ها جداً خودداری کنند.
@VahidHeadline

🔸معاون اجرایی رییس‌جمهوری اسلامی با اشاره به موضوع تعطیلی پنجشنبه‌ها گفت لایحه‌ای در این زمینه به مجلس ارائه شده است.
محسن منصوری در نشست ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر تاکید کرد: «تعطیلی پنجشنبه‌ها یکی از مصوبات خوبی است که زیرساخت مناسبی را برای سفرها به خصوص سفرهای کوتاه مدت مهیا می‌کند.»
@VahidHeadline

🔸سفیر ایران در عراق می‌گوید دولت بغداد از بابت واردات برق و گاز ایران، ۱۱ میلیارد دلار بدهی به تهران دارد.
عراق از زمان اعمال تحریم‌های آمریکا در سال ۱۳۹۸، تنها مجاز به پرداخت پول گاز و برق وارداتی ایران با دینار عراق است. دولت بغداد این پول را از طریق بانک تجارت عراق به حساب بانک مرکزی ایران واریز می‌کند و ایران تنها مجاز است که از این پول برای واردات کالا از خود عراق استفاده کند.
@VahidHeadline

🔸استاندار مازندران، چادرخوابی گردشگران را «شب‌خوابی در خیابان» توصیف کرد و از ممنوعیت آن برای نخستین بار در این استان خبر داد.
محمود حسینی گفته که از سال گذشته «اجازه ندادیم حتی یک مسافر در خیابان‌ها شب‌خوابی داشته باشد» و انگیزه این اقدام استانداری را کمک به «قشر مستضعف» توصیف کرده است.
استاندار مازندران بدون اشاره به چگونگی خدمات جایگزین به گردشگران چادرخواب، از اسکان بیش از ۵۵ هزار مسافر نوروزی در این استان خبر داده است.
@VahidHeadline

🔸پاپ فرانسیس، رهبر کاتولیک‌های جهان صبح روز شنبه پس از سه روز بستری در بیمارستان و انجام آزمایش‌ و درمان برونشیت مرخص شد.
@VahidHeadline

📡 @Vahid

خروج از نسخه موبایل