• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
کل 27538امروز 0
0

‌🔸اطلاعات رسیده حاکی است که چن …

  • کد خبر : 132402
  • 12 فروردین 1402 - 12:30
‌🔸اطلاعات رسیده حاکی است که چن …

    ‌🔸اطلاعات رسیده حاکی است که چند استاد دانشگاه هنر تهران به دلیل حمایت از اعتراضات سراسری علیه جمهوری اسلامی از دانشگاه اخراج شدند. بر اساس این اطلاعات، نام این استادان محمدحسین عماد، حمید شانس، ایمان افسریان، پویا آریان‌پور، بیژن غنچه‌پور و رسول اکبرلو است که در رشته مجسمه‌سازی در این دانشگاه به تدریس […]

 

‌🔸اطلاعات رسیده حاکی است که چن … 094056001680339606

 

‌🔸اطلاعات رسیده حاکی است که چند استاد دانشگاه هنر تهران به دلیل حمایت از اعتراضات سراسری علیه جمهوری اسلامی از دانشگاه اخراج شدند.
بر اساس این اطلاعات، نام این استادان محمدحسین عماد، حمید شانس، ایمان افسریان، پویا آریان‌پور، بیژن غنچه‌پور و رسول اکبرلو است که در رشته مجسمه‌سازی در این دانشگاه به تدریس می‌پرداختند.
@VahidHeadline

🔸پنج حزب و سازمان جمهوری خواه ایرانی که از ماه گذشته ائتلافی تحت عنوان «همگامی برای جمهوری سکولار دموکرات در ايران» تشکیل داده‌اند، مبانی خود را در ۱۰ اصل منتشر کردند.
این ائتلاف روز جمعه ۱۱ فروردین با انتشار بیانیه‌ای با اشاره به وضعیت بد اقتصادی ایران و خواست مردم برای «تغییر رژیم» و شکاف‌های موجود، بر لزوم گذا»ر «خشونت‌پرهیز از جمهوری اسلامی تأکید کرد.
@VahidHeadline
متن در تلگرام: @IranianRepublic

🔸یک کودک هشت ساله در یکی از حفاری‌های شرکت آبفا در پارک شهدای کوی مدرس شهر اهواز سقوط کرد و جان باخت.
@VahidHeadline

🔸گروه پیگیری مطالبات فرهنگیان استان تهران با انتشار بیانیه‌ای از معلمان سراسر کشور خواست از حضور در کلاس‌های درس از تاریخ ۱۴ فروردین خودداری و در تجمع روز پنجشنبه ۱۷ فروردین در محل وزارت آموزش و پرورش شرکت کنند.
@VahidHeadline

🔸بانک جهانی در گزارش جدید سالانه خود، از اتلاف جهانی گاز از طریق مشعل‌سوزی، اعلام کرد ایران بعد از روسیه و هم‌پای عراق، بیشترین تلفات گاز در مرحله تولید را دارد.
بر اساس این گزارش که در سایت بانک جهانی منتشر شده، ایران در سال ۲۰۲۲ حدود ۱۷.۵ میلیارد متر مکعب گاز تولیدی خود را در مشعل‌ها سوزانده و به هدر داده است.
@VahidHeadline

🔸مولوی عبدالحمید چهره پرنفوذ سنی‌های ایران در آستانه سالگرد رفراندوم ۱۲ فروردین ۱۳۵۸، از تبعیض‌ها و ناکارآمدی‌های مختلف که طی بیش از چهل سال عمر جمهوری اسلامی در ایران وجود داشته، انتقاد کرد.
@VahidHeadline

🔸مدیرعامل فولاد خوزستان می‌گوید روس‌ها با عرضه فولاد به زیر قیمت‌های جهانی، بازارهایی را که ایران طی چهار دهه تحریم برای خود ایجاد کرده بود، به هم زدند.
امین ابراهیمی گفت که نقطه تعطیلی کارخانجات فولاد ایران، قیمت ۳۵۰ تا ۳۷۰ دلار برای هر تن فولاد است، اما روس‌ها حتی فولاد خود را زیر این قیمت به بازارها روانه کرده و باعث کاهش صادرات فولاد ایران شدند.
رضا شهرستانی، عضو هیات‌مدیره انجمن تولیدکنندگان فولاد، به «شرق» گفته بود که روسیه تخفیف‌های ۱۵ تا ۲۰ درصدی برای فولاد خود در نظر گرفته و به‌ همین‌ دلیل چین، افغانستان، تایلند و کره جنوبی که مشتریان بزرگ فولاد ایران بودند، این بار فولاد مورد نیاز خود را به روسیه سفارش داده‌اند.
@VahidHeadline

🔸سخنگوی وزارت خارجه آذربایجان می‌گوید تحقیقات و نتایج اولیه بازجویی‌ها حاکی از «دست‌داشتن» جمهوری اسلامی در ترور اخیر نماینده مجلس آذربایجان است.
آیخان حاجی‌زاده، روز جمعه ۱۱ فروردین، بدون اشاره به جزئیات تحقیقات درباره ترور فاضل مصطفی، نماینده منتقد جمهوری اسلامی در پارلمان این کشور، در ادامه گفت اخیرا تهدیدهای جمهوری اسلامی علیه آذربایجان «افزایش» یافته است.
@VahidHeadline

🔸واشنگتن استقرار ناو هواپیمابر جورج بوش در دریای مدیترانه را به‌منظور فراهم ساختن گزینه‌هایی پس از حملات اخیر در سوریه، تمدید کرد.
@VahidHeadline

🔸وزارت دادگستری آمریکا روز جمعه شکایتی را برای مصادره یک میلیون گلوله، هزاران فیوز مجاورتی آرپی‌جی، و هزاران کیلوگرم پیشران آرپی‌جی متعلق به سپاه پاسداران که در راه انتقال به یمن توسط نیروی دریایی آمریکا توقیف شد، تنظیم کرد.
@VahidHeadline

🔸پارلمان ترکیه روز پنجشنبه پیوستن فنلاند به ناتو را تصویب کرد [بقیه کشورها قبلا تصویب کرده بودند.] و به این ترتیب پس از طی مراحل اداری و تشریفاتی، فنلاند رسما به عضویت ناتو درمی‌آید.
دولت ترکیه هنوز با عضویت سوئد در ناتو موافقت نکرده و موافقت خود را به اقدامات قاطع‌تر دولت سوئد علیه حامیان گروه‌های پیکارجوی کُرد و حامیان فتح‌الله گولن مشروط کرده که از نظر آنکارا «طراح و مجری» کودتای نافرجام تابستان ۲۰۱۶ شناخته می‌شود.
@VahidHeadline

🔸ایتالیا دسترسی به چت‌جی‌پی‌تی (ChatGPT)، ربات مکالمه با هوش مصنوعی را مسدود کرده است. این اولین کشور غربی است که چنین تصمیم می‌گیرد.
نهاد ناظر بر حفاظت از داده‌ها در ایتالیا گفته است که مدل هوش مصنوعی مورد چت‌جی‌پی‌تی نگرانی‌هایی درباره نقض حریم خصوصی برانگیخته است.
@VahidHeadline

🔸لغو ممنوعیت حضور ورزشکاران روسیه و بلاروس در ویمبلدون؛ اوکراین: غیراخلاقی است
@VahidHeadline

📡 @VahidOnline

لینک کوتاه : https://mamlekate.net/?p=132402

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.