نماد سایت خبرکده

‌🔸مدیرکل حفاظت محیط زیست استان …

‌🔸مدیرکل حفاظت محیط زیست استان … 573941001679842802 1024x683

 

 

‌🔸مدیرکل حفاظت محیط زیست استان سمنان روز یکشنبه ۶ فروردین از تلف‌شدن یک قلاده یوزپلنگ دیگر بر اثر تصادف با یک دستگاه خودرو در جاده میامی – سبزوار در محدوده استان سمنان خبر داد.
@VahidHeadline
مدیرکل حفاظت محیط زیست استان سمنان، اعلام کرد که او یوزی شناسنامه‌دار به نام «ماجراد» بوده است.
بهرام‌علی ظاهری همچنین با بیان اینکه این یوز تنها سه سال داشته و پیش‌تر همراه با دو توله یوز نر دو ساله خود دیده شده بود، سه قلو باردار بوده است.
@VahidOOnLine

🔸فاطمه مجتبایی، مادر غزاله چلابی، روز شنبه پنجم فروردین ماه با انتشار یادداشتی در صفحه اینستاگرام خود خطاب به دختر کشته‌شده‌اش نوشت: «اول فروردین ۱۴۰۲ مراسم یادبودی را که قرار بود در سالن امامزاده قاسم (مزار تو) بگذاریم، در آخرین لحظات بوسیله شورای تأمین شهر آمل لغو کردند.»

مادر غزاله چلابی در ادامه افزود: «ما در زمان کوتاهی که داشتیم مجبور شدیم مراسم را در خانه برگزار کنیم اما کوردلان بدانند مردم شهرم با استقبال بی‌نظیری خانواده ما را تنها نگذاشتند و من مدیون این مهربانان هستم.»
@VahidHeadline

🔸حسین جلالی روز یکشنبه ششم فروردین در شهرستان انار در استان کرمان گفت که طرح موسوم به «عفاف و حجاب» پس از برگزاری «۳۰۰ جلسه با شورای انقلاب فرهنگی و شورای امنیت ملی نهایی» شده و «خدمت رهبری، قوه قضاییه، فرهنگ عمومی و… رسیده است».
هنوز دفتر رهبر جمهوری اسلامی و قوه قضاییه به این اظهارات واکنشی نشان نداده‌اند.

به‌گفتهٔ جلالی، در این طرح، برای اِعمال حجاب اجباری در هفت بخش شامل «داخل خودروها، داخل اماکن و رستوران‌ها، ادارات و سازمان‌های دولتی، مراکز آموزشی و دانشگاه‌ها، فرودگاه‌ها و ترمینال‌ها، فضای مجازی سلبریتی‌ها و کف خیابان و معابر» مجازات‌هایی در نظر گرفته شده است.

این نماینده مجلس شورای اسلامی ادامه داد: «در این طرح مواجهه کاملاً هوشمند است و هیچ تقابل فیزیکی وجود ندارد و جرایم مالی آن از ۵۰۰ هزار تومان تا ۳ میلیارد تومان است.»
@VahidHeadline

🔸وزیر ارتباطات جمهوری اسلامی روز یکشنبه ششم فروردین ادعا کرد که در سال ۱۴۰۱ هیچ قطعی از قبل برنامه‌ریزی شده‌ای در اینترنت ایران صورت نگرفته، بلکه قطع اینترنت به دلایل فنی بوده‌ است.

ادعای مطرح شده از سوی عیسی زارع‌پور در حالی‌ است که اختلال و قطع اینترنت، هم‌زمان با اعتراضات سراسری در ایران، افزایش یافت و همزمان بسیاری از اپلیکیشن‌ها از جمله اینستاگرام و واتس‌اپ فیلتر شدند.
@VahidHeadline

🔸جمعی از بازیکنان دعوت شده به تیم ملی فوتبال زنان ایران می‌گویند به دلیل نامساعد بودن شرایط، حاضر به شرکت در تمرینات نیستند. کادر فنی سعی کرد معترضین را منصرف کند. با این حال ۱۴ بازیکن اردو را تحریم کرده‌اند.

برپایی دیرهنگام اردو، بی توجهی به تیم ملی، نداشتن امکانات، کیفیت نامناسب لباس‌ها و نوع برخورد نایب‌ رئیس زنان فدراسیون فوتبال از جمله دلایلی است که باعث شده تعدادی از ملی‌پوشان زن شامل یاران کلیدی، قید حضور در اردوی تیم ملی را بزنند.

فدراسیون برای سفر به تهران و حضور در اردو، از تهیه بلیت برای ملی‌پوشان خودداری کرده. ضمن اینکه از بابت رویدادهای قبلی هم در خصوص حقوق و مزایا به ملی‌پوشان بدهکار است. مبالغی که با توجه به سقوط مداوم ارزش ریال، هر چه دیرتر پرداخت شود از ارزشش کاسته خواهد شد.
@VahidHeadline

🔸مصطفی تاجزاده، فعال سیاسی محبوس در زندان اوین، در پاسخ به رهبر جمهوری اسلامی که درخواست‌ها در داخل کشور برای تغییر قانون اساسی را رد کرده بود، اعلام کرد با توجه به وضع «فاجعه‌بار» ناشی از عملکرد «پرخطای» خامنه‌ای و اختیاراتی که قانون اساسی به او داده است، راهی جز تغییر این قانون وجود ندارد.

مصطفی تاجزاده در نامهٔ خود که کانال خبری سحام‌نیوز منتشر کرد، با تأکید بر این‌که ولایت فقیه «تقویت‌کننده استبداد» شده و «کمر ملت را نیز زیر فشار گرانی و تورمی که حتی در زمان جنگ تحمیلی هم هرگز به این شدت نبود، خم کرده»، پرسیده است: «برای حل مشکلات و خروج از بحران، که با جانشینی تشدید خواهد شد، آیا راهی جز تغییر قانون اساسی داریم؟»
@VahidHeadline

📡 @VahidO

خروج از نسخه موبایل