• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
کل 27538امروز 0
1

‌🔸نخست‌وزیر اسرائیل روز جمعه چ …

  • کد خبر : 132054
  • 05 فروردین 1402 - 0:30
‌🔸نخست‌وزیر اسرائیل روز جمعه چ …

    ‌🔸نخست‌وزیر اسرائیل روز جمعه چهارم فروردین برای گفت‎‌وگو درباره آن‌چه «تهدیدات ایران» نامیده است با همتای بریتانیایی خود در لندن دیدار کرد، اما نتیجه این مذاکرات اعلام نشد. به گزارش شبکه اسرائیلی «کان»، در بیانیه دفتر نخست‌وزیر اسرائیل آمده است که او خواهان افزایش بازدارندگی و فشار قدرت‌های جهانی بر جمهوری اسلامی ایران […]

 

‌🔸نخست‌وزیر اسرائیل روز جمعه چ … 607517001679691602

 

‌🔸نخست‌وزیر اسرائیل روز جمعه چهارم فروردین برای گفت‎‌وگو درباره آن‌چه «تهدیدات ایران» نامیده است با همتای بریتانیایی خود در لندن دیدار کرد، اما نتیجه این مذاکرات اعلام نشد.

به گزارش شبکه اسرائیلی «کان»، در بیانیه دفتر نخست‌وزیر اسرائیل آمده است که او خواهان افزایش بازدارندگی و فشار قدرت‌های جهانی بر جمهوری اسلامی ایران شد و از ریشی سوناک برای «ایستادگی قاطع بریتانیا» علیه برنامه هسته‌ای ایران تقدیر کرد.

بر خلاف یک رویه معمول در بسیاری از دیدارهای سیاسی رهبران، دفتر ریشی سوناک، نخست‌وزیر بریتانیا بخشی از برنامه ملاقات را که صدور بیانیه مشترک دو رهبر بود، لغو کرد و مذاکره ۵۰ دقیقه‌ای آن‌ها بدون بیان سخنانی در کنار هم در برابر دوربین‌ها پایان یافت.

دولت لندن تاکنون دلیل این کار را توضیح نداده است.
@VahidHeadl

🔸سردبیر خاورمیانه فایننشنال‌تایمز که به تازگی از سفر ایران بازگشته، با تاکید بر حضور زنان بدون حجاب در خیابان‌های شهرهای ایران، چنین حضوری را نشانه «نافرمانی مدنی» از سوی مردم ایران علیه حکومت جمهوری اسلامی توصیف کرد.

انگلند در مصاحبه‌ای درباره وضعیت دشوار رهبران جمهوری اسلامی به دلیل تحریم‌های بین‌المللی و خیزش سراسری علیه حکومت گفت: «اولین چیزی که هنگام ورود به ایران و حرکت به سمت تهران به چشم می‌آید زنانی هستند که حجاب ندارند.»
@VahidOOnL

🔸عصر روز جمعه دوباره آمریکا اعلام کرد که علیه مواضعش در سوریه حمله موشکی شده، اما این حمله تلفاتی بر جای نگذاشته است.

ساعتی قبل از آن که آکریکا وقوع این حمله موشکی را تایید کرد، شبکه المیادین لبنان، نزدیک به جمهوری اسلامی، خبر آن را اعلام کرده بود.

حمله پهپادی شامگاه پنج‌شنبه به مواضع نظامیان آمریکا در سوریه منجر به کشته شدن یکی از نیروهای نظامی آمریکا و زخمی شدن پنج نظامی دیگر شد.

جان کربی، هماهنگ‌کننده ارتباطات راهبردی شورای امنیت ملی کاخ سفید در واکنش به ادامه این حملات اعلام کرد که واشینگتن برای محافظت از نظامیان و تجهیزات خود نهایت تلاش خود را خواهد کرد. او در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی «سی‌ان‌ان» این شرایط را «خطرناک» توصیف کرد.
@VahidHeadl

🔸پس از انتشار خبر رویترز درباره توافق عربستان سعودی و سوریه برای بازگشایی سفارت‌خانه‌ها، شبکه الاخباریه به نقل از یک منبع در وزارت امور خارجه عربستان سعودی اعلام کرد مذاکرات با سوریه برای ازسرگیری ارائه خدمات کنسولی آغاز شده است.
@VahidOOnL

🔸کمیته بین‌المللی صلیب سرخ هشدار داد، وضعیت زندگی حدود ده هزار اوکراینی که اکثر آنها سالخورده و دارای معلولیت هستند در داخل و اطراف شهر باخموت که در محاصره ارتش روسیه قرار دارد، بسیار وخیم است.
@VahidHeadl

🔸نیکول پاشینیان، نخست‌وزیر ارمنستان اعلام کرد که یک پیمان صلح میان ارمنستان و جمهوری آذربایجان منعقد خواهد شد. این پیمان بر اساس بیانیه‌های رسمی تصویب شده در سطوح عالی دو کشور خواهد بود.
@VahidOOnL

🔸چارلز سوم، پادشاه بریتانیا به دلیل اعتراضات خشونت‌آمیز به تغییر قوانین بازنشستگی فرانسه دیدار خود از آن کشور را که قرار بود در روزهای آینده انجام شود به تاخیر انداخت.

به تعویق افتادن سفر پادشاه بریتانیا که به درخواست امانوئل مکرون صورت گرفت برای رییس جمهوری فرانسه که قصد داشت از این دیدار برای بهبود مناسبات لندن و اتحادیه اروپا استفاده کند، مایه شرمساری بزرگی است.

چارلز سوم قرار بود روز یکشنبه برای یک دیدار سه روزه به فرانسه برود. این اولین سفر خارجی او بود که در پی درگذشت الیزابت دوم در ماه سپتامبر گذشته به پادشاهی رسید.
@VahidHeadl

🔸شب گذشته سه ستاره بزرگ فوتبال دنیا، سه رکورد تازه ثبت کردند؛ لیونل مسی با گلزنی دردیدار برابر پاناما به رکورد ۸۰۰ گل در دوران حرفه‌ای خود رسید، هری کین با گلزنی در دیدار برابر ایتالیا برترین گلزن تاریخ تیم ملی انگلستان شد و رونالدو با ۱۹۷بازی رکوردار بازی ملی در تاریخ فوتبال شد.
@VahidOOnL

📡 @VahidOnl

لینک کوتاه : https://mamlekate.net/?p=132054

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.