• امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024
کل 27469امروز 0
0

‌🔸رئیس جمهور ایالات متحده در ج …

  • کد خبر : 132104
  • 05 فروردین 1402 - 18:00
‌🔸رئیس جمهور ایالات متحده در ج …

    ‌🔸رئیس جمهور ایالات متحده در جریان سفر رسمی خود به کانادا گفت «آمریکا به دنبال درگیری با ایران نیست»، اما ایالات متحده آماده است «برای محافظت از مردم خود با قدرت دست به اقدام بزند؛ دقیقا همانند آنچه شب گذشته اتفاق افتاد.» جو بایدن در اتاوا تاکید کرد که روز گذشته دستور حمله […]

 

‌🔸رئیس جمهور ایالات متحده در ج … 519285001679754602

 

‌🔸رئیس جمهور ایالات متحده در جریان سفر رسمی خود به کانادا گفت «آمریکا به دنبال درگیری با ایران نیست»، اما ایالات متحده آماده است «برای محافظت از مردم خود با قدرت دست به اقدام بزند؛ دقیقا همانند آنچه شب گذشته اتفاق افتاد.»
جو بایدن در اتاوا تاکید کرد که روز گذشته دستور حمله هوایی تلافی جویانه به پایگاه‌های گروه‌های وابسته به سپاه پاسداران در سوریه را صادر کرده است.
@VahidHeadl

🔸در اولین روز کاری پس از تعطیلات نوروز در ایران، قیمت دلار آمریکا با افزایش در بازار آزاد روز شنبه را بالای ۵۱ هزار تومان آغاز کرد.
دلار آمریکا سال ۱۴۰۱ را با قیمت ۴۹ هزار و ۴۰۰ تومان به پایان برده بود.
@VahidHeadl

🔸در پاسخ به انتقادها از ناهماهنگی بین شروع ساعت کار اداری و آغاز کار مدارس برای خانواده‌ها، دولت سیزدهم اعلام کرد که ساعت آغاز به کار یکی از والدین در «تعامل» با دستگاه‌های اجرایی «شناور» می‌شود.
بر اساس تبصره پیشنهادی سازمان اداری و استخدامی کشور مورخ ۲۸ اسفند ۱۴۰۱ ، دستگاه‌های اجرایی «در تعامل با یکدیگر» مکلف شدند: «با شناور شدن ساعت شروع به کار یکی از والدین موافقت کنند. کارکنان زن سرپرست خانوار که دارای این شرایط باشند هم مشمول همین حکم خواهند بود.»
@VahidHeadl

🔸پس از آنکه دختران اکباتان به خاطر رقص در روز جهانی زن «وادار به اعتراف اجباری» شدند، این بار نغمه مرادآبادی، نوازنده‌ تار، که در حمایت از این دختران قطعه «آرام باش» را در این شهرک نواخته بود، تحت فشار نیروهای امنیتی جمهوری اسلامی «وادار به اعتراف و عذرخواهی اجباری» شد.
@VahidHeadl

🔸شمار کشته‌ها در مرگبارترین حملات آمریکا به نیروهای شبه‌نظامی طرفدار جمهوری اسلامی ایران در منطقه، تا بامداد روز شنبه به ۱۹ تن افزایش یافت.
سازمان ناظر حقوق بشر سوریه، مستقر در بریتانیا، با اعلام افزایش تلفات، افزود که این ۱۹ کشته شامل ۱۶ جنگجوی سوری و غیرسوری همسو با دولت‌های دمشق و ایران و همچنین سه سرباز ارتش سوریه بوده است.
@VahidHeadl

🔸استاندار آذربایجان غربی روز جمعه چهارم فروردین آمار مصدومان زمین لرزه در شمال این استان را دست‌کم ۱۶۵ نفر اعلام کرد. استاندار آذربایجان غربی گفت: از این تعداد ۱۳۹‌ نفر به صورت سرپایی مداوا و ترخیص شدند..
@VahidHeadl

🔸به دنبال حمله پهپادی و راکتی نیروهای وابسته به سپاه در سوریه به مواضع نیروهای آمریکایی، رئیس کمیته روابط خارجی مجلس نمایندگان ایالات متحده روز جمعه بر لزوم اقدامات بازدارنده قدرتمندتر آمریکا در مقابل جمهوری اسلامی تاکید کرد.
مایکل مک‌کال، نماینده جمهوری‌خواه، در بیانیه‌ای تصریح کرد، پیش از این حمله تازه، نیروهای نیابتی ایران از ابتدای سال ۲۰۲۱ تاکنون ۷۸ بار به نیروهای آمریکایی در سوریه حمله کردند، اما دولت جو بایدن تنها سه بار پاسخ داد.
@VahidHeadl

🔸حدود ۲۰۰ خلبان ارشد اسرائیل در واکنش به تصمیم بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر این کشور برای ادامه اصلاحات قضایی، فعالیت خود را در تمامی تشکیلات نیروی هوایی-رزمی، ترابری و بالگرد تعلیق کردند.
این گروه، خلبانان «بسیار ارشد»ی هستند که عملیات خود را در مکان‌هایی انجام می‌دهند که اسرائیل به طور علنی به انجام آن‌ها اعتراف نمی‌کند.
این خلبانان پس از سخنرانی نتانیاهو و تاکید او بر مصمم بودنش به اصلاحات قضایی، تصمیم گرفتند فعالیت‌های خدمتی خود را در نیروی هوایی ارتش متوقف کنند.
@VahidOOnL
در پی افزایش شمار نظامیان نیروی ذخیره ارتش اسرائیل که اعلام کرده‌اند در صورت ادامه روند تغییرات قضایی حاضر به خدمت نیستند، بنیامین نتانیاهو گفت «کشور بدون ارتش نمی‌تواند به حیات خود ادامه دهد».
نخست ‌وزیر اسرائیل که به بریتانیا سفر کرده است، از لندن به رئیس ستاد ارتش اسرائیل دستور داد که با پدیده تمرد نظامیان نیروی ذخیره ارتش مقابله کرده و مانع از گسترش آن شود.
او گفت اعتراض نیروهای ذخیره او را «بسیار آزار» می‌دهد و دستگاه امنیتی «نباید تسلیم شود»، بلکه موظف است «موضعی قاطعانه بگیرد».
@VahidHeadl

📡 @VahidOnl

لینک کوتاه : https://mamlekate.net/?p=132104

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.