• امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024
کل 27469امروز 0
0

#الو درباره اینکه میگن روزه می …

  • کد خبر : 132017
  • 04 فروردین 1402 - 12:30
#الو درباره اینکه میگن روزه می …

#الو درباره اینکه میگن روزه میگیریم که حال فقرا رو درک کنیم: یازده ماه سال تمام مغازه‌های خوراکی و رستورانها و فست‌فودی‌ها بازه و مردم در تمام نقاط شهر هر وقت بخوان میتونن چیزی بخورن و فقرا لحظه‌به‌لحظه این صحنه‌ها رو میبینن؛ ولی وقتی نوبت به نخوردن شکم‌سیران توی ماه رمضان میرسه دستور میرسه که […]

#الو درباره اینکه میگن روزه میگیریم که حال فقرا رو درک کنیم:

یازده ماه سال تمام مغازه‌های خوراکی و رستورانها و فست‌فودی‌ها بازه و مردم در تمام نقاط شهر هر وقت بخوان میتونن چیزی بخورن و فقرا لحظه‌به‌لحظه این صحنه‌ها رو میبینن؛ ولی وقتی نوبت به نخوردن شکم‌سیران توی ماه رمضان میرسه دستور میرسه که تمام رستورانها و مغازه‌های خوراکی باید تا قبل از افطار بسته باشه و هر کسی روزه‌خواری کرد شدیدا مجازات میشه.

بعد ادعا میکنن که ما روزه میگیریم که حال فقرا رو درک کنیم در حالی که تمام شرایط مساعد رو برای روزه‌داران فراهم میکنن که ذره‌ای بهشون سخت نگذره در صورتی که فقرا همیشه خوردنِ مردم رو در ماه‌های دیگه سال میبینن. چطور با بستن رستورانها و ممنوع کردن خوردن بقیه میتونی حال فقیری که ۱۱ ماه سال خوردن تو رو میبینه درک کنی وقتی هیچ کدوم از شرایط تو شبیه او نیست؟

درستش اینه که باید تمام مغازه‌ها و رستوران‌ها باز باشه و غذاخوردن بقیه رو ببینی تا حال فقیری که ۱۱ ماه سال بخور بخورِ توی روزه‌دار رو میبینه درک کنی!

لینک کوتاه : https://mamlekate.net/?p=132017

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.