• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
0

‌🔸تلویزیون دولتی عربستان سعودی …

  • کد خبر : 132040
  • 04 فروردین 1402 - 18:00
‌🔸تلویزیون دولتی عربستان سعودی …

    ‌🔸تلویزیون دولتی عربستان سعودی از گفت‌وگوهای ریاض و دمشق برای ازسرگیری روابط دیپلماتیک و بازگشایی سفارتخانه‌های دو کشور خبر داده است. خبرگزاری رویترز به نقل از منابع آگاه نوشته است که دو کشور در پی آن هستند که برای افتتاح سفارتخانه‌ها پس از عید فطر، کمتر از یک ماه دیگر، آماده‌سازی‌های لازم را […]

 

‌🔸تلویزیون دولتی عربستان سعودی … 809737001679668203

 

‌🔸تلویزیون دولتی عربستان سعودی از گفت‌وگوهای ریاض و دمشق برای ازسرگیری روابط دیپلماتیک و بازگشایی سفارتخانه‌های دو کشور خبر داده است.
خبرگزاری رویترز به نقل از منابع آگاه نوشته است که دو کشور در پی آن هستند که برای افتتاح سفارتخانه‌ها پس از عید فطر، کمتر از یک ماه دیگر، آماده‌سازی‌های لازم را انجام دهند.
@VahidHeadline

🔸سوئد یک موشک ژرفاسنج را برای بررسی و مطالعه شفق‌های قطبی در شمال این کشور به آسمان پرتاب کرد.
پرتوهایی از نورهای آبی، سبز یا بنفش را که شب‌ها در آسمان قطب شمال دیده می‌شوند، شفق‌های قطبی می‌نامند.
محققان موسسه فیزیک فضایی سوئد شامگاه پنجشنبه دوم فروردین موشکی را از پایگاه اسرانگ در نزدیکی شهر کیرونا در منطقه لاپلاند، شمالی‌ترین استان سوئد به فضا پرتاب کردند تا موادی مشابه مواد آتش‌بازی را در ارتفاع صد تا دویست کیلومتری زمین رها کند.
این مواد، امواجی از رنگ‌های سفید و سبز مصنوعی را در ساعت ۱۸ و ۳۰ دقیقه پنجشنبه به وقت گرینویچ ایجاد کرد و به تدریج شفق قطبی «واقعی» را از بین برد.
@VahidHeadline

🔸کره شمالی اعلام کرد که بامداد جمعه چهارم فروردین یک فروند پهپاد تهاجمی زیرآبی با توان حمل تسلیحات هسته‌ای را «با موفقیت» آزمایش کرده است که می‌تواند «سونامی رادیواکتیویته» ایجاد کند.
@VahidHeadline

🔸اعتراضات ضددولتی در فرانسه، بر اساس گزارش رسانه‌های فرانسوی، به دلیل افزایش تعداد تظاهرکنندگان و همچنین تعداد موارد خشونت‌ و آتش‌سوزی‌، «رادیکال‌تر» شده است.
این اعتراضات از هفته‌ها پیش در واکنش به قصد دولت برای افزایش سن بازنشستگی آغاز شده و با وجود تصویب این افزایش در قالب یک قانون جدید، همچنان ادامه دارد.
@VahidHeadline

🔸در ادامه اعتراضات به اصلاحات قضایی در اسرائیل، با اینکه وزیر دفاع این کشور هم خواستار توقف این لایحه شده، اما نخست وزیر اسرائیل ضمن احضار وزیر دفاع، اعلام کرد به اصلاحات قضایی ادامه می‌دهد.
@VahidHeadline
با گذشت سه ماه از آغاز بزرگ‌ترین اعتراضات ۷۵ سال اخیر در اسرائیل علیه رشته تغییرات قضایی در دولت، بنیامین نتانیاهو اعلام کرد که او «نخست‌وزیر همه مردم» خواهد بود و گوش شنوایی نیز برای مخالفان دارد، اما روند تغییرات قضایی، بر خلاف گفته مخالفان، اسرائیل را کشوری «دموکرات‌تر از گذشته» خواهد کرد.
@VahidHeadline

🔸آمریکا و کانادا توافق کرده‌اند تا پناهجویان در گذرگاه‌های مرزی غیررسمی را برگردانند.
به گزارش رسانه‌های دو کشور جو بایدن رئیس جمهور آمریکا و جاستین ترودو نخست وزیر کانادا این توافق را روز جمعه اعلام خواهند کرد.
@VahidHeadline

📡 @VahidO

لینک کوتاه : https://mamlekate.net/?p=132040

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.