• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
1

‌🔸عدم تغییر ساعت رسمی در ایران …

  • کد خبر : 131955
  • 03 فروردین 1402 - 0:30
‌🔸عدم تغییر ساعت رسمی در ایران …

    ‌🔸عدم تغییر ساعت رسمی در ایران به‌دلیل مصوبه مجلس شورای اسلامی، موجب اختلال در برخی گوشی‌ها و سامانه‌های هوشمند شده است که به‌طور خودکار ساعت را تغییر می‌دهند. @VahidHadlin 🔸ساعاتی پیشتر پایگاه خبری «امواج مدیا» در گزارشی اختصاصی نوشته بود که علی باقری کنی، معاون وزیر خارجه جمهوری اسلامی، هفته گذشته در نروژ […]

 

‌🔸عدم تغییر ساعت رسمی در ایران … 247633001679518803

 

‌🔸عدم تغییر ساعت رسمی در ایران به‌دلیل مصوبه مجلس شورای اسلامی، موجب اختلال در برخی گوشی‌ها و سامانه‌های هوشمند شده است که به‌طور خودکار ساعت را تغییر می‌دهند.
@VahidHadlin

🔸ساعاتی پیشتر پایگاه خبری «امواج مدیا» در گزارشی اختصاصی نوشته بود که علی باقری کنی، معاون وزیر خارجه جمهوری اسلامی، هفته گذشته در نروژ مذاکراتی درباره برجام با دیپلمات‌های سه کشور بریتانیا، فرانسه و آلمان داشته و معاون مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا نیز در این دیدار شرکت داشته است.

در واکنش به این گزارش، حساب توییتری وزارت خارجه آلمان نوشت: «دیپلمات‌های این سه کشور نشستی با طرف ایرانی برگزار کردند تا مواضع خود را در قبال تشدید تنش در زمینه‌های متعدد به صراحت بیان کنند. ولی هنوز هیچ مذاکره ای وجود ندارد، حتی در مورد برجام».
@VahidHadlin

🔸وبسایت آکسیوس به نقل از یک مقام بلندپایه اسرائیلی نوشت که این کشور به مقام‌های آمریکا و چند کشور اروپایی اطلاع داده است اگر جمهوری اسلامی غنی‌سازی اورانیوم را به بالای ۶۰ درصد برساند، ایران وارد قلمرو خطرناکی خواهد شد که می‌تواند باعث حمله نظامی اسرائیل شود.

به گفته این مقام، دولت اسرائیل دیگر حاضر نیست مانند سخنرانی ۱۱ سال پیش نتانیاهو در سازمان ملل، «خط قرمز» را غنی‌سازی ۹۰ درصدی تعیین کند.
@VahidHadlin

🔸بر اساس نتایج تحقیقی که بر روی فاضلاب کشورهای مختلف در سطح اتحادیه اروپا انجام شده است، مصرف کوکائین در سراسر این اتحادیه افزایش یافته و در کشورهایی چون بلژیک، اسپانیا، پرتغال و هلند به بالاترین میزان خود رسیده است.
در این تحقیق، نمونه‌های برداشته‌شده از فاضلاب روزانه حدود ۵۴ میلیون نفر در ۱۰۴ شهر اروپایی بررسی شده است.
@VahidHadlin

🔸بانک مرکزی آمریکا برای کنترل تورم و مقابله با خطرات ثبات مالی، به رغم اعلام ورشکستگی دو بانک آمریکایی نرخ بهره بانکی را یک چهارم واحد (۲۵ صدم درصد) افزایش داد و به محدوده ۴.۷۸ درصد تا پنج درصد رساند.
نرخ کنونی بهره بانکی بالاترین رقم از سال ۲۰۰۷ است. نرخ تورم در آمریکا در ماه گذشته میلادی به شش درصد رسید.
@VahidHadlin

🔸ارتش کره جنوبی اعلام کرد که همزمان با رزمایش مشترک این کشور و آمریکا در آب‌های منطقه، کره شمالی چند موشک کروز از سواحل شرقی خود شلیک کرده است.
کره شمالی سه روز پیش نیز یک موشک بالستیک با برد کوتاه از سواحل شرقی این کشور به سوی دریا شلیک کرد.
@VahidHadlin

🔸مقامات اوکراین و صندوق بین‌المللی پول بر سر کمک ۱۵.۶ میلیارد دلاری این نهاد بین‌المللی برای بهبود وضعیت اقتصادی اوکراین به توافق رسیدند.
@VahidHadlin

🔸مرکز لندن برای اولین بار به مناسبت ماه رمضان با ۳۰ هزار چراغ نورافشانی شده و این ماه به مسلمانان تبریک گفته شده است.
صادق خان، شهردار لندن که خود او هم یکی از مسلمانان ساکن پایتخت بریتانیا است، این چراغ‌ها را که با نماد مسلمانان تزیین شده، روشن کرده است.
@VahidHadlin

🔸رسانه‌های آمریکا روزهای اول بهار ۲۰۲۳ را با لحظه‌شماری برای اعلام رای هیات منصفه درباره پرونده دونالد ترامپ در نیویورک آغاز کردند.

اگر چه احتمال این که آقای ترامپ در بازداشت نگهداری شود تقریبا صفر است اما همین که او ناچار شود از محل اقامت فعلی‌اش در فلوریدا به دفتر پلیس و دادگاه در نیویورک برود و مانند مظنونان از او انگشت‌نگاری و عکس گرفته شود و بعد تا روز دادگاه با اجازه قاضی به خانه بازگردد، سناریویی است که برای نخستین بار در تاریخ آمریکا برای یک رئیس جمهور روی خواهد داد و به همین علت هم سر تیتر خبرهای این کشور در هفته جاری بوده است.
@VahidHadlin

🔸در حالیکه دور نهم تظاهرات و اعتصاب سراسری از فردا فرانسه را فرا می‌گیرد، امانوئل مکرون بار دیگر بر موضعش پافشاری کرد و گفت افزایش سن بازنشستگی یک «ضرورت» است.
رئیس‌جمهور فرانسه گفت: «این اصلاحات نه تجملی‌اند نه در آن لذتی هست، ضرورت است.»
@VahidHadlin

📡 @VahidOnlin

لینک کوتاه : https://mamlekate.net/?p=131955

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.