• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
کل 27469امروز 0
0

علی اصغر نجاری، دبیر اجرایی خا …

  • کد خبر : 131969
  • 03 فروردین 1402 - 17:30
علی اصغر نجاری، دبیر اجرایی خا …

    علی اصغر نجاری، دبیر اجرایی خانه کارگر زنجان گفت که دولت خط فقر را ۱۴ میلیون تومان اعلام کرده است، در حالی که دستمزد کارگران نیمی از این مقدار است. این فعال کارگری درباره گفته خاندوزی، وزیر اقتصاد و دارایی که گفته بود سال آینده #تورم کاهش می‌یابد گفت: «باید به ایشان بگوییم […]

 

علی اصغر نجاری، دبیر اجرایی خا … 310195001679580004

 

علی اصغر نجاری، دبیر اجرایی خانه کارگر زنجان گفت که دولت خط فقر را ۱۴ میلیون تومان اعلام کرده است، در حالی که دستمزد کارگران نیمی از این مقدار است. این فعال کارگری درباره گفته خاندوزی، وزیر اقتصاد و دارایی که گفته بود سال آینده #تورم کاهش می‌یابد گفت: «باید به ایشان بگوییم که دولت و وزرای اقتصادی آن متاسفانه کم‌بنیه‌تر از آن هستند که بتوانند به وعده‌های مهار تورم خود عمل کنند».

وی همچنین در بخش دیگری از سخنان خود گفت دولت برای مهار تورم عددسازی می‌کند: «اگر همین مسیر برای اعلام تورم وجود داشته باشد و مانند سال گذشته شاهد اختلاف قابل ملاحظه میان نرخ تورم اعلامی بانک مرکزی و مرکز آمار باشیم، بعید نیست در سال آینده نیز مهار تورم توسط دولت تنها با عددسازی محقق شود و مردم چیزی از آن را دوباره حس نکنند. دولت یک طرفه شاخص‌های قیمت را باژگونه محاسبه می‌کند و یا بی‌اطلاع از تحولات قیمتی کف جامعه به محاسبات ذهنی خود دست می‌زند که این روند در آینده باعث ارائه ارقام عجیب و غریب خواهد شد».

ManotoNews

لینک کوتاه : https://mamlekate.net/?p=131969

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.