• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
کل 27469امروز 0
0

گروهی متشکل از ده‌ها چهره دانش …

  • کد خبر : 131958
  • 03 فروردین 1402 - 0:30
گروهی متشکل از ده‌ها چهره دانش …

    گروهی متشکل از ده‌ها چهره دانشگاهی، حقوقدان، کارآفرین و فعالان مدنی یک شبکه تخصصی-مدنی با عنوان «شبکه گذار» را راه‌اندازی کردند. در بیانیه اعلام موجودیت این شبکه آمده که این متخصصان و فعالان با گرایش‌های سیاسی و باورهای اجتماعی گوناگون از داخل و خارج ایران گرد هم آمده‌اند تا به بررسی راهکارهای مشترک […]

 

گروهی متشکل از ده‌ها چهره دانش … 037663001679518804

 

گروهی متشکل از ده‌ها چهره دانشگاهی، حقوقدان، کارآفرین و فعالان مدنی یک شبکه تخصصی-مدنی با عنوان «شبکه گذار» را راه‌اندازی کردند.

در بیانیه اعلام موجودیت این شبکه آمده که این متخصصان و فعالان با گرایش‌های سیاسی و باورهای اجتماعی گوناگون از داخل و خارج ایران گرد هم آمده‌اند تا به بررسی راهکارهای مشترک علمی- عملی برای گذار از نظام سیاسی کنونی ایران به یک نظام مردم‌سالار و فراگیر بپردازند.

این شبکه قرار است در روزهای ۲۵ و ۲۶ مارس کنفرانسی دو روزه با شرکت ده‌ها استاد دانشگاه، کارآفرین، چهره فرهنگی، و فعال سیاسی و اجتماعی در دانشگاه استنفورد کالیفرنیا برگزار کند.

«ترسیم راهکارهای ایرانی آزاد، آباد و دموکراتیک که به تک‌تک شهروندان امکان شکوفایی بدهد»، «هم‌آفرینی پلی به سوی آن آینده بر پایه اصولی مشترک برای گذار» و «هم‌راهی با مردم برای تحقق این گذار دموکراتیک» از اهداف این نشست اعلام شده است.

شهریار آهی، حامد اسماعیلیون، علی افشاری، آسیه امینی، رویا برومند، رضا پهلوی، نازنین بنیادی، عرفان ثابتی، فاطمه حقیقت‌جو و سعید دهقان از جمله سخنرانان این نشست هستند.
@VahidHeadline

📡 @

لینک کوتاه : https://mamlekate.net/?p=131958

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.