• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
کل 27469امروز 0
0

فعالان منشور «همبستگی و سازمان …

  • کد خبر : 131861
  • 01 فروردین 1402 - 18:30
فعالان منشور «همبستگی و سازمان …

    فعالان منشور «همبستگی و سازماندهی برای آزادی ایران»، معروف به منشور «مهسا»، با انتشار پیام نوروزی نوشتند «به یاد ایران هستیم که به دست تبهکاران اداره می‌شود» و افزودند که «نوروزی خواهد رسید که عطر آزادی در ایران بپیچد.» کنشگران «همبستگی برای دموکراسی و آزادی در ایران» در پیام نوروز ۱۴۰۲ نوشتند: «نوروز […]

 

فعالان منشور «همبستگی و سازمان … 948027001679410802

 

فعالان منشور «همبستگی و سازماندهی برای آزادی ایران»، معروف به منشور «مهسا»، با انتشار پیام نوروزی نوشتند «به یاد ایران هستیم که به دست تبهکاران اداره می‌شود» و افزودند که «نوروزی خواهد رسید که عطر آزادی در ایران بپیچد.»

کنشگران «همبستگی برای دموکراسی و آزادی در ایران» در پیام نوروز ۱۴۰۲ نوشتند: «نوروز امسال به یاد تمام خانواده‌هایی هستیم که عزیزان‌شان، بی‌گناه، به دست جمهوری اسلامی به قتل رسیدند، به یاد دختران و پسرانی که چشمان خود را از دست دادند، به یاد تمام بی‌گناهانی که به زندان افتادند یا همچنان در زندان هستند، به یاد پدران و مادرانی که در شرایط سخت اقتصادی زندگی می‌کنند، به یاد کودکانی که مورد حملات شیمیایی قرار گرفتند و به یاد متروپل هستیم که عزیزانی را از ما گرفت. نوروز امسال به یاد آزادی، عدالت، محیط‌زیست، به یاد ایران هستیم که به دست تبهکاران اداره می‌شود.»

این متن اضافه می‌کند: «نوروزی خواهد رسید که عطر آزادی در ایران بپیچد، در هفت‌سینِ ایرانیان سینِ سعادتمندی بدرخشد و بر سفرهٔ سال‌تحویل‌شان دیگر عکس بی‌گناهی نباشد که به ظلم از ما گرفته‌اند … امیدواریم سال خورشیدیِ تازه، سال پایان ستم و ستمکاران باشد.»
@VahidHeadline

نرگس محمدی فعال حقوق‌بشر زندانی در پیامی نوروزی از زندان اوین نوشت: «پیروزی سهل نیست، اما قطعی است. این لحظه نیست، اما دور هم نیست.» او افزود: «بهار پایان انتظار است، انتظار رفتن زمستان. ما هم انتظار را پایان خواهیم بخشید. انتظار پایان حکومت دینی استبدادی.»
@VahidOOnLine

📡 @

لینک کوتاه : https://mamlekate.net/?p=131861

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.