• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
1

‌🔸بنابر اعلام مرکز کنترل ترافی …

  • کد خبر : 131655
  • 28 اسفند 1401 - 17:00
‌🔸بنابر اعلام مرکز کنترل ترافی …

    ‌🔸بنابر اعلام مرکز کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی در ایران ۱۷۶ نفر تا چهارمین روز سفرهای نوروزی در این کشور در تصادفات جاده‌ای جان خود را از دست داده‌اند. این آمار ۲۴ تا ۲۷ اسفند را در بر می‌گیرد. در همین مدت گفته شده چهار هزار و ۱۱۶ نفر از شهروندان ایرانی […]

 

‌🔸بنابر اعلام مرکز کنترل ترافی … 792795001679232602

 

‌🔸بنابر اعلام مرکز کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی در ایران ۱۷۶ نفر تا چهارمین روز سفرهای نوروزی در این کشور در تصادفات جاده‌ای جان خود را از دست داده‌اند. این آمار ۲۴ تا ۲۷ اسفند را در بر می‌گیرد. در همین مدت گفته شده چهار هزار و ۱۱۶ نفر از شهروندان ایرانی در تصادفات جاده‌ای مصدوم شده‌اند.
@VahidHeadl

🔸چند منطقه از شهر تهران شامگاه شنبه و در شب‌های پایانی سال ۱۴۰۱ همچنان شاهد سردادن شعارهای شبانه و ضد حکومتی بود و همزمان روز و عصر شنبه نیز جمعی از معترضان و خانواده‌ها در شهرهای مختلف بر مزار معترضان کشته شده حضور یافتند و در تهران نیز جمعی از خانواده‌های دادخواه زندانیان سیاسی اعدام شده در تابستان سال ۶۷ در خاوران حضور یافتند.
@VahidHeadl

🔸زهرا صدیقی همدانی و الهام چوبدار، کنشگران حقوق همجنس‌گرایان که پیشتر به اعدام محکوم شده بودند، به‌فاصلۀ چند روز با وثیقه سنگین موقتاً از زندان آزاد شدند.
@VahidHeadl

🔸دبیر شورای عالی امنیت ملی جمهوری اسلامی در سفر به عراق خواستار اجرای یک توافق امنیتی میان دو کشور برای پایان‌دادن به فعالیت مخالفان جمهوری اسلامی در اقلیم کردستان عراق شد.
علی شمخانی روز یکشنبه ۲۸ اسفند وارد بغداد شد و با قاسم الاعرجی، مشاور امنیت ملی عراق، دیدار کرد.
@VahidHeadl
پس از منتشر شدن گزارش‌هایی درباره کنار گذاشته شدن وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی از مذاکره با کشورهای منطقه، روزنامه دولتی ایران نوشت دلیل سپردن مذاکرات به علی شمخانی، «همه جانبه بودن» آن بوده است.
@VahidOOnL

🔸روزنامه جمهوری اسلامی، یکی از رسانه‌های وابسته به حکومت، در آخرین ساعت‌های باقیمانده از سال، با اشاره به اعتراضات سراسری شش ماه گذشته در ایران نوشت: «برای آنکه حوادث سال ۱۴۰۱ تکرار نشود، سیاست‌ها را تغییر دهید.»
این روزنامه خطاب به «مسئولان نظام» نوشته که «برای حفاظت از نظام جمهوری اسلامی» و «حتی برای ماندگاری خودشان» چاره‌ای «غیر از ایجاد تغییرات» در «سیاست‌ها» ندارند.
@VahidHeadl
مدیرمسئول روزنامه «کیهان» که زیر نظر مستقیم علی خامنه‌ای در این نشریه فعالیت می‌کند، خواستار برخورد مسئولان حکومت با آنچه «بی‌حجابی» نامیده، شد و تهدید کرد که در غیر اینصورت، دیگران «وارد میدان» خواهند شد.
حسین شریعتمداری با «غائله» و «کشف‌حجاب» نامیدن مخالفت بسیاری از ایرانیان با قانون «حجاب اجباری»، خطاب به مسئولان حکومتی نوشته است این وضعیت را «جمع کنید.»
@VahidHeadl

🔸در پی تصمیم دولت‌های ترکیه و مصر برای ارتقای دوبارۀ مناسبات خود به عالی‌ترین سطح در جریان اولین سفر یک مقام ارشد ترکیه به قاهره در ۱۰ سال اخیر، آمریکا از این امر استقبال کرد.
جیک سالیوان، مشاور امنیت ملی کاخ سفید، توئیت کرد که یک گام مهم برای ثبات و شکوفایی بیشتر منطقه برداشته شده است.
@VahidHeadl

🔸کاخ کرملین با انتشار بیانیه‌ای خبر داد که رئیس جمهور روسیه از مناطقی که این کشور در جنگ ۱۳ ماه اخیر با اوکراین به اشغال درآورده، بازدید کرده است.
بر اساس گزارش رسانه‌های روسیه، ولادیمیر پوتین در جریان این بازدید اعلام‌نشده، پس از شبه‌جزیره کریمه که روسیه آن را ۹ سال پیش اشغال کرد، وارد منطقه جنگ‌زده ماریوپل در استان دونتسک در منطقه دونباس در شرق اوکراین شد.
@VahidHeadl

🔸ارتش کره جنوبی اعلام کرد که کره شمالی روز یکشنبه ۲۸ اسفند یک موشک بالیستیک کوتاه‌برد شلیک کرده است.
ارتش کره جنوبی اضافه کرد که این موشک ۸۰۰ کیلومتر برد داشت و نیروهای اطلاعاتی آمریکا و کره جنوبی در حال بررسی این موضوع هستند.
@VahidHeadl

📡 @VahidOnl

لینک کوتاه : https://mamlekate.net/?p=131655

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.