• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
0

‌🔸معاون گردشگری در وزارت میراث …

  • کد خبر : 131592
  • 28 اسفند 1401 - 0:30
‌🔸معاون گردشگری در وزارت میراث …

    ‌🔸معاون گردشگری در وزارت میراث فرهنگی و گردشگری جمهوری اسلامی تأیید کرد که از آغاز دور تازه اعتراضات سراسری در ایران، ۱۷ واحد گردشگری در نقاط مختلف کشور به دلیل عدم رعایت حجاب اجباری پلمب شده‌اند. علی‌اصغر شالبافیان به وب‌سایت خبری «فراز» گفته است که علاوه‌بر تعلیق فعالیت ۱۷ واحد یاد شده، تا […]

 

‌🔸معاون گردشگری در وزارت میراث … 061447001679173203

 

‌🔸معاون گردشگری در وزارت میراث فرهنگی و گردشگری جمهوری اسلامی تأیید کرد که از آغاز دور تازه اعتراضات سراسری در ایران، ۱۷ واحد گردشگری در نقاط مختلف کشور به دلیل عدم رعایت حجاب اجباری پلمب شده‌اند.
علی‌اصغر شالبافیان به وب‌سایت خبری «فراز» گفته است که علاوه‌بر تعلیق فعالیت ۱۷ واحد یاد شده، تا کنون ۲۵۸ مرکز گردشگری نیز ۴۱ تذکر دریافت کرده‌اند.
او افزوده تلاش‌ها در جریان است که اماکن گردشگری و اقامتگاه‌های مسافرتی تا نوروز فک پلمب شوند.
@VahidHadlin

🔸به گفته رئیس کل دادگستری استان فارس، دو متهم پرونده حمله مسلحانه به حرم شاهچراغ به نام‌های محمد رامز رشیدی و نعیم هاشم قتالی به اعدام در ملاء عام محکوم شده‌اند.
کاظم موسوی گفت که سه نفر دیگر از متهمان هم به حبس‌های پنج تا ۲۵ سال محکوم شده‌اند.
در حمله به شاهچراغ در روز چهارم آبان ماه ۱۳ نفر کشته و ۲۰ نفر مجروح شدند.
[درباه متهم دیگر چیزی نگفت.]
@VahidHadlin

🔸رئیس جمهوری آلمان و شهردار برلین در مراسمی با عنوان «آخر هفته دموکراسی» ضمن ادای احترام به از خودگذشتگی‌های زنان پایتخت آلمان در حدود دو قرن پیش، از اعتراضات آزادی‌خواهانه ایران نیز یاد کردند.
فرانسیسکا گیفای، شهردار برلین، با یادآوری نقش زنان در جریان مبارزه برای دموکراسی در تاریخ این شهر، به تلاش‌های حکومت جمهوری اسلامی برای سرکوب اعتراضات آزادی‌خواهانه در ایران از طریق اعمال خشونت نیز اشاره کرد.
@VahidHadlin

🔸در جریان حمله پلیس به خانه عمران خان، نخست‌وزیر برکنار شده پاکستان، ۶۱ نفر بازداشت شدند.
خبرگزاری آسوشیتدپرس گزارش داد که پلیس با هواداران آقای خان درگیر شد و از گاز اشک‌آور استفاده کرد.
سهیل سوخرا، افسر ارشد پلیس لاهور که عملیات حمله به خانه آقای خان را رهبری کرده، گفته است هواداران و اعضای حزب «تحریک انصاف» به رهبری عمران خان، خانه او را با بلوک‌های سیمانی، قطع درختان، برپایی چادرها و کامیون مسدود کرده بودند و با پرتاب سنگ و کوکتل مولوتف مقابل پلیس مقاومت کردند و یک نفر نیز از پشت بام آقای خان اقدام به تیراندازی کرد.
[و این باعث شد اشتباه توییتر در تشخیص ویدیوهای اردو از فارسی امروز خیلی بیشتر از همیشه باشه!]
@VahidHadlin

🔸هبت‌الله آخوندزاده، رهبر طالبان در فرمانی کشت «بوته‌ بنگ» در افغانستان را «مطلقاً ممنوع» اعلام کرده است. در فرمانی دیگر، رهبر طالبان از مسئولان ادارات حکومتی خواسته که پسران خود را استخدام نکنند.
@VahidAfLin

🔸در حالی که در سال گذشته میلادی ارزهای دیجیتال اصلی با کاهش قیمت روبه‌رو شده بودند، دوباره رونق به بازار ارزهای دیجیتال بازگشته است. قیمت بیت‌کوین روز شنبه به ۲۷ هزار و ۵۱۶ دلار رسید.
در ماه مارس ۲۰۲۲، یک سال پیش، هر بیت‌کوین ۴۵ هزار و ۵۰۰ دلار معامله شد و پس از آن، حرکت معکوس بزرگی با کاهش قیمت بیت‌کوین تا ۱۵هزار دلار رخ داد. [😭]
@VahidHadlin

🔸پس از درگیری‌های خشونت‌آمیز روز جمعه، ۱۷ مارس، در میدان کنکورد در نزدیکی پارلمان در مرکز پاریس، اعتراضات در بخش‌های وسیعی از مرکز پاریس ممنوع اعلام شد.
امروز هم اعتراضاتی علیه تغییر قانون بازنشستگی دولت فرانسه صورت گرفت که بیشتر این اعتراضات صلح آمیز بود.
@VahidHadlin

🔸آژانس بین‌المللی انرژی در تازه‌ترین گزارش خود می‌گوید درآمد شرکت‌های نفت و گاز جهان طی سال گذشته میلادی نسبت به سال ۲۰۲۱ دو برابر شد و یک رکورد تاریخی را به ثبت رساند.
بر اساس این گزارش، شرکت‌های نفت و گاز جهان در سال ۲۰۲۲ نزدیک ۴ تریلیون دلار درآمد کسب کرده‌اند که ۶۰ درصد آن برای شرکت‌های دولتی بوده است.
درآمدهای شرکت‌های نفت و گاز جهان نسبت به سال ۲۰۲۰ نیز چهار برابر شده است.
@VahidHadlin

🔸میلیون‌ها ماهی مرده در استرالیا؛ مقامات می‌گویند به دلیل گرمای هواست:
@VahidHadlin

📡 @VahidOnlin

لینک کوتاه : https://mamlekate.net/?p=131592

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.