• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
0

پس از احضار خواهر و پدر ابوالف …

  • کد خبر : 131580
  • 27 اسفند 1401 - 17:00
پس از احضار خواهر و پدر ابوالف …

    پس از احضار خواهر و پدر ابوالفضل آدینه‌زاده نوجوان کشته شده در اعتراضات مشهد، فرزانه‌بزره‌کار مادر عرفان رضایی نوایی از معترضان کشته شده در آمل نیز تحت عنوان اتهام «تبلیغ علیه نظام» احضار شد و از سوی نیروهای اطلاعات تهدید شد. مادر عرفان رضایی نوایی در صفحه اینستاگرام خود نوشت که نیروهای وزارت […]

 

پس از احضار خواهر و پدر ابوالف … 110456001679146203

 

پس از احضار خواهر و پدر ابوالفضل آدینه‌زاده نوجوان کشته شده در اعتراضات مشهد، فرزانه‌بزره‌کار مادر عرفان رضایی نوایی از معترضان کشته شده در آمل نیز تحت عنوان اتهام «تبلیغ علیه نظام» احضار شد و از سوی نیروهای اطلاعات تهدید شد.

مادر عرفان رضایی نوایی در صفحه اینستاگرام خود نوشت که نیروهای وزارت اطلاعات ابتدا روز سه‌شنبه ۲۴ اسفند و بار دیگر روز پنج‌شنبه ۲۶ اسفند او را با «تماس تلفنی» احضار کرده‌اند.

فرزانه ‌بزره‌کار افزود که پس از مشورت با وکیل خود و با احتمال اینکه این احضار احتمالا در ارتباط با پرونده کشته شدن فرزندش عرفان رضایی نوایی در تظاهرات ۳۰ شهریور ماه باشد، اما در مراجعه به او گفته‌اند که «شما دارید تند می‌روید و تبلیغ علیه نظام می‌کنید».

مادر عرفان رضایی نوایی گفت که در پاسخ به احضارکنندگان گفته که «شما تند رفتید که پسرم را با دو گلوله جنگی کشتید» و این دستگاه‌های امنیتی جمهوری اسلامی هستند که باید توضیح دهند چگونه شب ۳۰ شهریور داخل فرمانداری آمل به عرفان رضایی نوایی شلیک کرده‌اند.

عرفان رضایی نوایی شهروند ۲۱ ساله در جریان تظاهرات ضد حکومتی ۳۰ شهریور ماه مردم شهر آمل، با شلیک مستقیم نیروهای امنیتی جمهوری اسلامی کشته شد.

پس از کشته شدن عرفان رضایی نوایی خانواده‌اش تا چند هفته سکوت کردند و پس از آن فرزانه برزه‌کار مادر این جوان معترض، فاش کرد که در این مدت نیروهای امنیتی جمهوری اسلامی با تهدید و فشار درصدد بودند تا آنها را وادار کنند که ضمن معرفی فرزندشان را «شهید» حکومتی، در مصاحبه‌هایی اعلام کنند که «سازمان مجاهدین خلق» این جوان معترض را کشته است.

مادر عرفان رضایی در پست اینستاگرامی جدید خود بار دیگر به تاکید نوشته است: ««پسر من را فقط و فقط حکومت قاتل جمهوری اسلامی کشته است.»
@VahidHeadline

📡 @

لینک کوتاه : https://mamlekate.net/?p=131580

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.