• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
0

‌🔸شهروندانی در سراسر ایران همر …

  • کد خبر : 131491
  • 26 اسفند 1401 - 0:30
‌🔸شهروندانی در سراسر ایران همر …

    ‌🔸شهروندانی در سراسر ایران همراه با خانواده جان‌باختگان خیزش «زن، زندگی، آزادی»، روز ۲۵ اسفند و در آخرین پنج‌شنبه سال بر مزار کشته‌شدگان اعتراضات حاضر شدند. بر اساس گزارش‌ها در آرامستان‌های برخی از شهرها مانند سنندج، تبریز، بهشت زهرای تهران و بهشت سکینه کرج جوی امنیتی حاکم شد. ویدیوها نشان می‌دهند که شهروندان […]

 

‌🔸شهروندانی در سراسر ایران همر … 663378001679000402

 

‌🔸شهروندانی در سراسر ایران همراه با خانواده جان‌باختگان خیزش «زن، زندگی، آزادی»، روز ۲۵ اسفند و در آخرین پنج‌شنبه سال بر مزار کشته‌شدگان اعتراضات حاضر شدند. بر اساس گزارش‌ها در آرامستان‌های برخی از شهرها مانند سنندج، تبریز، بهشت زهرای تهران و بهشت سکینه کرج جوی امنیتی حاکم شد.
ویدیوها نشان می‌دهند که شهروندان در سقز، سنندج، دیواندره، اصفهان، سمیرم، شاهین‌شهر، کرمانشاه، رشت، انزلی، اهواز، ایذه، تبریز، اراک، شیراز، تهران، اشتهارد، جونقان و … در آخرین پنج‌شنبه سال بر مزار کشته‌شدگان خیزش انقلابی رفتند.
@VahidOOnLi

🔸محسن حاجی سعید، رییس انجمن‌های راهنمایان گردشگری در واکنش به پلمب اماکن گردشگری گفت «زور پلیس به خیابان نمی‌رسد و به سراغ مجموعه‌های گردشگری می‌روند».
او افزود پلمب اماکن گردشگری موجب تغییر مسیر تورها می‌شود و شاید نهادهای گردشگری در اعتراض به این وضعیت تحصن گسترده کنند.
@VahidOOnLi

🔸روزنامه وال‌استریت جورنال در گزارشی نوشت که در توافق اخیر بین ایران و عربستان سعودی، جمهوری اسلامی موافقت کرده است ارسال مخفیانه محموله‌های تسلیحاتی به حوثی‌های یمن را متوقف کند.
این روزنامه آمریکایی خبر خود را به نقل از چند مقام ایالات متحده و عربستان منتشر کرده و افزوده است چنین اقدامی می‌تواند به تلاش‌ها برای پایان دادن به جنگی که تاکنون بیش از ۱۵۰ هزار کشته برجای گذاشته است، شتاب بدهد.
@VahidHeadli

🔸صدر اعظم آلمان در دیدار با نخست‌وزیر اسرائیل گفت ایران یک تهدید واقعی است و به همین خاطر آلمان و دیگران در تلاش هستند جلوی دستیابی ایران به بمب هسته‌ای را بگیرند.
اولاف شولتس در نشست خبری مشترک با بنیامین نتانیاهو در برلین گفت: مناقشه پیرامون برنامه هسته‌ای ایران باید حل شود و اسرائیل نباید از سوی جمهوری اسلامی مورد تهدید قرار گیرد.
او در ادامه تصریح کرد نباید اجازه داد که جمهوری اسلامی ایران به بمب هسته‌ای مسلح شود و به این خاطر «اولویت ما یافتن یک راه‌حل دیپلماتیک» است.
@VahidHeadli

🔸رییس هیات مدیره اتحادیه شرکت‌های تعاونی مسافربری کشور گفت: «از امروز بلیت اتوبوس با قیمت‌های جدید و با اعمال ٢۵ درصد افزایش قیمت به متقاضیان به فروش می‌رسد و همچنین مسافرانی که بلیت را چند روز گذشته رزرو کرده‌اند باید پول را به قیمت‌های جدید بپردازند.»
@VahidHeadli

🔸وبسایت «اَکسیوس» در گزارشی اختصاصی خبر داد که اسرائیل مجوز فروش سامانه‌های ضد پهپادی به اوکراین را که می‌تواند برای مقابله با پهپادهای ایرانی مورد استفاده قرار گیرد، صادر کرده است.
مقام‌های اسرائیلی هنوز واکنشی به این خبر نشان نداده‌اند اما در صورت تایید، این نخستین بار از آغاز حمله روسیه به اوکراین خواهد بود که اسرائیل تجهیزات نظامی در اختیار اوکراین می‌گذارد.
@VahidHeadli

🔸پس از آن که آژانس بین‌المللی انرژی اتمی اعلام کرد دو و نیم تن اورانیوم از یک سایت اتمی در جنوب لیبی ناپدید شده، نیروهای نظامی که کنترل شرق این کشور را در دست دارند گزارش کردند که این بشکه‌های اورانیوم را در نزدیکی مرز لیبی با چاد و کمی آن طرف‌تر از مکان اولیه آنها پیدا کرده‌اند.
@VahidHeadli

🔸رئیس‌جمهور سوریه می‌گوید آماده دیدار با رجب طیب اردوغان، همتای ترک خود است اما به شرط آن‌که این کشور نیروهای خود را از شمال سوریه خارج کند.
این اظهارات را بشار اسد در گفت‌وگو با رسانه‌های روسیه مطرح کرد که روز پنجشنبه ۲۵ اسفند، یک روز پس از دیدارش با ولادیمیر پوتین رئیس‌جمهور روسیه در مسکو، منتشر شد.
@VahidHeadli

🔸آکسیوس به نقل از یک منبع آگاه گزارش داد دولت بایدن به تیک‌تاک هشدار داده که اگر بایت دنس، شرکت مادر آن، سهام خود در نسخه آمریکایی این شبکه اجتماعی را نفروشد، تیک‌تاک را در ایالات‌متحده ممنوع خواهد کرد.
@VahidOOnLi

📡 @VahidOnli

لینک کوتاه : https://mamlekate.net/?p=131491

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.