• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
0

‌🔸شبکه حقوق بشر کردستان هشدار …

  • کد خبر : 131378
  • 25 اسفند 1401 - 0:30
‌🔸شبکه حقوق بشر کردستان هشدار  …

    ‌🔸شبکه حقوق بشر کردستان هشدار داده است که محی‌الدین ابراهیمی، زندانی سیاسی کُرد محکوم به اعدام، برای اجرای مجازات به سلول انفرادی منتقل شده است. بنا به گزارش شبکه حقوق بشر کردستان دست‌کم ۵ زندانی دیگر هم که با جرایم مرتبط با مواد مخدر به اعدام محکوم شده‌اند همزمان با آقای ابراهیمی برای […]

 

‌🔸شبکه حقوق بشر کردستان هشدار  … 956734001678914002

 

‌🔸شبکه حقوق بشر کردستان هشدار داده است که محی‌الدین ابراهیمی، زندانی سیاسی کُرد محکوم به اعدام، برای اجرای مجازات به سلول انفرادی منتقل شده است.
بنا به گزارش شبکه حقوق بشر کردستان دست‌کم ۵ زندانی دیگر هم که با جرایم مرتبط با مواد مخدر به اعدام محکوم شده‌اند همزمان با آقای ابراهیمی برای اجرای حکم اعدام به سلول انفرادی منتقل شده‌اند.
@VahidHeadline

🔸علی بهادری جهرمی، سخنگوی دولت ایران گفته مطابق قانون، از ابتدای سال ۱۴۰۲ دیگر ساعت رسمی تغییر نمی کند.
سخنگوی دولت ایران گفته اگر نیاز باشد تغییری در ساعات شروع مدارس، دانشگاه‌ها و مجموعه‌های مختلف اداری و عمومی انجام شود، دولت در این زمینه تصمیم گیری خواهد کرد.
@VahidHeadline

🔸رئیس کمیسیون اروپا می‌گوید جامعه جهانی از پایداری و مبارزات زنان ایران الهام می‌گیرد.
اورسلا فون در لاین روز چهارشنبه ۲۴ اسفند طی مراسمی در پارلمان اروپا به مناسبت روز جهانی زن، به مبارزات زنان ایرانی برای دستیابی به آزادی اشاره کرد و گفت آن‌ها حجاب مورد تایید جمهوری اسلامی را به‌رغم ضرب‌وشتم، بازداشت و حتی مرگ از سر برداشتند.
او گفت، زنان معترض ایرانی نه تنها به مردم کشور درباره حق آن‌ها برای انتخاب پوشش آگاهی دادند، بلکه حق رهایی از خشونت، تحصیل، کار و عشق به فرد مورد علاقه خود بدون داشتن اجازه از دیگران را نیز نشان دادند.
@VahidHeadline

🔸موسسه اقتصاد و صلح با انتشار گزارش سالانه «شاخص جهانی تروریسم»، ایران را در کنار کنیا و یمن قرار داد.
افغانستان با ۸.۸ امتیاز بدترین جایگاه را در جهان کسب کرده است.
این گزارش می‌افزاید در سال گذشته میلادی هفت حمله تروریستی در ایران اتفاق افتاده که منجر به کشته شدن ۴۲ نفر شده است؛ این در حالی است که در سال ۲۰۲۱ تنها سه نفر در شش حمله تروریستی کشته شده بودند.
@VahidHeadline

🔸بر اثر واژگونی اتوبوس «راهیان نور» در استان خوزستان، ۱۳ نفر مصدوم شده‌اند.
@VahidHeadline

🔸وکیل روح‌الله نخعی، روزنامه‌نگار آزاد در ایران، از محکومیت موکل خود به دو سال و ۷ ماه زندان خبر داد.
@VahidHeadline

🔸براساس داده‌های سازمان آمار ترکیه، در ماه دوم میلادی اتباع روسیه، ایران، عراق و اوکراین چهار رتبه اول خرید خانه در ترکیه توسط اتباع خارجی را داشتند.
@VahidOOnLine

🔸برنار هانری لوی، نویسنده مطرح فرانسوی، در واکنش به انتقادهای اخیر برخی از ایرانیان از او، از نظریه خود درباره دلیل تغییر نام کشور «ایران» در دوران پهلوی اول دفاع کرد.
آقای لوی در یادداشتی که در وبسایت نشریه خود منتشر کرده است، بار دیگر نوشت که تغییر نام ایران در دوره پهلوی اول، از «پارس» به «ایران»، به‌دلیل نزدیکی ایران به آلمان بوده و این نظر «از سوی مورخان مستند شده است». …:
@VahidHeadline

🔸یحیی ابراهیمی، نماینده مجلس می‌گوید که تورم واقعی در کشور سه‌رقمی است و شرایط زندگی برای مردم بسیار سخت و دشوار شده است.
گفتنی است بر اساس جدولی که استیو هانکه استاد اقتصاد دانشگاه جانز هاپکینز روز سه‌شنبه منتشر کرد ایران با نرخ تورم سالانه ۱۰۲درصد در رده ششم قرار دارد.
بر اساس این جدول کشورهایی چون سودان جنوبی، غنا، کوبا،‌ میانمار، ترکیه و سریلانکا در شرایطی به مراتب بهتر نسبت به ایران قرار گرفته‌اند.
@VahidHeadline

🔸دیوید ونسل، غواص و شناگر ۴۰ ساله اهل جمهوری چک با شیرجه عمودی به اعماق دریاچه پوشیده از یخ «سیلس» در سوئیس، و رفتن به عمق ۵۲.۱ متری در یک نفس، آن هم بدون بر تن داشتن لباس غواصی، رکورد شنا زیر یخ را شکست.
او پس از بالا آمدن مقداری خون را از دهانش بیرون ریخت، یک دقیقه نشست و استراحت کرد، و سپس برای جشن گرفتن موفقیتش یک بطری شامپاین باز کرد.
📷 @VahidHeadline

📡 @VahidOnline

لینک کوتاه : https://mamlekate.net/?p=131378

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.