• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
کل 27538امروز 0
0

‌🔸مقامات امداد و درمان ایران ا …

  • کد خبر : 131350
  • 24 اسفند 1401 - 17:30
‌🔸مقامات امداد و درمان ایران ا …

    ‌🔸مقامات امداد و درمان ایران از کشته شدن ۱۲ نفر تنها در پایتخت به خاطر حوادث مربوط به جشن چهارشنبه‌سوری خبر دادند و شمار مصدومان در کل کشور را نیز حدود دو هزار و ۶۰۰ نفر اعلام کردند. @VahidHadlin 🔸صبح امروز (چهارشنبه) ۲۴ اسفند، اینترنت کل کشور برای حدود ۳۰ دقیقه از دسترس […]

 

‌🔸مقامات امداد و درمان ایران ا … 764075001678888802

 

‌🔸مقامات امداد و درمان ایران از کشته شدن ۱۲ نفر تنها در پایتخت به خاطر حوادث مربوط به جشن چهارشنبه‌سوری خبر دادند و شمار مصدومان در کل کشور را نیز حدود دو هزار و ۶۰۰ نفر اعلام کردند.
@VahidHadlin

🔸صبح امروز (چهارشنبه) ۲۴ اسفند، اینترنت کل کشور برای حدود ۳۰ دقیقه از دسترس خارج شد. علاوه بر ارتباطات بین‌الملل، دسترسی به سرویس‌های داخلی نیز در این مدت با اختلال شدید و قطعی مواجه بود. بر اساس داده‌های شبکه زیرساخت کشور، این قطعی از حدود ساعت ۹:۵۰ دقیقه به وقت ایران آغاز شد.
عیسی زارع‌پور، وزیر ارتباطات و فن‌آوری اطلاعات اما با رد قطع شدن اینترنت، اتفاق امروز را «اُفت ترافیک» در یکی از اپراتورهای داخلی به دلیل مشکل زیرساخت عنوان کرد؛ او همچنین فرضیه «حمله سایبری به زیرساخت‌های کشور» را منتفی دانست.
iranintl

🔸 سخنگوی سازمان انرژی اتمی ایران، می‌گوید در مورد سه مکانی در ایران که رد اورانیوم در آن‌ها به‌دست آمده، «توافقاتی» با آژانس بین‌المللی انرژی اتمی صورت گرفته است.
بهروز کمالوندی در پاسخ به پرسش خبرنگاران در مورد مسئله توافق با آژانس برای بررسی بیشتر سایت‌های اعلام‌نشده ایران که بازرسان آژانس در سال ۲۰۲۰ در آنها آثار اورنیوم غنی‌شده یافته بودند، گفت: «بله، توافق انجام شده و قرار است اگر سؤالات بیشتری هم وجود دارد، پاسخ دهیم و با هم صحبت کنیم تا مشخص شود به چه شکل می‌توان این موضوعات را پیگیری کرد.»
مقامات آمریکایی در دوره اخیر بارها تکرار کرده‌اند که مذاکرات احیای برجام با ایران «در تمرکز و دستور کار آمریکا قرار ندارد».
@VahidHadlin

🔸محمدعلی محسنی بندپی، نماینده مجلس شورای اسلامی: قبوض گاز تا «۲۰ برابر» افزایش یافته و احتمال «تنش اجتماعی» وجود دارد.
@VahidHadlin

🔸درحالی که در روزهای اخیر رسانه‌های داخلی ایران نوشته بودند که دبیر شورای عالی امنیت ملی تا قبل از پایان سال جاری به یکی از کشورهای عربی منطقه سفر می‌کند، روز چهارشنبه ۲۴ اسفند «اعتمادآنلاین» در این باره نوشت که «مقصد مشخص شد و شمخانی به امارات می‌رود.»
«اعتمادآنلاین» نیز می‌نویسد که آقای شمخانی در جریان این سفر با مقامات اماراتی «دربارهٔ وضعیت مذاکرات احیای برجام و راه‌حل‌های رفع تحریم‌ها» گفت‌وگو خواهد کرد.
@VahidHadlin

🔸بر اساس آخرین صورت مالی‌های منتشر شده بانک‌های کشور در «کدال» که اکثر آنها مربوط به پایان آذر ماه امسال است، ۱۳ بانک ایران بیش از ۳۶۶ هزار میلیارد تومان زیان انباشته دارند.
از مجموع ۲۹ بانک فعال در بازار پول کشور، ۱۳ بانک خصوصی و دولتی زیان انباشته را به ثبت رسانده‌اند.
در همین زمینه سایت اقتصادی اکوایران گزارش داده است زیان انباشه این بانک‌ها «حدود ۴ برابر اسکناس در دست مردم» است.
@VahidHadlin

🔸سازمان عفو بین‌الملل با انتشار بیانیه‌ای با اشاره به «گذشت ۱۵ ماه از ناپدیدسازی قهری ابراهیم بابایی»، فعال سیاسی، خواستار شفاف‌سازی جمهوری اسلامی درباره این موضوع شد.
@VahidHadlin

🔸شورای وزیران عربستان سعودی در نشست خود ابراز امیدواری کرد که «گفت‌وگوهای سازنده» با ایران در جهت منافع هر دو کشور و همچنین بهبود صلح منطقه‌ای و جهانی ادامه یابد.
به‌گزارش خبرگزاری رسمی عربستان (واس)، این نشست به ریاست سلمان بن عبدالعزیز آل سعود، پادشاه عربستان، برگزار شد.
@VahidHadlin
محمد الجدعان، وزیر دارایی عربستان سعودی، گفت سرمایه گذاری عربستان سعودی در ایران، ممکن است «بسیار سریع» پس از توافق اخیر از سرگیری روابط میان دو کشور، صورت بگیرد.
@VahidHadlin

🔸وزارت دفاع چین اعلام کرد که نیروهای دریایی این کشور به همراه نیروهای دریایی روسیه و ایران از روز چهارشنبه ۲۴ اسفند رزمایش مشترکی را در دریای عمان برگزار خواهند کرد.
@VahidHadlin

🔸در حالی که رسانه‌ها در ایران از قول چند مقام صنعتی اخباری را مبنی بر افزایش «۳۰ تا ۷۰ درصدی» در قیمت کارخانه‌ای خودرو منتشر کرده بودند، وزارت صمت روز سه‌شنبه، ۲۳ اسفند، این افزایش قیمت را تکذیب کرد.
@VahidHadlin

📡 @VahidOnlin

لینک کوتاه : https://mamlekate.net/?p=131350

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.