• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
کل 27469امروز 0
1

‌🔸نشست شورای عالی کار بدون نتی …

  • کد خبر : 131155
  • 23 اسفند 1401 - 16:30
‌🔸نشست شورای عالی کار بدون نتی …

    ‌🔸نشست شورای عالی کار بدون نتیجه به پایان رسید و طرفین به توافق نرسیدند، چرا که اعضای کمیته دستمزد رقم هزینه ماهانه سبد معیشت کارگران را ۱۲ میلیون و ۴۷۹ هزار و ۵۰۰ تومان اعلام و نمایندگان گروه کارگری هم رقم ۱۷ میلیون و ۴۴۷ هزار و ۱۶۰ را پیشنهاد کردند. @VahidHeadli 🔸رسانه‌های […]

 

‌🔸نشست شورای عالی کار بدون نتی … 633537001678798802

 

‌🔸نشست شورای عالی کار بدون نتیجه به پایان رسید و طرفین به توافق نرسیدند، چرا که اعضای کمیته دستمزد رقم هزینه ماهانه سبد معیشت کارگران را ۱۲ میلیون و ۴۷۹ هزار و ۵۰۰ تومان اعلام و نمایندگان گروه کارگری هم رقم ۱۷ میلیون و ۴۴۷ هزار و ۱۶۰ را پیشنهاد کردند.
@VahidHeadli

🔸رسانه‌های اسرائیل و ایران از مذاکراتی میان تهران و منامه برای ازسرگیری روابط جمهوری اسلامی و بحرین خبر دادند.
هم‌زمان با این تحولات، احمد المسلم، رئیس مجلس بحرین، شامگاه دوشنبه با هیئتی از مجلس ایران که به نمایندگی از سوی محمد باقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی ایران به منامه سفر کرده، مقابل دوربین‌ها ملاقات کرد.
هیئت پارلمانی ایران به ریاست مجتبی رضاخواه در نشست اتحادیه بین‌المجالس جهانی شرکت کرده است. این نخستین بار در هفت سال قطع رابطه دو کشور است که بحرین پذیرای یک هیئت ارشد از جمهوری اسلامی ایران شده است.
@VahidHeadli

🔸یک هفته پس از انتشار خبری درباره اعلام جرم درباره چند روزنامه و شخصیت سرشناس، سخنگوی قوه قضاییه از تشکیل ۳۰ پرونده در ارتباط با «شایعه‌پراکنی سلبریتی‌ها» در فضای مجازی خبر داد.
دادستان تهران، از تشکیل پرونده قضایی و اعلام جرم علیه «مدیران مسئول رسانه‌های هم‌میهن، رویداد ۲۴ و شرق و همچنین اشخاصی از جمله آذر منصوری، صادق زیباکلام و رضا کیانیان» خبر داده بود.
@VahidHeadli

🔸کاخ سفید روز دوشنبه ۲۲ اسفند گفت که فعلا هیچ توافقی با ایران بر سر تبادل زندانیان صورت نگرفته است و ایالات متحده همچنان به تعامل با ایران درباره چگونگی آزادی آمریکایی‌هایی که به ناحق در این کشور بازداشت شده‌اند، ادامه می‌دهد.
جیک سالیوان، مشاور امنیت ملی کاخ سفید، به خبرنگاران گفت: «هیچ توافقی به دست نیامده است و آخرین کاری که ما بخواهیم انجام دهیم این است که به خانواده‌هایی که مدت‌ها منتظر بازگشت عزیزان خود به خانه بوده‌اند، امید واهی بدهیم.»
@VahidHeadli

🔸دور جدید برخورد با حجاب اختیاری رویکردی متفاوت‌تر از گذشته پیدا کرده و جمهوری اسلامی سعی دارد با در دستورکار قرار دادن برخورد با صنوف تا جایی که امکان دارد هزینه برخورد با بی‌حجابی را بین اقشار مختلف تقسیم کند.
بر همین اساس پلمب اماکن گردشگری و تفریحی و تجاری در حال انجام است و پس از پلمب سرای عامری در کاشان و مرکز طلا و جواهر در خیابان کریمخان تهران طی روز گذشته؛ امروز نیز خبر پلمب شدن ‏کمپ متین آباد، بزرگ‌ترین «اکوکمپ کویری» ایران نیز منتشر شده است.
‏بر اساس گزارش خبرنگاران داخل ایران، علت پلمب این مرکز گردشگری در آستانه نوروز نیز «رعایت نکردن حجاب مسافران» اعلام شده است.
@VahidHeadli

🔸شب گذشته وزارت اطلاعات ایران نیز با انتشار بیانیه خطاب به شهروندان درباره «توطئه‌های چندگانه برای انجام اقدامات تروریستی و خرابکارانه در شبهای منتهی به چهارشنبه آخر سال» هشدار داد.
وزارت اطلاعات در این بیانیه بازداشت ده‌ها نفر از جمله «۲۱ نفر» در تهران و چندین نفر دیگر در مشهد و شهرهای غرب کشور را تایید کرده است.
این وزارتخانه در بیانیه‌ خود نوشته نیروهای این نهاد امنیتی «در روزهای گذشته با بکارگیری انواع شیوه های ردیابی اطلاعاتی، امنیتی و فنی، موفق به شناسایی و بازداشت چندین تیم تروریستی و کشف انواع مواد و ابزارهای انفجاری، نارنجک‌های دستی و خمپاره‌های دست ساز شدند.»
@VahidHeadli

🔸در سیزدهمین ماه از حمله نظامی روسیه به اوکراین، دیوان بین‌المللی کیفری با گشودن دو پرونده جنایات جنگی درباره ربودن دسته‌جمعی کودکان و هدف قرار دادن زیرساخت‌های غیرنظامی اوکراین، نخستین احکام بازداشت را برای مقام‌های روسی صادر می‌کند.
خبرگزاری رویترز و نیویورک‌تایمز گزارش دادند که کریم خان، دادستان ارشد دیوان لاهه، بر اساس شواهد گردآوری شده در زمینه این دو جرم بین‌المللی، از قاضی دیوان خواسته حکم جلب مقامات روس را امضا کند.
@VahidHeadli

🔸چین نسبت به توافق آمریکا، استرالیا و بریتانیا برای تولید مشترک نسل جدیدی از زیردریایی‌ هسته‌ای واکنش نشان داده و این سه کشور را به دامن زدن به مسابقه تسلیحاتی جدیدی متهم کرده است.
@VahidHeadli

🔸ناپدید شدن بائو فان معامله‌گر حوزه صنعت در ماه گذشته باعث زنده شدن توجه‌ها به پدیده‌ای اخیر در چین شده است – ناپدید شدن میلیاردرها:
@VahidHeadli

📡 @VahidOnli

لینک کوتاه : https://mamlekate.net/?p=131155

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.