• امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024
کل 27469امروز 0
1

در پی اقدام صداو سیمای جمهوری …

  • کد خبر : 131047
  • 22 اسفند 1401 - 17:00
در پی اقدام صداو سیمای جمهوری  …

    در پی اقدام صداو سیمای جمهوری اسلامی در پخش اعترافات تلویزیونی از علی یونسی و امیرحسین مرادی، دو دانشجوی دانشگاه صنعتی شریف که از فروردین سال ۱۳۹۹ در زندان به‌سر می‌برند، خانواده یونسی به این اقدام اعتراض کرد و آن را «اعتراف اجباری» و «تحت شکنجه» دانست. رضا یونسی، برادر علی یونسی، در […]

 

در پی اقدام صداو سیمای جمهوری  … 699553001678714202

 

در پی اقدام صداو سیمای جمهوری اسلامی در پخش اعترافات تلویزیونی از علی یونسی و امیرحسین مرادی، دو دانشجوی دانشگاه صنعتی شریف که از فروردین سال ۱۳۹۹ در زندان به‌سر می‌برند، خانواده یونسی به این اقدام اعتراض کرد و آن را «اعتراف اجباری» و «تحت شکنجه» دانست.

رضا یونسی، برادر علی یونسی، در واکنش به پخش این اعترافات، در توییتی نوشت: «در وصف حقارت جنایتکاران حاكم اینکه هنوز بعد از سه سال به دنبال آزار علی یونسی و امیرحسین مرادی، در زندان و قانع کردن نیروهای نظام در این پرونده هستند.» RezaYounesi

برادر علی یونسی افزود: «شنبه شب در شبکه سه، فیلم اعتراف اجباری علی و امیرحسین را پخش کردند» مبنی براینکه «این دو نفر چندین پایگاه بسیج و سپاه را تخريب» کرده‌اند.

رضا یونسی نوشت: «رژیم درمانده بعد از سه سال به سراغ پخش فیلم اعترافات اجباری رفته که از این دو جوان در سن ۲۰ سالگی و پس از دو ماه شکنجه‌ طاقت‌فرسا در انفرادی مطلق» و از جمله با «تهدید به تجاوز و بازداشت اعضای خانواده، ضرب و شتم» و «بدون دسترسی به وکیل» از آنها گرفتند.

پخش اعترافات تلویزیونی دو دانشجوی دانشگاه شریف در حالی انجام شده که از چهارشنبه ۷ دی ماه ۱۴۰۱ میریوسف یونسی، پدر ۶۹ ساله علی یونسی، نیز بازداشت شده است.

علی یونسی دانشجوی مهندسی کامپیوتر و برنده مدال نقره المپیاد نجوم کشوری سال ۹۵ و مدال طلای المپیاد جهانی نجوم سال ۹۶ است. امیرحسین مرادی، نیز دانشجوی فیزیک و برنده مدال نقره المپیاد نجوم کشوری سال ۹۶، است.
@VahidHeadline

📡 @

لینک کوتاه : https://mamlekate.net/?p=131047

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.