• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
کل 27469امروز 0
0

ایالات متحده آمریکا ادعای وزیر …

  • کد خبر : 131032
  • 22 اسفند 1401 - 0:30
ایالات متحده آمریکا ادعای وزیر …

    ایالات متحده آمریکا ادعای وزیر خارجه جمهوری اسلامی ایران درباره توافق با واشینگتن برای تبادل زندانی‌ها را «دروغی ظالمانه» نامید. حسین امیرعبداللهیان روز یکشنبه ۲۱ اسفند مدعی شد که «تبادل پیام‌ها همچنان در گفت‌وگوهای لغو تحریم‌ها در جریان است و در موضوع تبادل زندانیان به یک توافق در روزهای اخیر دست یافتیم و […]

 

ایالات متحده آمریکا ادعای وزیر … 789764001678654807

 

ایالات متحده آمریکا ادعای وزیر خارجه جمهوری اسلامی ایران درباره توافق با واشینگتن برای تبادل زندانی‌ها را «دروغی ظالمانه» نامید.
حسین امیرعبداللهیان روز یکشنبه ۲۱ اسفند مدعی شد که «تبادل پیام‌ها همچنان در گفت‌وگوهای لغو تحریم‌ها در جریان است و در موضوع تبادل زندانیان به یک توافق در روزهای اخیر دست یافتیم و اگر همه چیز از طرف آمریکا خوب پیش برود در روزهای آینده انجام خواهد شد».
ند پرایس، سخنگوی وزارت خارجه آمریکا، روز یکشنبه در واکنش به این اظهارات و موکول کردن آزادی زندانیان آمریکایی به رویکرد واشینگتن گفت: «اظهارات مقامات ایرانی مبنی بر توافق بر سر مبادله زندانیان، یکی دیگر از دروغ‌های ظالمانه‌ای است که فقط بر رنج خانواده‌های آنان می‌افزاید».
@VahidHeadline
وزارت خارجه ایران واکنش نشان داد و گفت نماینده رسمی آمریکا سال پیش «از طریق یک واسطه» این توافق را امضا کرده اما به «بهانه‌های مختلف» آن را اجرا نکرده است.
[ولی ] حسین امیرعبدالهیان یکشنبه گفته بود «به توافقی در روزهای اخیر دست پیدا کرده‌ایم».
آمریکا آبان ماه امسال اظهارات دیگر آقای امیرعبداللهیان مبنی بر «ارسال پیام از سوی واشنگتن برای ایران درباره احیای برجام» را تکذیب کرده بود.
@VahidHeadline

📡 @

لینک کوتاه : https://mamlekate.net/?p=131032

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.