• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
0

‌ 🔸در حالی که قیمت دلار آمریکا …

  • کد خبر : 130958
  • 20 اسفند 1401 - 18:30
‌ 🔸در حالی که قیمت دلار آمریکا …

    ‌ 🔸در حالی که قیمت دلار آمریکا در بازار آزاد هم‌چنان کاهش می‌یابد و روز شنبه به قیمت ۴۵ هزار و ۳۰۰ تومان هم رسید، رئیس اتاق بازرگانی مشترک ایران و چین معتقد است که در روزهای آینده قیمت ارز باز هم کاهش خواهد یافت. نرخ برابری پوند بریتانیا نیز ۵۵ هزار و […]

 

‌ 🔸در حالی که قیمت دلار آمریکا … 037619001678546803

 

‌ 🔸در حالی که قیمت دلار آمریکا در بازار آزاد هم‌چنان کاهش می‌یابد و روز شنبه به قیمت ۴۵ هزار و ۳۰۰ تومان هم رسید، رئیس اتاق بازرگانی مشترک ایران و چین معتقد است که در روزهای آینده قیمت ارز باز هم کاهش خواهد یافت.
نرخ برابری پوند بریتانیا نیز ۵۵ هزار و ۱۰۰ تومان اعلام شد و هر یورو با قیمت ۴۸ هزار و۸۰۰ تومان معامله شد.
قیمت سکه هم در بازار بیش از سه میلیون تومان کاهش داشت و قیمت هر سکه به قیمت ۲۴ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان معامله می‌‌شود. سکه طرح قدیم نیز ۲۲ میلیون تومان فروخته شده و بهای هر قطعه نیم‌سکه نیز ۱۴ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان است.
@VahidHeadl

🔸دو مأمور نیروی انتظامی روز جمعه، ۱۹ اسفند، در گلشن از توابع استان سیستان و بلوچستان پس از اصابت گلوله کشته شدند.
رسانه‌های داخلی هویت این دو مأمور را سرهنگ دوم محسن پودینه‌ای و ستوان سوم احسان شهرکی از «عوامل گشت» در شهرستان گلشن اعلام کرده و آورده‌اند که آن‌ها «حین اجرای مأموریت امنیت نماز جمعه» هدف گلوله قرار گرفته‌اند.
@VahidHeadl

🔸ستاد حقوق بشر قوه قضائیه روز شنبه، ۲۰ اسفند، در گزارشی که مدعی شد «۳۰ متخصص برجسته وزارت بهداشت» در تهیه آن نقش داشته‌اند، آورده است که نتیجه کار این کمیته تحقیق نشان می‌دهد که «بخش اندکی یعنی کمتر از ۱۰ درصد دانش‌آموزان یک ماده محرک که از نوع گازهای جنگی، خطرناک و کشنده نبوده، استنشاق کردند و بخش اعظمی نیز تحت تاثیر آثار روحی و روانی و اضطراب قرار گرفتند.»
همزمان با انتشار این گزارش، روز شنبه اخباری در شبکه‌های اجتماعی از دست‌کم دو شهر، باغملک و آبادان، و بروز مسمومیت مشکوک در دانش‌آموزان آنها منتشر شد.
@VahidHeadl

🔸محمد حبیبی سخنگوی کانون صنفی معلمان ایران در واکنش به گزارش سایت امنیتی مشرق درباره «ناامن‌سازی روانی جامعه» به وسیله فعالان صنفی پس از مسموم‌سازی دانش‌آموزان، نوشت که نهادهای امنیتی قصد دارند برای فعالان صنفی و مدنی پرونده‌‌های جدید بسازند.
سایت مشرق نیوز در گزارشی نوشته بود که عبارت «حملات شیمیایی» درباره مسموم‌سازی دانش‌آموزان را «اولین بار» سازمان مجاهدین خلق استفاده کرده: «این کد عملیاتی از سوی هسته‌های آلوده در شورای هماهنگی تشکل‌های صنفی فرهنگیان نیز مورد استفاده قرار گرفته تا به‌ اصطلاح به شبکه مادر علامت داده باشد. این نور بالا زدن از سوی عناصر میدانی به سر شاخه بیرونی باعث تابیدن یک نور گسترده بر تمامی ارکان شبکه شده است.»
@VahidOOnL

🔸بر اساس گزارش مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی در سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ بیش از ۹۱۱ هزار دانش‌آموز در ایران از تحصیل بازمانده‌اند. استان سیســتان و بلوچستان در دو شــاخص «بازماندگی از تحصیــل» و «ترک‌ تحصیل» بدترین وضع را داشته است.
@VahidHeadl

🔸اتحادیه اروپا و کشورهای مختلف از جمله آمریکا، فرانسه، روسیه، ترکیه، بحرین، مصر، امارات متحده عربی و سوریه [+ طالبان افغانستان] به طور رسمی از این توافق استقبال کرده و آن را گامی در جهت بازگشت آرامش به منطقه تحلیل کرده‌اند.
اتحادیه اروپا می‌گوید که چشم‌انتظار اجرای این توافق است.
در بیانیه‌ای که اتحادیه اروپا منتشر کرده بدون اشاره به نام چین که میانجی اصلی این توافق بوده، از تلاش‌ها برای رسیدن به این توافق قدردانی شده است.
بیانیه اتحادیه اروپا می‌گوید: «از آنجایی که هم عربستان سعودی و هم ایران اهمیت کانونی برای امنیت منطقه دارند، ازسرگیری روابط دوجانبه آنها می‌تواند به ثبات منطقه در کلیت آن کمک کند.»
@VahidHeadl
یک مقام ارشد دولت بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر اسرائیل، گفت، احیای روابط دیپلماتیک بین عربستان سعودی و ایران بیانگر ضعف دولت جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا، و دولت قبلی اسرائیل است.
مخالفان بنیامین نتانیاهو، توافق ایران و عربستان را نشان دهنده شکست سیاست خارجی دولت فعلی اسرائیل دانستند.
@VahidHeadl

🔸انفجار در یک محفل فرهنگی در شهر مزارشریف در شمال افغانستان دستکم یک کشته و شماری زخمی از جمله چند کودک بجا گذاشت.
شماری از خبرنگاران به‌شدت زخمی شده‌اند.
مرکز فرهنگی تبیان، نزدیک به جمهوری اسلامی ایران امروز محفلی به عنوان «مهدویت و رسانه‌ها و ترویج فرهنگ» با شرکت شماری از خبرنگاران و مسئولان رسانه‌ای در حوزه دوم امنیتی شهر مزار شریف برگزار کرده بود.
@VahidAfL

🔸پلیس هامبورگ می‌گوید تنها چند هفته قبل از این که فیلیپ ف. به نشست شاهدان یهوه برود و به سوی آنها تیراندازی کند، با او گفتگو کرده بود چرا که هشداری درباره ثبات روانی گرفته بود اما بعد از مرارجعه پلیس و همکاری او با ماموران، دلایل کافی برای ضبط اسلحه او «احراز» نشده بود.
فیلیپ ف. ۳۵ ساله، که نام کامل او هنوز رسما فاش نشده، روز گذشته با حمله به نشست مسیحیان شاخه «شاهدان یهوه» ۷ نفر را کشت.
@VahidHeadl

📡 @VahidOnl

لینک کوتاه : https://mamlekate.net/?p=130958

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.