• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
0

‌‌تلویزیون ایران مصاحبه‌ای را …

  • کد خبر : 130905
  • 19 اسفند 1401 - 18:30
‌‌تلویزیون ایران مصاحبه‌ای را  …

    ‌‌تلویزیون ایران مصاحبه‌ای را با یک دانش‌آموز و پدرش پخش کرده که در آن به حمله با گاز به چند مدرسه در شهرستان لار «اعتراف» می‌کنند. همزمان، گزارش شده که چند نفر دیگر در ارتباط با انتشار اخبار مسمومیت زنجیره‌‎ای دانش‌آموزان دختر بازداشت شده‌اند.‌ براساس اعترافاتی که تلویزیون ایران پخش کرده هدف این […]

 

‌‌تلویزیون ایران مصاحبه‌ای را  … 613525001678460417

 

‌‌تلویزیون ایران مصاحبه‌ای را با یک دانش‌آموز و پدرش پخش کرده که در آن به حمله با گاز به چند مدرسه در شهرستان لار «اعتراف» می‌کنند. همزمان، گزارش شده که چند نفر دیگر در ارتباط با انتشار اخبار مسمومیت زنجیره‌‎ای دانش‌آموزان دختر بازداشت شده‌اند.‌
براساس اعترافاتی که تلویزیون ایران پخش کرده هدف این افراد تهیه گزارش و ارسال آن به رسانه‌های فارسی زبان خارج از کشور به خصوص شبکه ایران اینترنشنال بوده است.

تلویزیون ایران بارها به پخش اعترافات اجباری افراد تحت شکنجه اقدام کرده که در آن موارد خلاف واقعیت بیان شده و بعدها ساختگی بودن اعترافات روشن شده است.

منابع امنیتی نیز از بازداشت چند نفر در ارتباط با این حملات خبر داده‌اند.
وبسایت اعتماد آنلاین امروز با یادآوری «برخوردها با سلبریتی‌ها و شاخ‌های مجازی که اقدام به شایعه‌افکنی و التهاب‌آفرینی می‌کردند» از بازداشت یک بلاگر در ارومیه خبر داده و به نقل از همشهری آنلاین نوشته است که تعداد دیگری نیز در استان‌های مختلف در همین ارتباط بازداشت شده‌اند.
@VahidHeadline


دو تشکل کانون صنفی مستقل فرهنگیان آذربایجان شرقی و انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی تبریز در یک بیانیه مشترک گفتند حمله با گاز به مدارس و دانش‌آموزان دختر، «جنایتی بی‌شرمانه» و «برنامه‌ریزی شده» و یک «رسوایی بزرگ» برای مقام‌های جمهوری اسلامی است.
@VahidHeadline


احمد خاتمی، امام جمعه موقت تهران درباره مسمومیت زنجیره‌ای دختران دانش‌آموز در ایران گفته «عاملان مرتکب افسادفی‌الارض شدند و حکمشان اعدام» است.
@VahidHeadline

📡 @

لینک کوتاه : https://mamlekate.net/?p=130905

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.