• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
0

جالبه. عکس نتانیاهو و خمینی و …

  • کد خبر : 130797
  • 18 اسفند 1401 - 16:30
جالبه. عکس نتانیاهو و خمینی و  …

    جالبه. عکس نتانیاهو و خمینی و پوتین کنار هم!mamadalikarimiدیشب: یک مقام آمریکایی در گفت‌وگو با رویترز خبر تاخیر سفر وزیر دفاع آمریکا به اسرائیل و تغییر مکان دیدار وزیران دفاع دو کشور در تل‌آویو را به دلیل اعتراضات سراسری در اسرائیل تایید کرد. از اوایل ژانویه، در اسرائیل اعتراضات علیه طرح تغییر نظام […]

 

جالبه. عکس نتانیاهو و خمینی و  … 820110001678366803

 

جالبه. عکس نتانیاهو و خمینی و پوتین کنار هم!
mamadalikarimi
دیشب:
یک مقام آمریکایی در گفت‌وگو با رویترز خبر تاخیر سفر وزیر دفاع آمریکا به اسرائیل و تغییر مکان دیدار وزیران دفاع دو کشور در تل‌آویو را به دلیل اعتراضات سراسری در اسرائیل تایید کرد. از اوایل ژانویه، در اسرائیل اعتراضات علیه طرح تغییر نظام قضایی به نفع افراط گرایان مذهبی ادامه دارد.
IranIntl

امروز:
هزاران اسرائیلی روز پنج‌شنبه، ۱۸ اسفند، با بستن خیابان‌ها در شهرها و بزرگراه‌های اصلی و تلاش برای جلوگیری از سفر خارجی بنیامین نتانیاهو، به فراخوان ستاد مخالفان دولت پاسخ مثبت دادند تا به ادامه اصرار دولت به پیشبرد طرح تغییرات در دستگاه قضایی اعتراض کنند.

به گزارش رسانه‌های اسرائیل، بنیامین نتانیاهو و همسرش برای گریز از ترافیک ایجادشده در بزرگراه اصلی میان اورشلیم و تل‌آویو، که فرودگاه بین‌المللی بن‌گوریون در میانه آن قرار دارد، خود را با بالگرد به فرودگاه رساندند.
وضعیت ایجادشده در اسرائیل برنامه سفر لوید آستین، وزیر دفاع آمریکا، را نیز با اخلال روبه‌رو کرد.
بنیامین نتانیاهو ناچار شد با آقای آستین که در سفر منطقه‌ای است، در ساختمان یک کارگاه واقع در فرودگاه بن‌گوریون دیدار کند. موضوع این مذاکرات گفت‌وگو در مورد ایران و همکارهای راهبردی دو کشور توصیف شده بود.
از چند روز پیش که اعلام شده بود نخست ‌وزیر اسرائیل روز ۱۸ اسفند به ایتالیا سفر می‌کند، ستاد مخالفان این روز را روز «مقاومت در برابر دیکتاتوری» نامیده و خواهان گسترش اعتراضات به تغییرات دستگاه قضایًی شد.
RadioFarda_

📡 @

لینک کوتاه : https://mamlekate.net/?p=130797

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.