• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
1

خانواده یک زن ایرانی-کانادایی …

  • کد خبر : 130828
  • 18 اسفند 1401 - 21:00
خانواده یک زن ایرانی-کانادایی  …

    خانواده یک زن ایرانی-کانادایی به نام #بهنوش_بهرامی‌نیا که یک سال و نیم پیش در ایران «ناپدید» شده می‌گویند از دو منبع در ایران شنیده‌اند که او در زندان‌های جمهوری اسلامی به‌ سر می‌برد. خانواده این زن ۳۵ ساله ایرانی به شبکه خبری گلوبال‌نیوز در کانادا گفتند که نمی‌توانند «به دلایل امنیتی» نام این […]

 

خانواده یک زن ایرانی-کانادایی  … 386572001678383004

 

خانواده یک زن ایرانی-کانادایی به نام #بهنوش_بهرامی‌نیا که یک سال و نیم پیش در ایران «ناپدید» شده می‌گویند از دو منبع در ایران شنیده‌اند که او در زندان‌های جمهوری اسلامی به‌ سر می‌برد.

خانواده این زن ۳۵ ساله ایرانی به شبکه خبری گلوبال‌نیوز در کانادا گفتند که نمی‌توانند «به دلایل امنیتی» نام این دو منبع را فاش کنند، اما به آنها گفته شده که بهنوش بهرامی‌نیا به اتهام «تهدید علیه امنیت ملی» در زندان است.

امیر بهرامی‌نیا، پدر این شهروند ایرانی-کانادایی، می‌گوید که او مدیر یک مرکز تندرستی در شهر ونکوور بود و فردی سیاسی نبود.

خانواده بهنوش بهرامی‌نیا توضیح می‌دهند که دخترشان دارای مدرک روان‌شناسی از ایران بود و از سال ۲۰۱۳ به ونکوور مهاجرت کرده و پس از آن نیز سفرهایی بدون مشکل به ایران داشته است.

او اما در سفر آخر که با شریک زندگی‌اش، مجید صفری، به ایران داشته ناپدید شده و خانواده پس از فرود آمدن هواپیمای او در تهران در ششم نوامبر ۲۰۲۱، ۱۵ آبان ۱۴۰۰، دیگر از او خبری ندارند.

بنابر این گزارش، خانواده بهنوش می‌گویند از مجید (مَتیو) صفری هم خبری ندارند و پدر و مادر آقای صفری هم فوت کرده‌اند و معلوم نیست که آیا کسی پیگیر او هست یا خیر.

@VahidHeadline

📡 @

لینک کوتاه : https://mamlekate.net/?p=130828

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.