• امروز : سه شنبه - ۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024
1

‌🔸بر اساس نرخ وب‌سایت‌های غیر …

  • کد خبر : 130703
  • 17 اسفند 1401 - 18:00
‌🔸بر اساس نرخ وب‌سایت‌های غیر  …

    ‌🔸بر اساس نرخ وب‌سایت‌های غیر رسمی قیمت دلار آزاد بار دیگر به کانال ۵۱ هزار تومان بازگشت. قیمت دلار در روز سه‌شنبه به حدود ۴۹ هزار تومان فروکش کرده بود. @VahidHeadline 🔸آمریکا در بیانیه‌ای که روز سه‌شنبه در شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی قرائت شد، با اشاره به گزارش مدیرکل از راستی‌آزمایی […]

 

‌🔸بر اساس نرخ وب‌سایت‌های غیر  … 920000001678285807

 

‌🔸بر اساس نرخ وب‌سایت‌های غیر رسمی قیمت دلار آزاد بار دیگر به کانال ۵۱ هزار تومان بازگشت.
قیمت دلار در روز سه‌شنبه به حدود ۴۹ هزار تومان فروکش کرده بود.
@VahidHeadline

🔸آمریکا در بیانیه‌ای که روز سه‌شنبه در شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی قرائت شد، با اشاره به گزارش مدیرکل از راستی‌آزمایی و نظارت بر برنامه هسته‌ای ایران اعلام کرد: جمهوری اسلامی باید اقدامات تحریک‌آمیز خود و پیگیری مداوم اقداماتی را که خطرات جدی اشاعه را به همراه دارد، متوقف کند.
نماینده ایالات متحده تولید اورانیوم ۶۰ درصدی در ایران را فاقد هرگونه هدف صلح‌آمیز دانست و افزود: «جمهوری اسلامی، باید این فعالیت به شدت نگران‌کننده که مغایر با رفتار همه کشورهای سراسر جهان است را کنار بگذارد.»
@VahidHeadline

🔸خانواده برنارد فیلن، مشاور امور گردشگری و شهروند ایرلندی-فرانسوی بازداشتی در ایران، می‌گویند که او به شش سال و نیم حبس محکوم شده است.
در اطلاعیه‌ای که خانواده فیلن در اختیار رسانه‌ها گذاشته آمده است که «سلامت برنارد بسیار نگران‌کننده و جان او در خطر است.»
@VahidHeadline

🔸معاون امنیتی وزارت کشور، گفت که منظور او از افراد غیرمعاندی که ارشاد شدند، دانش‌آموزان بودند.
مجید میراحمدی به تلویزیون حکومتی ایران گفت که «برخی از دانش آموزان هستند که به واسطه ماجراجویی و برای تعطیلی کلاس‌های‌شان با استفاده از موادی که داخل بازار به راحتی پیدا می‌شود اقداماتی انجام داده‌اند که این اقدامات معاندانه نبوده و این افراد پس از شناسایی تذکر گرفتند».
@VahidHeadline

🔸وزیر خارجه عربستان سعودی گفت، توافق هسته‌ای با حکومت ایران ایده‌آل نیست، اما لازم است این توافق نگرانی‌های کشورهای همسایه را برطرف کند.
فیصل بن فرحان که در لندن با خبرنگاران صحبت می‌کرد، درباره رابطه عربستان با ایران اظهار داشت که ریاض آماده گفت‌وگو با تهران است.
در حالی که پیشتر گزارش‌هایی در خصوص قطع مذاکرات بین دو کشور منتشر شده بود.
@VahidHeadline

🔸رامی عبدالرحمن از دیده‌بان حقوق بشر سوریه به خبرگزاری فرانسه گفته است در حمله پهپادی به یک کامیون حامل سلاح در شرق دیرالزور، در نزدیکی کارخانه اسلحه‌سازی که به گروه‌های تحت حمایت ایران تعلق دارد، چهار نفر کشته و هشت نفر زخمی شدند.
دیده‌بان حقوق بشر سوریه که در بریتانیا مستقر است گفت که این حمله هوایی بخشی از شهر را هدف قرار داده که محل سکونت فرماندهان ارشد ایرانی و افسران ارشد جنبش حزب الله لبنان است و یک بیمارستان ایرانی ویژه درمان بیماران وبا هم در آن وجود دارد.
@VahidHeadline

🔸مدیرکل تعاون و کار در استان سیستان و بلوچستان روز چهارشنبه، ۱۷ اسفندماه، ضمن خبر دادن از اجرایی شدن کالابرگ الکترونیکی گفت که نزدیک به صد درصد از مردم این استان مشمول برخورداری از این طرح هستند.
@VahidHeadline

🔸کاخ سفید از فراخوان سنای ایالات متحده برای ایجاد گروه حقیقت‌یاب سازمان ملل در مورد مراکز «مخفی» بازداشت در جمهوری اسلامی و پاسخگوکردن مقامات ایران در رابطه با شکنجه زندانی‌ها استقبال کرد.
جان کربی، هماهنگ‌کننده ارتباطات راهبردی شورای امنیت ملی آمریکا، گفت همگی گزارش‌های بسیار نگران‌کننده شبکه «سی‌ان‌ان» را دیده و از درخواست همکاران سنا برای بررسی آن‌ها توسط هیئت حقیقت‌یاب مستقل سازمان ملل متحد استقبال می‌کنیم.
@VahidHeadline

🔸روزنامه نیویورک تایمز به نقل از مقامات آمریکایی گزارش داد که بررسی های امنیتی جدید توسط واشنگتن نشان می دهند که به احتمال فراوان گروه های روسی و یا اوکراینی طرفدار حکومت اوکراین خط لوله «نورد استریم» را در سپتامبر گذشته منفجر کرده‌اند، ولی این ارزیابی اطلاعاتی هنوز قطعی نیست.
@VahidHeadline

🔸نیروهای اسرائیلی با حمله به یکی از اردوگاه‌های آوارگان در شهر جنین، واقع در کرانه باختری، دست‌کم شش فلسطینی مسلح، از جمله یکی از اعضای حماس را که مظنون به قتل دو برادر در شهرکی یهودی‌نشین است، از پای درآوردند.
@VahidHeadline

🔸هزاران نفر از مردم گرجستان سه‌شنبه‌ شب، در اعتراض به تصویب قانون موسوم به «عوامل خارجی» در پارلمان، به خیابان‌ها آمدند. این اعتراضات روز چهارشنبه نیز ادامه یافت.
بر اساس این قانون تازه که با حمایت حزب حاکم «رویای گرجستان» به تصویب پارلمان رسیده، تمامی سازمان‌هایی که بیش از ۲۰ درصد از بودجه آن‌ها از خارج تامین می‌شود به عنوان «عوامل خارجی» شناسایی خواهند شد.
@VahidHeadline

🔸اوکراین و متحدان غربی‌اش مدعی‌اند ارتش روسیه که حدود ۶ ماه است برای تصرف شهر باخموت در ناحیه دنباس، حملات مکرری را ترتیب داده و هنوز هم موفق به تصرف کامل آن نشده، احتمالا تاکنون بین ۲۰ تا ۳۰ هزار کشته و مجروح داده است.
@VahidHeadline

📡 @VahidOnline

لینک کوتاه : https://mamlekate.net/?p=130703

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.