• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
کل 27469امروز 0
1

‌🔸روزنامه آمریکایی «واشینگتن‌پ …

  • کد خبر : 130582
  • 16 اسفند 1401 - 1:00
‌🔸روزنامه آمریکایی «واشینگتن‌پ …

    ‌🔸روزنامه آمریکایی «واشینگتن‌پست» به نقل از پنج مقام امنیتی آلمان و دو مقام اطلاعاتی غربی دیگر نوشت که عامل هدایت‌کننده یک سری حملات ماه‌های اخیر به یهودیان و کنیسه‌ها در آلمان، یک شهروند ایرانی- آلمانی به نام رامین یکتا‌پرست است که از آلمان به ایران گریخته است. این منابع گفته‌اند که رامین یکتا‌پرست […]

 

‌🔸روزنامه آمریکایی «واشینگتن‌پ … 305172001678138202

 

‌🔸روزنامه آمریکایی «واشینگتن‌پست» به نقل از پنج مقام امنیتی آلمان و دو مقام اطلاعاتی غربی دیگر نوشت که عامل هدایت‌کننده یک سری حملات ماه‌های اخیر به یهودیان و کنیسه‌ها در آلمان، یک شهروند ایرانی- آلمانی به نام رامین یکتا‌پرست است که از آلمان به ایران گریخته است.
این منابع گفته‌اند که رامین یکتا‌پرست انجام این حملات را به نیابت از سپاه پاسداران به شبکه‌های تبهکاری مرتبط با خود در آلمان سفارش داد.
@VahidHead, 📷 @VahidOOnLine

🔸وزارت خارجه آمریکا اعلام کرد چهارشنبه این هفته و هم‌زمان با روز جهانی زن، جایزه «زنان شجاع بین‌المللی» را به شماری از زنان کشورهای مختلف و از جمله «زنان و دختران معترض ایران» اهدا می‌کند.
بر اساس بیانیه وزارت امور خارجه آمریکا، جایزه گروهی افتخاری مادلین آلبرایت به طور جمعی به «زنان و دختران معترض ایران» داده می‌شود.
@VahidHead

🔸ناصر کنعانی، سخنگوی وزارت خارجه جمهوری اسلامی، روز دوشنبه ۱۵ اسفند گفت: «با رای اخیر دادگاه قانون اساسی بلژیک می‌توانیم بگوییم راه برای اجرای موافقتنامه تبادل زندانی بین دو کشور باز شده و ایران از این تحول استقبال می‌کند».
دادگاه قانون اساسی بلژیک هفته گذشته درخواست لغو معاهده مبادله زندانی با جمهوری اسلامی را رد کرد. تصمیمی که می‌تواند راه را برای مبادله اسدالله اسدی، دیپلمات پیشین جمهوری اسلامی که در بلژیک زندانی است، با اولیویر فانده کاستیل، تبعه بلژیکی زندانی در ایران، باز کند.
دادگاه قانون اساسی بلژیک در عین حال رای داده که قربانیان اقدامات اسدالله اسدی حق دارند پیش از هر مبادله‌ای از این امر مطلع شده و در مخالفت با مبادله شکایت خود را به دادگاهی صالحه تسلیم کنند.
@VahidHead

🔸فرماندار کاشمر اعلام کرد که یک دانش‌آموز پایه هفتم در این شهرستان «بر اثر ایست قلبی در مدرسه» درگذشت.
امیر دایی صراف گفت، «این دانش‌آموز که مهدی نیازی نام دارد، در ساعت کلاس ورزش دچار ایست قلبی شد» و «به حالت بی‌جان به بیمارستان منتقل شد.»
به گفته او، این نوجوان «با تلاش پزشکان و انجام عملیات احیای قلبی، دوباره ضربان قلب پیدا کرد» اما «زمان کوتاهی بعد از احیا درگذشت.»
@VahidHead

🔸بر اساس اطلاعیه‌ای که روز اول اسفند در بولتن رسمی دولت عراق منتشر شد، قانون ممنوعیت فروش نوشیدنی‌های الکلی مصوب سال ۲۰۱۶ به اجرا گذاشته شده است.
منتقدان این قانون آن را نشانه نفوذ گروه‌های اسلام‌گرا در دولت و تهدیدی برای آزادی‌های مدنی و اجتماعی می‌دانند.
به گزارش رویترز، دولت عراق در مورد تاخیر هفت ساله در اجرای این قانون هیچ توضیحی نداده است ولی کارشناسان معتقدند که نفوذ و قدرت گروه‌های اسلام‌گرا در دولت فعلی عراق در مقایسه با دولت‌های قبلی افزایش یافته است.
طبق این قانون فروش نوشیدنی‌های الکلی وارداتی در بازار عراق ممنوع می‌شود و شرکت‌های داخلی نیز حق تولید محصولات مشابه یا جایگزین ندارند.
@VahidHead

🔸«خجالت‌آور»، «افتضاح» و «رسواکننده».
این‌ها کلماتی بودند که گری نویل، کاپیتان سابق منچستر یونایتد پس از عملکرد خجالت‌آور این تیم در شکست هفت بر صفر مقابل لیورپول به زبان آورد.
این مساوی با بدترین شکست‌های تاریخ منچستر یونایتد بود که آز آخرینشان سال‌ها می‌گذرد: بلک‌برن راورز آوریل ۱۹۲۶، استون ویلا دسامبر ۱۹۳۰ و ولوز دسامبر ۱۹۳۱.
شش گل لیورپول به دنبال عملکرد درخشان این تیم در نیمه دوم زده شد.
@VahidHead

📡 @VahidOn

لینک کوتاه : https://mamlekate.net/?p=130582

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.