• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
0

‌‌🔸از ساعات آغازین روز دوشنبه، …

  • کد خبر : 130556
  • 15 اسفند 1401 - 18:00
‌‌🔸از ساعات آغازین روز دوشنبه، …

    ‌‌🔸از ساعات آغازین روز دوشنبه، مانند دو روز گذشته، خبرها و تصاویر زیادی از شهرها و مدارس مختلف در ایران منتشر شده که حکایت از ادامه حمله به مدارس و مسمومیت‌های سریالی در ایران دارد. @VahidHeadline 🔸چهار ماه پس از آغاز مسمومیت زنجیره‌ای مدارس و دانشگاه‌های عمدتا دخترانه در ایران، آیت‌الله علی خامنه‌ای، […]

 

‌‌🔸از ساعات آغازین روز دوشنبه، … 727089001678113002

 

‌‌🔸از ساعات آغازین روز دوشنبه، مانند دو روز گذشته، خبرها و تصاویر زیادی از شهرها و مدارس مختلف در ایران منتشر شده که حکایت از ادامه حمله به مدارس و مسمومیت‌های سریالی در ایران دارد.
@VahidHeadline

🔸چهار ماه پس از آغاز مسمومیت زنجیره‌ای مدارس و دانشگاه‌های عمدتا دخترانه در ایران، آیت‌الله علی خامنه‌ای، رهبر جمهوری اسلامی ایران، در اولین واکنش خود خواستار «اشد مجازات» عاملان شد. همزمان و با ادامه مسمومیت‌‌های زنجیره‌ای، یک عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس در اظهاراتی نادر گفت این «یک حرکت سازمان یافته» است. در عین حال خبرها گزارش شده است که علی پورطباطبایی، خبرنگار پیگیر این مسمومیت‌‌ها بازداشت شده است.

امروز رهبر حکومت در سخنانی کوتاه در مراسم «نهال کاری» به مسمومیت‌ محصلان عمدتا دختر در مدارس و دانشگاه‌‎ها نقاط مختلف ایران پرداخت و گفت «این جنایتی است، هم در حق معصوم‌ترین عناصر یک جامعه، یعنی کودکان، و هم موجب رعب، موجب ناامنی، موجب ناامنی روانی جامعه، نگرانی خانواده‌ها».

او گفت: «اگر چنانچه کسانی محکوم شدند، عفوی هم در مورد اینها وجود نخواهد داشت؛ این را همه بدانند». رهبر حکومت گفت عاملان «حتما بایستی مجازات بشوند و مجازات اینها موجب عبرت بشود».

به دنبال صحبت‌های رهبر حکومت، غلامحسین محسنی اژه‌ای گفت «این اقدام یکی از مصادیق روشن افساد فی الارض است؛ چنانچه عوامل این اقدام، مشخص، شناسایی و دستگیر شوند، بدون تردید مفسد فی الارض هستند» او گفته «دستگاه قضایی به پرونده «خارج از نوبت و ویژه» رسیدگی خواهد کرد.

او ادامه داد که عناصری که به نحوی از انحاء اعم از مباشرت، مشارکت و تسبیب در این امر دخالت داشتند، به اشد مجازات می‌رسند و با آن‌ها برخورد قاطع و بدون اغماض صورت می‌گیرد».
@VahidHeadline

غلامحسین محسنی اژه‌ای، رییس قوه قضاییه جمهوری اسلامی، مردم و فعالان را تهدید کرد که از متهم کردن حکومت در این حملات خودداری کنند.
او روز دوشنبه گفت «کسانی که نسبت به این موضوع همراه با دشمن التهاب‌آفرینی، دروغ‌پراکنی می‌کنند و شایعه می‌سازند» باید احضار شوند.
اژه‌ای ادامه داد اگر این افراد «سوءنیت» دارند یا «غفلت کرده‌اند» که نمی‌شود از آنان گذشت.
@VahidOOnLine

🔸سرپرست مرکز مدیریت حوادث فوری پزشکی نیشابور از مسمومیت «۱۷ دانش آموز» در دو مدرسه دخترانه نیشابور خبر داده است.
او گفته که «۱۵ دانش آموز» به بیمارستان منتقل شده اند.
همزمان عباسعلی صفایی فرماندار قوچان هم گفته که «۱۸ دانش آموز» آموزشگاه دخترانه عطار امروز دچار علائم مسمومیت شدند که بیمارستان منتقل شدند.
منابع خبری ایران همچنین از مسمومیت تعدادی از دانش آموزان مدرسه های دوره اول متوسطه هجرت، پیامبراعظم و بقیه الله در سمنان خبر داده اند که برخی از آن ها به بیمارستان انتقال داده شده اند.
@VahidHeadline

🔸احمد گودرزیان، فرماندار دورود در استان لرستان از مسمومیت «۲۶ دانش آموز» دختر دبیرستان شاهد در این شهر خبر داده و گفته این دانش آموزان به بیمارستان منتقل شدند که ۲۳ نفر از آن ها پس از درمان سرپایی مرخص شده اند.
@VahidHeadline

🔸رضا طهماسبی، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی همدان از بروز علائم مسمومیت در بین دانش آموزان در دو مدرسه در همدان و ملایر خبر داده است.
او گفته که در مجموع «۴۹ دانش آموز» این دو مدرسه به بیمارستان منتقل شدند.
@VahidHeadline

🔸سعید منتظر‌المهدی، سخنگوی فرماندهی انتظامی کشور (فراجا) همزمان با افزایش حملات گازی به مدارس در ایران اعلام کرد: پلیس تعداد گشت‌های ویژه و تخصصی ثابت و سیار را در اطراف مدارس و خوابگاه‌های دانشجویی افزایش داده است. در روزهای گذشته پلیس ایران درباره در نظر گرفتن گشت‌ ویژه مرتبط با مسمومیت‌های زنجیره‌ای اطلاع‌رسانی نکرده بود.
@VahidHeadline

❗️پیام‌های زیادی از بیمارستان یحیی‌نژاد و بهشتی بابل می‌گیرم و اسم شهرهای دیگری هم مطرح شده.
تصاویر مختلفی از وقایع رو می‌تونید از اینجا به پایین ببینید: @VahidOOnLine

📡 @VahidO

لینک کوتاه : https://mamlekate.net/?p=130556

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.