• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
0

‌ 🔸ایرنا، خبرگزاری رسمی دولت ا …

  • کد خبر : 130193
  • 13 اسفند 1401 - 1:30
‌ 🔸ایرنا، خبرگزاری رسمی دولت ا …

    ‌ 🔸ایرنا، خبرگزاری رسمی دولت ایران، می‌گوید میرحسین موسوی، از رهبران جنبش سبز، برای درمان آنفولانزا به درمانگاهی منتقل شده است. بر این مبنا آقای موسوی دچار «بی‌حالی و تب» بوده است. ایرنا از قول «یک منبع آگاه درمانی» نوشته است که «مهمترین عامل انتقال ویروس آنفولانزا در این فصل بی دقتی و […]

 

‌ 🔸ایرنا، خبرگزاری رسمی دولت ا … 929157001677880802

 

‌ 🔸ایرنا، خبرگزاری رسمی دولت ایران، می‌گوید میرحسین موسوی، از رهبران جنبش سبز، برای درمان آنفولانزا به درمانگاهی منتقل شده است.
بر این مبنا آقای موسوی دچار «بی‌حالی و تب» بوده است.
ایرنا از قول «یک منبع آگاه درمانی» نوشته است که «مهمترین عامل انتقال ویروس آنفولانزا در این فصل بی دقتی و عدم رعایت اصول بهداشتی در معاشرت زیاد با افراد مختلف است.»
@VahidHeadline

🔸سازمان ملل متحد از درخواست دیپلمات ارشد آلمان برای انجام تحقیقات شفاف پیرامون حملات با گاز سمی به مدارس دخترانه در ایران حمایت کرد.
@VahidHeadline

🔸بر اساس بیانیه‌ای که دادگاه قانون اساسی بلژیک در سایت خود منتشر کرده، این دادگاه درخواست لغو معاهده مبادله زندانیان با جمهوری اسلامی ایران را رد کرده است. اقدامی که راه را برای مبادله اسدالله اسدی، دیپلمات پیشین جمهوری اسلامی و متهم به اقدامات تروریستی، با یک تبعه بلژیکی زندانی در ایران باز می‌کند.
@VahidHeadline

🔸ژنرال مارک میلی، رئیس ستاد ارتش آمریکا روز جمعه ۱۲ اسفند به منظور گفت‌وگو با مقامات دفاعی اسرائیل از جمله درباره همکاری دو کشور برای پیشگیری از دستیابی ایران به سلاح هسته‌ای وارد اسرائیل شد.
سفر ژنرال میلی که خبر آن از قبل اعلام نشده بود در آستانه دیدار لوید آستین، وزیر دفاع آمریکا، از سه کشور اسرائیل، اردن و مصر انجام می‌شود.
@VahidHeadline

🔸بانک جهانی در تازه‌ترین گزارش سالانه «زنان، تجارت و قانون» که به وضعیت قوانین مربوط به کسب و کار زنان می‌پردازد، ایران را در میان ۱۹۰ کشور جهان ردیف پنجم از آخر قرار داده است.
بر اساس این گزارش که روز جمعه ۱۲ اسفند در سایت بانک جهانی منتشر شده، ایران با کسب امتیاز ۳۱.۳ (از صد امتیاز)، بعد از نوار غزه، یمن، سودان و قطر بدترین وضعیت را از لحاظ قوانین مربوط به کسب و کار زنان در جهان دارد.
@VahidHeadline

🔸وکیل برخی از خانواده‌های جان‌باختگان پرواز ۷۵۲ با اشاره به پایان دادگاه رسیدگی به این پرونده علی‌رغم نواقص و ابهامات زیاد، گفت به نظر می‌رسد دستوری رسیده است که پرونده به سرعت جمع شود.
علیزاده طباطبایی گفت: ««چرا صحنه جرم به هم خورده است، چرا ۱۸۰ صندلی هواپیما گم شده است، چرا وسایل بچه‌ها نیست و گم شده است؟ مگر می‌شود پاسپورت‌ها موجود باشد اما موبایل‌ها سوخته باشد؟»
@VahidHeadline

🔸اسنادی که به دست ایران‌اینترنشنال رسیده نشان می‌دهند جمهوری اسلامی درباره وصول بدهی‌های خود از عراق دروغ می‌گوید و بانک تجارت عراق تاکنون از پذیرفتن درخواست‌های تهران از جمله برای انتقال بخش‌هایی از پول مسدود شده ایران به امارات متحده عربی و ترکمنستان خودداری کرده است.
@VahidOOnLine

🔸با ادامه اعتراضات داخلی و جهانی به عدم پیگیری حملات زنجیره‌ای به مدارس دخترانه در ایران،‌ وزیر آموزش و پرورش و فرمانده کل نیروی انتظامی به دیدار مراجع تقلید در قم رفتند.
@VahidHeadline

🔸در پی درخواست وزیر ارشد اسرائیلی برای «محو» یک شهرک فلسطینی در کرانه باختری، که با واکنش تند دولت آمریکا روبه‌رو شد، رسانه‌های اسرائیل گزارش دادند که هیچ مقام آمریکایی در سفر قریب‌الوقوع او به واشینگتن، با وی دیدار نخواهد کرد.
همزمان، شماری از سازمان‌های آمریکاییان یهودی از دولت جو بایدن خواستند مانع از ورود این وزیر اسرائیلی به خاک آمریکا شود.
@VahidHeadline

🔸چارلز سوم در مقام پادشاه جدید بریتانیا برای اولین بار به فرانسه و آلمان سفر می‌کند.
کاخ باکینگهام روز جمعه ۱۲ اسفند اعلام کرد سفر پنج روزه پادشاه بریتانیا به همراه همسرش از ۲۶ مارس (۶ فروردین) آغاز خواهد شد و قرار است او در پارلمان‌های هر دو کشور سخنرانی کند.
@VahidHeadline

🔸آلس بیالیاتسکی، برنده جایزه صلح نوبل، فعال مدنی و مخالف سرشناس حکومت بلاروس روز جمعه در پایان محاکمه‌ای در شهر مینسک به ده سال حبس در زندان‌های امنیتی محکوم شد.
به گفته گروه مدنی و مدافع حقوق بشر «ویاسنا» که در سال ۱۹۹۶ با کمک آقای بیالیاتسکی تاسیس شد، در این دادگاه دو فعال مدنی و سیاسی دیگر به نام‌های والنتین استفانوویچ و ولادیمیر لابکوویچ نيز به ترتيب به ۹ و ۷ سال زندان محکوم شده‌اند.
@VahidHeadline

📡 @VahidOnline

لینک کوتاه : https://mamlekate.net/?p=130193

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.