• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
1

‌🔸مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژ …

  • کد خبر : 130315
  • 13 اسفند 1401 - 18:30
‌🔸مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژ …

    ‌🔸مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در ایران با اشاره به عدم اعتماد جامعه جهانی به جمهوری اسلامی گفت: «برخی موارد وجود دارد که باید با هم آنها را انجام داده و حل و فصل کنیم تا ایران و آژانس بین‌المللی انرژی اتمی بتوانند اعتمادسازی کنند.» به گزارش ایرنا «رافائل گروسی» همچنین ضمن اشاره […]

 

‌🔸مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژ … 897038001677942003

 

‌🔸مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در ایران با اشاره به عدم اعتماد جامعه جهانی به جمهوری اسلامی گفت: «برخی موارد وجود دارد که باید با هم آنها را انجام داده و حل و فصل کنیم تا ایران و آژانس بین‌المللی انرژی اتمی بتوانند اعتمادسازی کنند.»
به گزارش ایرنا «رافائل گروسی» همچنین ضمن اشاره به کاربردهای صلح‌آمیز انرژی هسته‌ای و تشکیک در کاربرد انرژی هسته‌ای در ایران گفت:‌ «باید شک‌ها و تردیدها را در خصوص صلح‌آمیز بودن برنامه هسته‌ای ایران از بین ببریم و این کاری است که من و اسلامی با هم انجام می‌دهیم.»
@VahidHead
مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی، روز شنبه، ۱۳ اسفند، در دومین و آخرین روز از تازه‌ترین دیدار خود از تهران گفت یک بسته کاری مبتنی بر صداقت و همکاری با جمهوری اسلامی برای شفافیت تحولات برنامه هسته‌ای ایران، برای او و آژانس «اهمیت بسیار» دارد.
رسانه‌های حکومتی ایران در نشست روز شنبه پیاپی از رافائل گروسی در خصوص «نفوذ اسرائیل و آمریکا» در علمکرد و گزارش‌های آژانس درباره ایران سؤال می‌کردند و این نهاد رصد هسته‌ای وابسته به سازمان ملل را «زیرنفوذ» دشمنان جمهوری اسلامی قلمداد می‌کردند.
مدیرکل آژانس گفت این ادعاها «مرا عصبانی می‌کند… دخالتی در کار نیست… اگر نگران نفوذ و شایعات هستید، همکاری کنید».
@VahidHead

🔸‌پدر مهسا امینی در پاسخ به ادعاهای وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی، به صدای آمریکا گفت که دخترش فوت نکرده بلکه توسط جمهوری اسلامی به قتل رسیده است.
حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی روز چهارشنبه در گفتگو با کریستین امانپور، خبرنگار شبکه سی ان ان گفته بود:«دختری ایرانی به نام مهسا امینی فوت کرد و او را به نمادی تبدیل کردند تا نظام جمهوری اسلامی را تغییر دهند.»
@VahidHead
پدر مهسا امینی اعلام کرد در صورتی که شکایت «فردی» و «موردی» او در پرونده مرگ دخترش به نتیجه نرسد، از هر راه دیگری از جمله به شکل گروهی و در کنار دیگر خانواده‌های دادخواه، اینسیس موضوع را پیگیری خواهد کرد.
او همچنین ضمن ابراز همدردی با خانواده‌های قربانیان سرکوب خشن در شش ماه گذشته گفت که با این خانواده‌ها «درد مشترک داریم».
امجد امینی در گفت‌وگو با «صدای آمریکا» گفت که پیگیری فردی و موردی پرونده «قتل» مهسا نیز تاکنون به این دلیل بوده است که بهانه‌ای به دست کسی داده نشود.

@VahidHead

🔸اتحادیهٔ صادرکنندگان غلات روسیه در تازه‌ترین گزارش خود اعلام کرد در حال حاضر غلات از روسیه به ایران صادر نمی‌شود.
در حالی‌که ایران سال گذشته از بزرگ‌ترین خریداران غلات روسیه بود و برای افزایش واردات و تبدیل شدن به مرکز و هاب منطقه‌ای غلات روسیه برنامه‌ریزی می‌کرد، بدهی‌های هنگفت تهران در مقاطعی صادرات غلات از مسکو را به‌کلی متوقف کرد. از داده‌های تحلیلگران این بازار برمی‌آید کشتی‌های حامل گندم روسیه چند ماه است در انتظار تخلیه هستند و بدهی‌های تهران رو به افزایش است.
@VahidHead

🔸با افزایش نرخ دلار به بالای ۵۰ هزار تومان آژانس‌های مسافرتی از کاهش سفرهای خارجی در نوروز ۱۴۰۲ تحت‌تاثیر تغییرات و افزایش نرخ ارز خبر دادند.
خبرگزاری «ایسنا» در این رابطه نوشته است که «انتظار دفاتر خدمات مسافرتی آن بود که تعطیلات نوروز ۱۴۰۲، خسارت‌های سال‌های کم‌سفر کرونا را جبران کند، ‌اما شرایط به سمتی پیش رفته که برخی از فعالان گردشگری می‌گویند حجم تقاضا برای‌سفرهای خارجی حتی کم‌تر از نوروز ۱۴۰۱ است.»
@VahidHead

🔸هیات مدیره نهاد صنفی «خانه سینمای ایران» با انتشار اطلاعیه‌ای، از انتخاب ‎مرضیه برومند، فیلمساز پیشکسوت سینما، تلویزیون و تئاتر ایران به عنوان «مدیر عامل خانه سینمای ایران» خبر داده است.
@VahidHead

🔸ارتش روسیه و مزدوران شرکت خصوصی امنیتی «واگنر» روز جمعه ۱۲ اسفند در شرف محاصره کامل شهر باخموت هستند.
عقب نشینی کامل اوکراین از اين منطقه می‌تواند اولین پیروزی مهم روسیه طی ماه‌های اخیر باشد. نبرد در جبهه باخموت که حدود شش ماه طول کشید یکی از مرگبارترین نبردها در طول جنگ اوکراین بوده است.
@VahidHead

🔸بنا بر اعلام کاخ سفید، ضایعه پوستی که ماه گذشته از قفسه سینه جو بایدن، رئیس جمهوری ایالات متحده برداشته شد، «کارسینوم سلول بازال» یک نوع شایع از سرطان پوست بوده است و پزشک وی روز جمعه گفت که نیازی به درمان بیشتر نیست.
@VahidHead

📡 @VahidOn

لینک کوتاه : https://mamlekate.net/?p=130315

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.