نماد سایت خبرکده

‌🔸مناطق مختلفی از شهر تهران از …

‌🔸مناطق مختلفی از شهر تهران از … 071607001677850203 1024x1022

 

 

‌🔸مناطق مختلفی از شهر تهران از جمله نازی‌آباد، تهرانپارس، پونک، و امیرآباد و همچنین مناطقی از شهر اردبیل شامگاه پنج‌شنبه شاهد شعارهای شبانه ضد حکومتی و همچنین شعارهایی چون «این آخرین پیامه، مسموم کنی قیامه»، «مرگ بر حکومت بچه‌کش» و «مرگ بر حکومت دخترکش»، و «این آخرین پیامه، هدف کل نظامه» در اعتراض به «حمله با گاز سمی به دانش‌آموزان دختر» بود.
@VahidHadlin

🔸رافائل گروسی، مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی امروز وارد تهران شد.
ایرنا گزارش داد که بهروز کمالوندی،‌ سخنگوی سازمان انرژی اتمی ایران از او در فرودگاه مهرآباد تهران استقبال کرده است.
@VahidHadlin

🔸«سه مقام ارشد اسرائیلی» گفته‌اند که امارات متحده عربی سفر برنامه‌ریزی شده بنیامین نتانیاهو، نخست ‌وزیر اسرائیل، در ماه گذشته برای دیدار از ابوظبی را به دلیل «نگرانی از گسترش بحران منطقه‌ای با ایران» به تعویق انداخت.
این پنجمین بار در عرض دو سال بود که سفر تعیین شده آقای نتانیاهو به امارات با لغو یا تعویق روبه‌رو شده است.
سه مقام اسرائیلی که سایت اکسیوس روز پنج‌شنبه، ۱۱ اسفند، اظهارات آن‌ها را بازتاب داد، گفتند که مقامات اماراتی نمی‌خواستند به بنیامین نتانیاهو امکان دهند که در خاک امارات سخنانی در تهدید جمهوری اسلامی ایران بیان کند.
@VahidHadlin

🔸در تازه‌ترین واکنش به مسمومیت در مدارس دخترانه، مولوی عبدالحمید اسماعیل زهی امام جمعه اهل سنت زاهدان گفت چه کسی باور می‌کند که مقامات جمهوری اسلامی هنوز جزئیات مسمومیت دختران را نمی‌دانند.
مولوی عبدالحمید در نماز جمعه ۱۲ اسفند در شهر زاهدان گفت بسیاری معتقدند که این هم نوعی سرکوب اعتراضات است و همان دخترانی که در مدارس اعترض کردند، را حالا اینطور با آنها برخورد می‌شود.
@VahidHadlin

🔸مولوی عبدالحمید، رهبر پرنفوذ سنی‌های ایران، با انتقاد از «دروغگویی» مقام‌های جمهوری اسلامی درباره کشتار مردم معترض و همچنین درباره حملات گازی به مدارس دخترانه، به حکومت هشدار داد که در صورت تداوم حملات، نارضایتی عمومی در سراسر ایران ایجاد می‌شود.
آقای عبدالحمید اسماعیل‌زهی معروف به مولوی عبدالحمید از رواج «دروغگویی» در ایران انتقاد کرد و گفت: «بدترین حاکم کسی است که به ملت خود دروغ بگوید.»
@VahidHadlin

🔸خبرگزاری تسنیم وابسته به سپاه پاسداران در خبری به نقل از رضا کریمی صالح، معاون فرماندار پردیس و با اشاره به مسمومیت دانش‌آموزان در مدرسه خیام پردیس، نوشته است در زمان وقوع مسمومیت «یک تانکر سوخت مشکوک» در نزدیکی این مدرسه وجود داشته و «نگهبانان پارکینگ» محل نگهداری این تانکر «هم مسموم» شده بودند و این تانکر «مشکوک پردیس در قم و بروجرد هم تردد داشته است».
@VahidHadlin

🔸سجاد پیرفلک، عموی کیان پیرفلک، به نقل از وکیل این خانواده اعلام کرد که دستگاه قضایی جمهوری اسلامی با «اراده‌ای قوی و جانبدارانه» اصرار دارد قتل کیان را به مجاهد کورکور منتسب کند.
این پیام می‌افزاید: «انتساب اتهام قتل کیان به مجاهد کورکور با وجود پرونده دیگر در شعبه اول دادگاه انقلاب با اتهام محاربه قصد استفاده حداکثری از متهم مجاهد کورکور را به ذهن متبادر می‌کند.»
@VahidHadlin
در شکایت تنظیم شده توسط وکیل خانواده پیرفلک تاکید شده که بازبینی شش دوربین مداربسته در مسیر حرکت خودروی خانواده کیان تاییدکننده شلیک «ضابطان قضایی(ماموران انتظامی یا سپاه و بسیج)» به این خودرو خواهد بود
@VahidOOnLin

🔸انجمن خانواده‌های جان‌باختگان پرواز ۷۵۲ در بیانیه‌ای اعلام کرد که شاکیان پرونده سرنگون شدن هواپیمای اوکراینی توسط سپاه به دلیل «عدم صلاحیت دادگاه» در ایران پیش از پایان آن، شکایت خود را مسترد کردند.
در بیانیه این انجمن از دادگاهی که تحت عنوان «رسیدگی به سانحه‌ هواپیمای اوکراینی» در دادسرای نظامی تهران برگزار شده است، با عنوان «دادگاه نمایشی» نام برده شده و آمده است: «اکثریت قاطع شاکیان دادگاه مذکور، پیش از پایان دادگاه نمایشی، با ذکر علل عدم صلاحیت دادگاه نسبت به استرداد شکایت و ترک دادگاه اقدام کرده‌اند.»
@VahidHadlin

🔸بنیاد ستار بهشتی از تهدید گوهر عشقی به مرگ با گاز سمی خبر داد و گفت عشقی یک تماس بی‌شماره دریافت کرده که در آن به او گفته شد: «خفه میشی یا با گاز سمی خفه‌ات کنیم؟»
عشقی در واکنش به این تهدید در توییتی گفت: قسم به خون فرزندانم، دختران شیر دل و پسران دلیرم، ایستاده‌ام تا پایان.
@VahidOOnLin

🔸جان کربی، سخنگوی شورای امنیت ملی کاخ سفید با اشاره به این که دولت جو بایدن از علت مسمومیت دختران دانش‌آموز در ایران هنوز اطلاع ندارد خواستار تحقیقات «کامل و شفاف» حکومت ایران در این باره شد.
@VahidHadlin

📡 @VahidOnlin

خروج از نسخه موبایل