• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
کل 27469امروز 0
0

‌روزنامه اعتماد در گزارشی با ع …

  • کد خبر : 130098
  • 11 اسفند 1401 - 17:30
‌روزنامه اعتماد در گزارشی با ع …

    ‌روزنامه اعتماد در گزارشی با عنوان «پشت پرده کمبود پول در خودپردازها» …. به نقل از رییس یک شعبه بانک اقتصاد نوین در مرکز شهر تهران می‌‌نویسد: «بانک مرکزی نمی‌خواهد برداشت‌ها بیشتر شود. وقتی اعتراض‌ها اوج گرفت برداشت‌ها بیشتر شد و بانک مرکزی دیگر اسکناسی به بانک‌های عامل نداد تا مانع از برداشت‌های […]

 

‌روزنامه اعتماد در گزارشی با ع … 466663001677765604

 

‌روزنامه اعتماد در گزارشی با عنوان «پشت پرده کمبود پول در خودپردازها» …. به نقل از رییس یک شعبه بانک اقتصاد نوین در مرکز شهر تهران می‌‌نویسد: «بانک مرکزی نمی‌خواهد برداشت‌ها بیشتر شود. وقتی اعتراض‌ها اوج گرفت برداشت‌ها بیشتر شد و بانک مرکزی دیگر اسکناسی به بانک‌های عامل نداد تا مانع از برداشت‌های نامتعارف شود. چون اگر مثل گذشته در تمام ساعات شبانه‌روز عابربانک‌ها پول می‌دادند؛ بحران اسکناس در بانک‌ها بیشتر می‌شد.»

در این گزارش به نقل از رییس یکی از شعبه‌های بانک سپه در غرب تهران نوشته شده است: «ناآرامی‌های اجتماعی ماه‌های اخیر در کاهش توزیع اسکناس در کشور اثر داشته است و بانک مرکزی عملا با محدود کردن اسکناس نمی‌خواهد برداشت‌ها افزایش یابد.»
او می‌گوید: «وقتی شما مبلغی را به صورت آنلاین پرداخت می‌کنید، کارمزد و مالیات پرداخت می‌کنید و این مالیات و کارمزد به جیب بانک مرکزی می‌رود ولی وقتی شما نقد خرید می‌کنید بانک مرکزی را از امکان دریافت مالیات و کارمزد بیشتر محروم می‌کند.»

رییس یکی از شعب بانک تجارت گفته: «چون جوهر مخصوص اسکناس را نداریم، نمی‌توانیم اسکناس چاپ کنیم. جوهر مخصوص اسکناس وارداتی است و ما نیز تحریم هستیم.» او می‌افزاید: «با جوهر‌های داخلی اگر اسکناس چاپ کنیم امکان جعل اسکناس افزایش پیدا می‌کند و باعث می‌شود پول جعلی زیاد شود.»
@VahidHeadline

📡 @

لینک کوتاه : https://mamlekate.net/?p=130098

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.