• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
کل 27469امروز 0
0

‌‌🔸قیمت دلار آمریکا در روز چها …

  • کد خبر : 129986
  • 10 اسفند 1401 - 17:30
‌‌🔸قیمت دلار آمریکا در روز چها …

    ‌‌🔸قیمت دلار آمریکا در روز چهارشنبه، دهم اسفند، با کاهش حدود چهار هزار تومانی نسبت به روز قبل به قیمت ۵۴ هزار تومان و ۱۵۰ و سپس ۵۴ هزار تومان رسید. بر اساس گزارش وب‌سایت‌های غیررسمی که بهای ارزهای خارجی در ایران را ثبت می‌کنند، نرخ برابری پوند بریتانیا در روز چهار‌شنبه ۱۰ […]

 

‌‌🔸قیمت دلار آمریکا در روز چها … 628100001677679220

 

‌‌🔸قیمت دلار آمریکا در روز چهارشنبه، دهم اسفند، با کاهش حدود چهار هزار تومانی نسبت به روز قبل به قیمت ۵۴ هزار تومان و ۱۵۰ و سپس ۵۴ هزار تومان رسید.
بر اساس گزارش وب‌سایت‌های غیررسمی که بهای ارزهای خارجی در ایران را ثبت می‌کنند، نرخ برابری پوند بریتانیا در روز چهار‌شنبه ۱۰ اسفند ۶۵ هزار و ۴۰۰ تومان اعلام شد و هر یورو با قیمت ۵۷ هزار و۶۵۰ تومان معامله شد.
@VahidHeadline

🔸یک روز پس از آن‌که آژانس بین المللی انرژی اتمی تأیید کرد بازرسان این نهاد ذرات اورانیوم غنی‌شده با غلظت ۸۴ درصد در ایران کشف کرده‌اند، رئیس سازمان انرژی اتمی ایران با رد ادعای غنی‌سازی ۸۴ درصدی گفت: «کارشناسان آژانس هم در گزارش‌شان آوردند که تولید ما ۶۰ درصد است.»
محمد اسلامی با ادعای این‌که ذره ۸۴ درصدی «یک نمونه‌برداری از کنار یک شیر در پروسه بود که با میکروسکوپ هم دیده نمی‌شود»، افزود کارشناسان آژانس «موادی را که از پروسه خارج شده بود، مشاهده کردند و دیدند که غنای آن بیش از ۶۰ درصد نیست».
@VahidHeadline

🔸یک مقام ارشد وزارت دفاع آمریکا گفت ایران می‌تواند طی «حدود ۱۲ روز» مواد هسته‌ای لازم برای ساخت یک بمب اتمی را تولید کند.
معاون وزارت دفاع آمریکا، این موضوع را طی نشستی در مجلس نمایندگان و در پاسخ به پرسش نمایندگان جمهوری‌خواه درباره دلایل دولت جو بایدن برای احیای برجام٬ مطرح کرد.
کالین کال گفت:‌ «پیشرفت برنامه اتمی ایران از زمانی که ما برجام را ترک کردیم قابل توجه بوده است. زمانی که دولت قبلی در سال ۲۰۱۸ تصمیم گرفت از برجام خارج شود، برای ایران حدودا ۱۲ ماه زمان می‌برد تا مواد هسته‌ای لازم را برای یک بمب اتمی تولید کند٬ اما حالا حدود ۱۲ روز طول می‌کشد.»
@VahidHeadline

🔸 یک هفته پس از اخراج دو دیپلمات جمهوری اسلامی ایران از آلمان، ناصر کنعانی، سخنگوی وزارت خارجه ایران، گفته است «دو دیپلمات آلمانی به عنوان عنصر نامطلوب در پی اقدامات مداخله‌جویانه و غیرمسئولانه دولت آلمان در امور داخلی و قضایی جمهوری اسلامی ایران، اخراج می شوند».
@VahidHeadline

🔸خانواده ناهید تقوی خبر داد که قوه قضاییه به وکلای او گفته است که چون این زندانی آلمانی است، شامل عفو و آزادی نمی‌شود.
در این بیانیه تاکید شده است: «سال‌ها به ما گفته‌اند که جمهوری اسلامی تابعیت دوگانه را به رسمیت نمی‌شناسد. مگر زمانی که به نفع‌شان باشد….»
@VahidHeadline

🔸سخنگوی قوه قضاییه جمهوری اسلامی تاکید کرد که حکم اعدام برای جمشید شارمهد، زندانی دوتابعیتی در ایران، «عادلانه» است، چرا که او به جرائم خود «به صراحت اقرار داشته است».
تاکید بر اعتراف متهم در حالی است که از یک سو آقای شارمهد در خارج از کشور ربوده شده و به ایران انتقال داده شده و از سوی دیگر جمهوری اسلامی بارها افرادی را بازداشت و متهم کرده و آنها را به اعتراف اجباری واداشته است.
@VahidHeadline

🔸رئیس جامعه دامپزشکان ایران در نشست ویژه‌ای برای بررسی دلیل تلف‌ شدن «پیروز» اعلام کرد این توله‌یوز از یک‌ماهگی نارسایی کلیوی داشت، اما سازمان حفاظت محیط زیست به‌ دلیل تبدیل‌ شدن پیروز به یک «چهره سلبریتی‌» در این مورد پنهانکاری کرد.
پیام محبی، رئیس جامعه دامپزشکان ایران، در نشست فراکسیون محیط زیست مجلس گفت: «مشاور خارجی طرح ۹ ماه پیش تشخیص نارسایی حاد کلیوی داده و دستور داده بود تمام دارو‌های پیروز باید قطع می‌شده است.»
@VahidHeadline

🔸منابع آگاه به پایگاه خبری «پرو پاکستانی» گفته‌اند که یک هیات پاکستانی برای جلوگیری از جریمه ۱۸ میلیارد دلاری بابت تاخیر در دریافت گاز ایران، به تهران سفر می‌کند.
پیش از این روزنامه «نیوز» پاکستان خبر داده بود که ایران به پاکستان اعلام کرده تا بهار سال آینده خط لوله گازی برای دریافت گاز از جمهوری اسلامی را به اتمام برساند و در غیر این صورت با ۱۸ میلیارد دلار جریمه مواجه خواهد شد.
@VahidHeadline

🔸خبرگزاری ایسنا به نقل از دادسرای فرهنگ و رسانه خبر داد که گزارش روزنامه سازندگی درباره گرانی گوشت در کشور «مطلب خلاف واقع» نداشته و برای این روزنامه قرار منع تعقیب صادر شده است.
کمتر از دو هفته پیش پس از آن که روزنامه سازندگی با تیتر بزرگ «طغیان گوشت» گزارشی از رسیدن قیمت این کالا به کیلویی نیم میلیون تومان منتشر کرد، خبر رسید که این روزنامه توقیف شده است.
@VahidHeadline

🔸آتش‌نشانی یونان شامگاه سه‌شنبه اعلام کرد که تصادم دو قطار در این کشور ۲۶ کشته و دست‌کم ۸۵ مجروح بر جای گذاشت.
@VahidHeadline

🔸با تشدید درگیری‌ها میان اسرائیل و فلسطینیان و در حالی‌که یک شهروند آمریکایی نیز کشته شد، ارتش و سازمان‌های اطلاعاتی و امنیتی اسرائیل نیروهای بیشتری را در کرانه باختری رود اردن مستقر کردند.
@VahidHeadline

📡 @VahidOnline

لینک کوتاه : https://mamlekate.net/?p=129986

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.