• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
1

‌🔸پس از آن‌که فرمانده نیروی هو …

  • کد خبر : 129793
  • 07 اسفند 1401 - 17:30
‌🔸پس از آن‌که فرمانده نیروی هو …

    ‌🔸پس از آن‌که فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران گفت کشتن برخی مقامات پیشین آمریکا به‌خاطر کشته‌شدن قاسم سلیمانی در حمله پهپادی سال ۹۸ همچنان در دستور کار است، ایالات متحده اعلام کرد به هر اقدام احتمالی جمهوری اسلامی در این مورد پاسخی شدید خواهد داد. شبکه العربیه بر اساس ایمیلی که از وزارت […]

 

‌🔸پس از آن‌که فرمانده نیروی هو … 078381001677420003

 

‌🔸پس از آن‌که فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران گفت کشتن برخی مقامات پیشین آمریکا به‌خاطر کشته‌شدن قاسم سلیمانی در حمله پهپادی سال ۹۸ همچنان در دستور کار است، ایالات متحده اعلام کرد به هر اقدام احتمالی جمهوری اسلامی در این مورد پاسخی شدید خواهد داد.
شبکه العربیه بر اساس ایمیلی که از وزارت خارجه آمریکا دریافت کرده، خبر داد که واشینگتن به تهران اخطار داده است که عزم آمریکا را در محافظت از جان شهروندان خود آزمایش نکند.
@VahidHeadli

🔸ویلیام برنز، رئیس سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا (سیا) در مصاحبه‌ای با شبکه خبری سی‌بی‌اس گفته است: «براساس ارزیابی ما رهبر جمهوری اسلامی هنوز برای ازسرگیری تسلیحاتی کردن برنامه هسته‌ای ایران تصمیمی نگرفته است.»
اما رئیس سازمان سیا در این مصاحبه گفت که برنامه غنی سازی اورانیوم ایران پیشرفت زیادی کرده و به نقطه‌ای رسیده که «ظرف چند هفته می‌تواند به غنی سازی ۹۰ درصدی برسد، میزانی که برای ساخت بمب اتمی کافی است.»
او همچنین افزود: «برنامه موشکی جمهوری اسلامی که در صورت تکمیل شدن، قابلیت حمل سلاح‌های هسته‌ای را دارد هم بسیار پیشرفت کرده است.»
@VahidHeadli

🔸به نوشته کانال شوراهای صنفی، حراست دانشگاه سوره روز شنبه ششم اسفند ماه اقدام به پخش کاغذهایی با محتوای قوانین پوششی در کوچه‌های اطراف این دانشگاه کرد که حاوی اطلاعیه «معاونت فرهنگی و امور دانشجویی» است و در آن دانشجویان تهدید شده‌اند در صورت عدم رعایت پوشش مورد نظر این معاونت برای آنها «احکام انضباطی» صادر خواهد شد.
در این اطلاعیه‌ها‌ از جمله عنوان شده که دانشجویان باید «در کلیه محیط‌های داخل دانشگاه، اعم از سلف سرویس و دیگر محیط‌های مرتبط» و همچنین «در معابر و کوچه‌های اطراف دانشگاه قواعد پوشش و عدم اختلاط غیر ضروری» را رعایت کنند.
@VahidHeadli

🔸وزارت خارجه اسپانیا اعلام کرد که ایران آنا بانیر، زن اسپانیایی را که نوامبر ۲۰۲۲/ آبان ماه امسال در ایران بازداشت شده بود آزاد کرده است.
وزیر خارجه اسپانیا، گفت: «او دیروز آزاد شد، اما ما نمی‌خواستیم قبل از بلند شدن هواپیمای او از ایران، آن را علنی اعلام کنیم».
وزیر خارجه اسپانیا گفت: «توانستم با او صحبت کنم. حالش خوب است.»
@VahidHeadli

🔸بامداد شنبه ششم اسفند یکی از ساختمان‌های تجاری خیابان بهار در مرکز شهر تهران به نام «ساختمان ۱۵۳» دچار آتش‌سوزی شدید شد. افراد داخل این ساختمان از سوی آتش‌نشانان نجات داده شدند اما یکی از آتش‌نشانان به نام رضا دارابی در چاهک آسانسور سقوط کرد و جان باخت.
@VahidHeadli

🔸روزنامه اعتماد در گزارشی به نقل از «یک منبع آگاه» نوشت که بالگرد حامل وزیر ورزش بالگرد امدادی برای انتقال کادر اورژانس بوده و حداکثر برای چهار نفر ظرفیت دارد اما ۱۸ نفر سوار آن بودند.
@VahidOOnLi

🔸پلیس و گارد ساحلی ایتالیا اعلام کردند ۴۳ نفر بر اثر برخورد یک قایق حامل مهاجران با صخره‌ها در نزدیکی سواحل جنوبی ایتالیا جان باختند و ۸۰ نفر نجات یافتند.
خبرگزاری آنسا گفت مهاجران از ایران، عراق، افغانستان و سوریه آمده بودند. در حالی که یک خبرگزاری دیگر ایتالیایی گفت پناهجویان از ایران، افغانستان و پاکستان هستند.
گارد ساحلی در بیانیه‌ای اعلام کرد ۴۳ جسد در امتداد ساحل پیدا شده است و ۸۰ نفر نیز زنده مانده‌اند که برخی از آنها توانستند پس از شکسته شدن قایق خود را به ساحل برسانند.
گارد ساحلی گفت این قایق حدود ۱۲۰ نفر را حمل می‌کرد و در «چند متری ساحل» به صخره برخورد کرد. گارد ساحلی ایتالیا گفت جستجو برای سایر بازماندگان احتمالی همچنان ادامه دارد.
@VahidHeadli

🔸یک روز پس از وضع تحریم‌های جدید از سوی اتحادیه اروپا علیه مسکو که نهادهای ایرانی را نیز شامل می‌شود، گفت‌وگویی از ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه، منتشر شد که در آن ناتو را به مشارکت در جنگ اوکراین از طریق ارسال تسلیحات به نیروهای اوکراینی متهم کرده است.
@VahidHeadli

🔸سرما، برف و یخبندان جاده‌ها که در سه دهه گذشته در کالیفرنیای آمریکا کمتر سابقه داشته، در روزهای اخیر زندگی میلیون‌ها تن از ساکنان این ایالت و شمار دیگری از ایالت‌های آمریکا را تحت تأثیر قرار داده و ده‌ها هزار خانه و محل‌های کسب‌وکار بی‌برق مانده‌اند.
@VahidHeadli

📡 @VahidOnli

لینک کوتاه : https://mamlekate.net/?p=129793

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.