• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
0

‌🔸نرخ دلار آمریکا روز شنبه ۶ ا …

  • کد خبر : 129739
  • 07 اسفند 1401 - 1:00
‌🔸نرخ دلار آمریکا روز شنبه ۶ ا …

    ‌🔸نرخ دلار آمریکا روز شنبه ۶ اسفند در بازارهای آزاد ایران با جهشی ۳۵۰۰ تومانی نسبت به روز گذشته به رکورد ۵۷ هزار و ۵۰۰ تومان رسید. @VahidHadlin 🔸گزارش سالانه «شاخص عملکرد محیط زیست» که توسط سازمان محیط زیست و توسعه «دیدبان آلمان» منتشر شده٬ نشان می‌دهد ایران در میان کشورهای دارای انتشار […]

 

‌🔸نرخ دلار آمریکا روز شنبه ۶ ا … 611259001677360602

 

‌🔸نرخ دلار آمریکا روز شنبه ۶ اسفند در بازارهای آزاد ایران با جهشی ۳۵۰۰ تومانی نسبت به روز گذشته به رکورد ۵۷ هزار و ۵۰۰ تومان رسید.
@VahidHadlin

🔸گزارش سالانه «شاخص عملکرد محیط زیست» که توسط سازمان محیط زیست و توسعه «دیدبان آلمان» منتشر شده٬ نشان می‌دهد ایران در میان کشورهای دارای انتشار گازهای گلخانه‌ای بالا، «بدترین عملکرد» در حوزه بهبود محیط زیست در سال ۲۰۲۲ را داشته است.
دانمارک، سوئیس و شیلی نیز با امتیازهای بالای ۷۰، بهترین عملکرد را در جهان داشته‌اند.
@VahidHadlin

🔸کمپین فعالین بلوچ به نقل از یک منبع مطلع گفته است که کارت‌های سوخت خانواده و نزدیکان مولوی نقشبندی در شهرستان راسک «باطل و خدمت رسانی به نزدیکان او قطع شده است.»
براساس این گزارش این اقدام پس از آن صورت گرفته که «فرمانداری راسک و سپاه پاسداران به تمام ارگان ها و ادارات دولتی نامه زده اند که خدمت رسانی به خانواده مولوی نقشبندی و نزدیکانش انجام نگیرد.»
@VahidHadlin

🔸مدیرکل دفتر حفاظت و مدیریت حیات وحش سازمان محیط زیست اعلام کرد ، «پیروز»، توله یوز نر بوستان پردیسان، به دلیل «یبوست مزمن و مشکلات گوارشی» به بیمارستان دامپزشکی مرکزی منتقل شده است.
طبق این گزارش، وضعیت «پیروز» هنوز به «شرایط پایدار مورد نظر نرسیده است.»
غلامرضا ابدالی همچنین اضافه کرده است: «پیروز» از ابتدای تولد مشکلات گوارشی و نارسایی کلیوی داشته اما با آن مدارا می‌کرده است.
@VahidHadlin

🔸منیژه حکمت، کارگردان و تهیه کننده سینما، روز شنبه ششم اسفند در حساب کاربری خود در توییتر نوشت: «ممنوع الخروج ، ممنوع المعامله ، ممنوع الکار و …..با همه ممنوعیت‌ها ، بیمار با سه عمل جراحی و… برادران لطف کنید اجاره‌خونه و هزینه‌های درمان و هزینه‌های جاری را پرداخت کنید، من به آخر خط رسیده‌ام.»
@VahidHadlin

🔸خبرگزاری فارس، نزدیک به سپاه پاسداران، روز شنبه ششم اسفند گزارش داد که ممنوع الخروجی علی دایی، بازیکن و سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ایران، رفع شده و قراراست او به همراه همسرش فردا به برای شرکت در مراسم برترین‌های فیفا راهی پاریس شود.
این مراسم روز هشتم اسفند در پاریس برگزار می‌شود و فیفا از آقای دایی خواسته است که همچنین از نگاه خود بهترین بازیکن، بهترین مربی، بهترین دروازه‌بان‌ و زیباترین گل سال جهان را معرفی کند.
@VahidHadlin

🔸ایرانیان خارج از کشور در حمایت از اعتراضات داخلی روز شنبه ۶ اسفندماه نیز در دوسلدورف و برلین،کپنهاگ، لندن و تفلیس دست به تجمع زدند.
تصاویر منتشر شده در شبکه‌های اجتماعی حاکی از حضور و اجرای ترانه توسط سعید شایسته، خوانده پاپ ایرانی، همچنین سخنرانی مرتضی برجسته هنرمند دیگر ایرانی در تجمع ایرانیان در دوسلدورف آلمان است.
مرتضی برجسته در سخنرانی برای تجمع‌کنندگان روز شنبه گفت اعتراضات چند ماه گذشته نشان داد که ما به قدرت خود مردم متکی هستیم و احتیاجی به قدرتهای خارجی نداریم: فقط از قدرتهای خارجی می‌خواهیم از جمهوری اسلامی پشتیبانی نکنند.
@VahidHadlin

🔸یوآف گالانت، وزیر دفاع اسرائیل، روز جمعه در گفت‌وگوی تلفنی با همتای آمریکایی‌اش لوید آستین، از ایالات متحده خواست فعالیت‌ها برای جلوگیری از هسته‌ای شدن ایران را افزایش دهد.
@VahidHadlin

🔸وزارت دفاع بریتانیا در تازه‌ترین ارزیابی اطلاعاتی خود درباره جنگ اوکراین گفته است که از حدود ده روز پیش گزارشی از به کار بردن پهپادهای انتحاری ساخت ایران در حملات روسیه منتشر نشده است.
در روزنگار اطلاعاتی وزارت دفاع بریتانیا گفته شده که این موضوع نشان می‌دهد که احتمالا انبارهای تسلیحاتی روسیه از پهپادهای ساخت ایران خالی شده است.
@VahidHadlin

🔸صدها تن از نیروهای عملیات ویژه نظامی و امنیتی اسرائیلی در زمینه مخالفت با طرح «اصلاحات قضایی» که دولت بنیامین نتانیاهو هفته گذشته در مجلس این کشور تصویب کرد، هشدار داده‌اند که از اجرای دستورات نظامی در دفاع از اسرائیل خودداری خواهند کرد.
به گزارش کان، شبکه‌های ۱۲ و ۱۳ تلویزیون و روزنامه یدیعوت آحرونوت، نیروهای ذخیره عملیات ویژه نظامی و امنیتی در نامه به فرماندهان خود نوشته‌اند که اسرائیل با تغییرات قضایی صورت گرفته، دیگر یک دموکراسی نیست و آن‌ها حاضر نیستند جان خود را برای نظامی که به سوی خودکامگی گام برداشته، به خطر بیندازند.
رسانه‌های اسرائیل گزارش دادند که شماری از خلبانان ذخیره اسرائیلی نیز هشدار مشابهی بیان کرده‌اند.
@VahidHadlin

📡 @VahidOnlin

لینک کوتاه : https://mamlekate.net/?p=129739

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.